Nie zmieniaj aparatu zapłonowego, bo będziesz tego żałować. Rozwiązanie Forda jest niezniszczalne. Lepiej zamówić kopułkę i palec – zapytałbym nawet w aso, bo na niektóre starsze części są dobre ceny). EPC z amerykańskimi numerami nadwozia mają/mieli na pewno w AZ Auto.
Numerów przewodów niestety nie znam, ale ztcp będą pasowały z wersji europejskiej – poza tym "dodatkowym" do cewki (który jest w miarę uniwersalny).
Dopisano 21 kwi 2017 1:40:P.S. Tutaj masz diagnostykę Twojego cronosa:
viewtopic.php?p=2386055#p2386055viewtopic.php?p=11060#p11060Jeśli nikt przy przekładce nie odciął kontrolek na desce, to nie potrzebujesz diody, wystarczy sama zwora. Pamiętaj, że kody są trzycyfrowe, zgodne ze standardem Ford EEC-IV. Sprawdź – jak już Eklerek wspomniał – szczelność dolotu, odpowietrzenie układu chłodzenia.