Mazda 626 GD Coupe '87 2.0i –> MX-6 2.2t
1, 2
Za dużo się nie dzieje, auto śmiga. Myślę powoli co dalej robić. Musze trochę ogarnąć pod maską.
W ostatnim czasie wyprostowałem dach i złożyłem wnętrze. Paru plastików mi brakuje niestety, ale ogarnie się
Dopisano 11 maja 2024, 12:30:
Mam jeden 'problem', a dokładnie to za długo mi trzyma i za wysokie obroty na 'ssaniu'. Wymieniłem czujnik temp wody, który idzie do ECU, bez zmian, robi się to uciążliwe. Kijowo się jeździ z jałowymi 2000rpm przez kilka minut
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Jak tam jest rozwiązane wolne obroty? przepustnica podgrzewana płynem?
Wydaje mi się, że podgrzewana nie jest. A wolne są chyba na silniczku krokowym.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
a nagrzewa się w szybkim tempie?
Zupełnie normalnie. Chwila i silnik ciepły.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości