Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Barthek » 18 lut 2016, 16:38

Pewnie jeździł na jakimś super hiper niemieckim syntetyku...
No nic, wyczyścimy wszystko, poskładamy – mam nadzieję, że wężyków nie pomylę :)
Przepustnica od KL coś daje – tak wymiernie?
Co do lakieru to jeszcze mu się dokładnie nie przyglądałem, ale przeleciałem miernikiem :>
Wszędzie po 80-100 mikronów (maska 200-300), nawet na nadkolach – nigdy nie tykane i bez grama rdzy.
W każdym razie będzie co robić, umawiam się na przyszły tydzień,
żeby wyciągnąć parę wgniotek a potem detailing z korektą pełną parą <tazz>
Najpierw jednak muszę ogarnąć komorę i jakieś techniczne błahostki <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez Piotr_ » 18 lut 2016, 16:41

Barthek napisał(a):Przepustnica od KL coś daje


<ok>
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Barthek » 18 lut 2016, 17:23

Jakieś szczegóły – doświadczenia? :)
Wstępnie dowiedziałem się, że poprawia się reakcja na gaz, ale mocy raczej nie przybywa...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez Piotr_ » 18 lut 2016, 18:19

Czyli dobrze się dowiedziałeś <spoko> Jak będziesz robił dolot ( o ile będziesz ) to zdecydowanie poprawia dźwięk :D
Przepustnicy podejdzie od 626 lub mx6 :) KL47 jest inna.
Szkoda że nie hamowałem X6 przędu zrobieniem dolotu bo nie wiem czy coś to dało ale po wypłukać 140 km.
<dupa> hamownia mówiła że jest zdecydowanie lepiej.
Lepsze to niż robienie z tylnego wydechu wiadra :P
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez krzysek71 » 18 lut 2016, 18:53

Od forda probe KL01 też nadaje się
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2010, 21:52
Posty: 805 (0/6)
Skąd: DOBRZYNIEWO DUŻE koło BIAŁEGOSTOKU
Auto: MAZDA 323F BA 95r 1,5 Z5 była jest MAZDA XEDOS CA 95r był KF jest KL lpg Koltec była jest MAZDA XEDOS 9 MT 2000r + lpg KME

Postprzez Piotr_ » 18 lut 2016, 18:57

<ok>
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez lukkil » 18 lut 2016, 20:28

a jak ze spalaniem oleju? :)
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez jedrzej07 » 19 lut 2016, 09:01

Piotr_ napisał(a):KL47 jest inna.

Inna ale wychodzi na to, że pasuje :) .:Marcin:. ma taką założoną ode mnie z tego co widzę <spoko>
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2049 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Postprzez Piotr_ » 19 lut 2016, 09:16

To musi mieć kolektor od X9 ;)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez jedrzej07 » 19 lut 2016, 09:24

Wszystko możliwe. Ja w tym aż tak nie siedzę <lol>
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2049 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Postprzez Piotr_ » 19 lut 2016, 09:34

Jest spora różnica między gardzielami kolektorów :)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Barthek » 19 lut 2016, 12:42

lukkil napisał(a):a jak ze spalaniem oleju? :)

Nie wiem, przejechałem na razie 50km do garażu i stoi rozgrzebany :)
Mam nadzieję w weekend zamontować większość części i zrobić więcej fotek.
Co do przepustnicy to pomysł na później, chyba że ktoś chce oddać za pół darmo ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez D@m$on » 19 lut 2016, 21:55

No no Bartek gratuluje:)
Sam się za X'em rozglądam ale jakoś nic znaleźć nie moge, moze kiedyś:)
Co do twojego poprzedniego X'a tez nie raz mi sie śnił po nocach bywal na tapecie czy to w tel czy na kompie nawet do tej pory jest na moim tel:)
To byl i jest wzor X'a na skalę światową:)
Gratki zakupy i powodzonka w modach:)
Mazda 323F (BA) V6 GT !
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2009, 23:05
Posty: 836 (1/2)
Skąd: Radom
Auto: 323F (BA) GT 2.0 V6 KF!

Postprzez Barthek » 19 lut 2016, 23:10

Dzięki D@m$on, nie spodziewałem się, że tamten X wywoływał aż takie wrażenie ;) Mam nadzieję, że i ten będzie godzien wylądować również na tapecie. Będę starać się jak tylko mogę, ps. gdzie Twój temat z Fką?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez Barthek » 23 lut 2016, 16:31

Szybkie pytanie, boczek od kierowcy trzyma się tylko na zatrzaskach, czy jest tam coś jeszcze? Jeśli to ten plastikowy zatrzask na środku to ni cholery go nie widzę, ale nie chce puścić...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez MichałB » 23 lut 2016, 17:21

Wydaję mi się że tylko z tyłu była śruba plus ten biały zatrzask (ściągało się guzik od szyby)
Załączniki
Screenshot_2016-02-23-16-18-30.png
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2010, 11:26
Posty: 327 (2/3)
Skąd: Siedlce
Auto: Mazda xedos 6 V6 2,5L KL LPG 1999

Postprzez risto77 » 23 lut 2016, 17:47

Jest zatrzask ze sprezynka na 100%.

Dopisano 23 lutego 2016, o 17:49:

Wiem bo złamałem
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 20:11
Posty: 2294 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez Piotr_ » 23 lut 2016, 18:12

Trzeba zacisnąć zęby i szarpnąć boczek :D Nie ma innej opcji z tym plastikiem na środku :|
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez risto77 » 23 lut 2016, 19:50

Nauczony doświadczeniem wolałbym wziąć jakiś drut do popchnięcia tego ząbka :]
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 20:11
Posty: 2294 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez Setritus » 23 lut 2016, 20:19

Zatrzaski w drzwiach są włąśnie po to żeby boczek nie odchodził :D
Wypina się go podnosząc boczek do góry. Czyli wypinamy wszystkie spinki naokoło boczka, ciągniemy go w górę i zatrzask puszcza.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy