Historia
Mazda jako następczyni Generacji Doskonałej (GD) trafiła do mnie w sierpniu 2012, wybór padł na 626 z KL-em za sprawą Mazdy kolegi a za razem forumowicza pierzaktar który wcześniej posiadał identyczną 626 jaką mi udało się kupić. Trafiając na ogłoszenie mojej obecnej Mazdy od razu zadzwoniłem i umówiłem się na oględziny, na miejscu jazda próbna gotówka i zabieramy madzię do domu. Nie obyło się bez perypetii gdyż w drodze powrotnej padł rozrusznik
Dane techniczne
– 1994 r
– Silnik 2.5 V6 24v KL-DE 121kW
– Przebieg w chwili zakupu ok 234k obecnie 276k i ciągle rośnie
Wyposażenie
– 4x elektryczne szyby
– elektryczne lusterka
– elektryczny szyberdach
– poduszka powietrzna kierowcy
– światła przeciwmgłowe
– tempomat
– elektrycznie sterowany fotel kierowcy
– welurowa tapicerka
– pakiet light
– podświetlenie stacyjki i zamka w drzwiach kierowcy
– pakiet dokładek V6
– nawiew z funkcją SWING
– daszki przeciwsłoneczne z podświetleniem lusterka
– centralny zamek
– regulowana kolumna kierownicy
– ABS
Naprawy
– wymiana szyby przedniej
– wymiana pompy paliwa
– wymiana przegubów zewnętrznych
– wymiana sworzni wahacza Febi blistein
– wymiana łączników stabilizatora p+t
– wymiana rozrządu z pompą wody
– regeneracja zacisków hamulcowych p+t
– montaż nowych tarcz i klocków p+t
– wymiana linki ręcznego prawej
– wymiana chłodnicy cieczy chłodzącej
– modernizacja instalacji LPG z II gen na IV gen sekwencja Elpigaz
– wymiana przewodów zapłonowych NGK
– regeneracja aparatu zapłonowego + kopułka i palec
– naprawa tylnych nadkoli końcówek progów i tylnego zderzaka wraz z lakierowaniem
Modyfikacje
– przelotowy wydech zakończony ori tłumikiem z końcówką Ulter
– dolot powietrza ze stożkiem łapiącym chłodniejsze powietrze
– smoked front
– alufelgi Autec 17' 7.5J z oponami 205/45R17
– sprężyny progresywne TERRA 60 / 40
Plany
– ponowne ogarnięcie tylnych nadkoli i odświeżenie lakieru ZROBIONE
– obniżenie 40/40 ZROBIONE 60 / 40
– może kilka gratów z KL-ZE ?