Mazda 626 GE FP 1997
1, 2
Dziś zamówione klocki i tarcze na przód TRW, 2 wahacze na przód Yamato, 2 łączniki Lemforder, 2 końcówki drążków Yamato, i zestaw naprawczy do zacisków
- Od: 2 paź 2014, 15:57
- Posty: 12
- Skąd: Wyszków
- Auto: Mazda 626GE 1.8 + LPG rok 1997
Maluch był
Audi 80 uważana za niezniszczalną- zezłomowana
Mercedes 400SE-niesamowicie wygodny
Audi A8 D2 4.2- Quattro rules
przód zrobiony, niestety klockow i tarcz z tyłu nie dało rady zrobić, trzeba nowe zaciski
- Od: 2 paź 2014, 15:57
- Posty: 12
- Skąd: Wyszków
- Auto: Mazda 626GE 1.8 + LPG rok 1997
Maluch był
Audi 80 uważana za niezniszczalną- zezłomowana
Mercedes 400SE-niesamowicie wygodny
Audi A8 D2 4.2- Quattro rules
A co z starymi zaciskami ze trzeba nowe?? nie lepiej rozebrac stare i wyczyscic,zlozyc na nowych gumkach i beda jak nowki, jest na forum jak to zrobic bo sam swoje robilem,
W moich zaciskach zębatki wewnątrz się rozleciały od ręcznego i nie da rady zrobić 
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości