Mazda 626 GD 2.2 Turbo '89 Hatchback

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Pudzian84 » 14 sie 2015, 20:31

[tiiit] :D
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 00:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez pietia82 » 14 sie 2015, 21:13

A widzę ze prace idą do przodu, jak wrócę mam nadzieje ze będzie gotowa do testów? :)
Silver coś miał minę zdziwioną mogłeś go uprzedzić przy zdjęciu co by się uśmiechał :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 20:01
Posty: 222 (2/19)
Skąd: Tarnów okolice - DE
Auto: Audi A4B8 Avant CCWA Quattro S Line AT
Były
Mazda 6s GG 3.0 V6 AJ 2005 M/T
Mazda 626 GD

Postprzez Pierzaktar » 15 sie 2015, 07:36

Piotrek nie wiem kiedy ale napewno jazda cie nie ominie :)
A Sylwek przez te upaly byl w nienajlepszym humorze i zdjecie tez na szybko z zaskoczenia :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2005, 00:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez Pierzaktar » 18 sie 2015, 15:31

Silnik złożony.
Niestety nie zakręcił. Nie było juz czasu zeby szukac.
Pozatym trzeba założyć zbiornik paliwa oraz wymienic przewody hamulcowe.
Prądy są, nic sie nie zjarało po podpięciu akumulatora wiec jest ok.
4 szyby działają, lusterka, wycieraczki, światła, szyberdach, automatyczne pasy też. Kontrolki sie świecą.
Nie działa otwieranie klapy z przycisku koło lewarka zmiany biegów oraz dmuchawa.
Po zamknieciu drzwi nie gasnie swiatło w srodku wiec ktorys z 4 czujników drzwi nawala.

Sporo rzeczy do ogarniecia ale mysle za na nastepne wakacje sie wyrobie <glupek2> hahaha

Plan chronologiczny na nastepne tygodnie to montaz zbiornika, przewodów, konserwacja podwozia, naklejenie listew bocznych, uruchomenie silnika, ogarniecie elektryki, zrobienie wydechu, założenie plastikowych nadkoli, zderzaków, atrapy, maski, montaz sprezyn obnizających, hamulców z M6, kół, pranie środka oraz polerka lakieru

Aha no i klima bo nie było kompresora przy silniku z Forda

Wiec tak jak napisałem do nastepnych wakacji powinenem sie wyrobic :D
Załączniki
SDC10970 (Kopiowanie).JPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2005, 00:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez _DEXTER_ » 31 sie 2015, 09:17

Jestem ciekaw efektu końcowego i kibicuję! Nie wiem, co jest w tych 626, ale zawsze miałem do nich ciągoty :P

Pozdr.
DEX
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2013, 21:29
Posty: 30
Skąd: POZnan*
Auto: Mazda MX-5

Postprzez Pierzaktar » 2 wrz 2015, 11:38

Dzieki Dexter za mile slowo.
Czytam sporo na tym forum i juz zaluje ze nie bylem w Rykach.
Niestety mam taka prace a nie inna i nie bylo mnie juz w kraju – to po pierwsze,a po drugie auto wciaz nie gotowe.
Przekladam zakonczenie projektu na przyszle wakacje -niestety.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2005, 00:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez Pierzaktar » 19 paź 2015, 19:44

Po ponad 2 miesiacach dzialamy dalej. Pomalu bo pomalu ale do przodu :)
Dzis nierowna walka z zamontowaniem zbiornika i przewodow hamulcowych. Zakonczone sukcesem. Zbiornik na miejscu. Zalany paliwem. Wszystkie weze, rurki, wlew. Hamulce tez. Uklad zalany i odpowietrzony.
Jednak jutro zostanie wyciagnieta tylna belka z bebnami i zastapiona belka z tarczami w duzo lepszym stanie :)
Niestety Mazda boryka sie z wieloma problemami zwiqzanymi z elektryka. Dzis znow nie zakrecil rozrusznik. Zmienilem stacyjke bo tamta dziwnie pracowala i dalej to samo. Reszta zajmie sie jakis magik od kabelkow :)
Jutro oprocz wymiany belki planuje zalac skrzynie olejem, uklad chlodzenia plynem, zalozyc intercooler, zderzak przedni, nadkola, atrape, maske i dokonczyc konserwacje.
Wtedy na lawecie pojedzie do elektryka.
CDN...
Załączniki
rps20151019_193116.jpg
rps20151019_193055.jpg
rps20151019_193037.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2005, 00:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez MrShaleck » 19 paź 2015, 21:38

o panie, to ma digitale jeszcze? Nie sprzedawaj tego auta nigdy :D
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2614 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
CLK 55 AMG W209

Postprzez Sonek » 19 paź 2015, 21:47

Ależ ta ostatnia fota jest piękna <jupi>
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2015, 19:33
Posty: 304 (0/8)
Skąd: Poznań
Auto: Volvo S60 2.5T

Postprzez Pierzaktar » 20 paź 2015, 09:57

Prawie jak live stream :)

Dopisano 20 paź 2015 15:11:

Well done.
Tarcze zawitaly w aucie. Pogoda nie rozpieszczala przy demontazu belki z forda.
Dzialamy dalej :)
Załączniki
rps20151020_095634.jpg
rps20151020_150922.jpg
rps20151020_150900.jpg
rps20151020_150845.jpg
rps20151020_150830.jpg
rps20151020_150815.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2005, 00:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez Pierzaktar » 23 gru 2015, 09:47

Wszystkim Mazdowiczom życze spokojnych i wesołych świąt – bez mandatów i innych przygód :)

Zapraszam również do polubienia mojej skromnej strony:

https://www.facebook.com/ads/growth/aym ... page_panel
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2005, 00:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez Pierzaktar » 30 gru 2015, 00:28

Mazda zyje. Po okolo 6-7 godz walki udalo sie ja odpalic.
Jako że silnik jest z innego rocznika(ford probe 1990)trzeba bylo zmienic kilka wtyczek, aparat zaplonowy, modul zaplonowy, instalacje na silniku: alternator-rozrusznik-skrzynka bezpiecznikow-akumulator, oraz zlozyc to na kompie z mazdy.
Okazalo sie tez ze stacyjka byla do wymiany.
Na filmiku mazda jest bez wydechu i intercoolera i jest to pierwszy odpal od kilku miesiecy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2005, 00:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez pietia82 » 30 gru 2015, 11:32

W końcu zaczyna furka żyć <spoko> <spoko>
Kiedy testy drogowe?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 20:01
Posty: 222 (2/19)
Skąd: Tarnów okolice - DE
Auto: Audi A4B8 Avant CCWA Quattro S Line AT
Były
Mazda 6s GG 3.0 V6 AJ 2005 M/T
Mazda 626 GD

Postprzez Pierzaktar » 30 gru 2015, 19:14

Nie prędko Piotrek. Mysle ze testy drogowe w okolicy kwietnia maja :)

Dzis sama wyjechala z warsztatu, wjechala na lawete i zjechala do cieplego garazu w ktorym zostanie do wiosny.
Z zaobserwowanych rzeczy to zaczal dzialac nawiew i wiekszosc kontrolek, digital nie pokazuje obrotow – reszta swieci. Cos jest jeszcze z pradami bo nie dziala radio i stacyjka czasem swiruje. Nie ma wspomagania co przy tak malej kierownicy utrudnialo manewrowanie. Tak wiec duzo do zrobienia a czasu mam zero :/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2005, 00:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez Pierzaktar » 14 kwi 2016, 15:55

Z racji mojej pracy przez kilka ostatnich miesiecy niewiele sie dzialo. Niewiele ale zawsze cos :)
Jesli chodzi o silnik to wszystko jest podłączone, sipnik pracuje w miare ok. Caly uklad dolotowy jest szczelny i auto jedzie. Zrobiony jest caly uklad wydechowy od turbiny: downpipe, rury 2.5" oraz koncowy tlumik komorowy Remus. Po tym zabiegu auto o wlasnych silach wrocilo do garazu. Jednak slabe opony, hamulce i brak wspomagania nie pozwolily mi mocniej pociągnąć :)
Kilka dni temu przyszla mi paczka z blowoff firmy properfekt a mbc tej samej firmy lezy i czeka na montaz :)
Odebralem takze nowe opony nankang 215/45/17. Od kolego pudzian84 mam komputer diagnostyczny ktory pokaze jakie jeszcze bledy zostaly do skasowania :)
Dzis przyszla kolejna paczkaz 4 nowymi amorami. Poki co regulowane zawieszenie bedzie nieczynne ;)
Narazie tyle z nowosci. Teraz potrzebuje 2-3 dni w garazu i mozna bedzie jechac w dziewiczy rejs – tak mysle :)
Pozdrawiam wszystkich

https://youtu.be/fo0EtgpmVEs
Załączniki
xx_resized_3.jpg
xx_resized_2.jpg
xx_resized_1.jpg
xx_resized_0.jpg
DSC_1780_resized_0.JPG
DSC_1825_resized_0.JPG
DSC_1826_resized_0.JPG
DSC_1784_resized_0.JPG
DSC_1824_resized_0.JPG
mms_img-108359876_resized_0.jpg
DSC_1781_resized_0.JPG
DSC_1823_resized_0.JPG
DSC_1772_resized_0.JPG
DSC_1783_resized_0.JPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2005, 00:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez Dominator » 14 kwi 2016, 17:14

Bez obrazy, ale na tych gownonankangach wiele lepiej nie pojedziesz jak na starych. One to sie tylko do naciagow nadaja. Poza tym, powodzenia <spoko>
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Pierzaktar » 14 kwi 2016, 17:54

Mam nankangi na passacie kombi 1.8t+ i sprawuja sie dobrze. To bedzie 4 sezon na nich i dopiero teraz zauwazam lekki aquaplaning przy wiekszych predkosciach ale to chyba normalne skoro coraz mniej bieznika. Trzymaja sie rewelacyjnie na suchym i na mokrym generalnie tez. Kupilem je znow bo wiem z wlasnego doswiadczenia ze jakosc z stosunku do ceny jest conajmniej dobra+.
A ty co bys polecil w tej cenie? (865zl bo to nie sekret – za tyle je kupilem na allegro)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2005, 00:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez sebekle » 14 kwi 2016, 20:50

wszystko zależy od tego czego oczekujemy od opon i jak jeździmy. jeden pogina po zakrętach wbrew zdrowemu rozsądkowi a drugiemu wystarczy jak powietrze z nich nie schodzi
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez Dominator » 14 kwi 2016, 21:45

W cenie podanej przez Ciebie chyba nic innego nie znajdziesz, ew cos jeszcze bardziej china. Nie chce hejtowac ale zbyt wiele niepochlebnych opini slyszalem, od posiadaczy tych opon. (Prowadzenie na mokrym i trwalosc)Ale wazne ze Ty jestes zadowolony.
W stosunkowo niskiej cenie a ok to nexen n blue hd, n fera tez jest ok. Troche drozsze a na dobrym poziomie sava intensa.
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Pierzaktar » 15 kwi 2016, 07:18

Dominator, spoko ze nie chcesz hejtowac. Tylko czemu zaczynasz zdanie od "gownonankangow". Nie mozna napisac tak jak to zrobiles w swoim drugim poscie? Ze slyszales zle opinie a nie odrazu gownonankangi?Tymbardziej ze pozniej piszesz ze takich opon nie miales i znasz tylko zaslyszane opinie. Chlopaki komentujmy w normanlny sposob :) bez obrazy Dominator ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2005, 00:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy