Mazda 626 GF FS 1998r. USA DX by Rozztocz
Strona 1 z 1
Na forum jestem nowy. Więc witam wszystkich miłośników marki MAZDA!
Kiedyś byłem szczęśliwym posiadaczem Mazdy 626 w wersji GC 1987r ale nie o tym tutaj.
Przedstawiam swoją 626 kupioną okazyjnie w UK.
Jest to amerykańska wersja 626 GF, która jak widać wizualnie różni się diametralnie od europejskiej wersji GF.
Z tego co wyczytałem dodatkowym oznaczeniem dla tego modelu jest DX.
Wyposażenie seryjne (dość skromne jak na USA):
– Wspomaganie kierownicy
– Klimatyzacja
– Elektrycznie sterowane lusterka
– Oryginalne Radio CD z możliwością podłączenia zmieniarki
Co ciekawe koła to 14" i tak faktycznie z tym silnikiem wychodziły.
Mam zamiar dołożyć elektryczne sterowanie szyb i centralny zamek (mam już upatrzone "wnętrze" w tym samy kolorze"
Szczerze mówiąc czasami już gubię się w tych oznaczeniach. Mechanicznie nie widzę większych różnic w porównaniu z europejską GF. Jednakże jestem jej właścicielem od stosunkowo nie dawna więc wszelkie przydatne informacje bądź też uwagi dotyczące opisu mile widziane
Jeśli ktoś zauważył jakiś błąd w opisie lub ma więcej informacji na temat tego modelu będę wdzięczny.
Autko samo przyjechało z Londynu i w tej chwili jestem w trakcie rejestracji.
Do zrobienia mam prawą stronę auta (trochę klepania i malowania ale strasznie nie jest.
Pozdrowienia dla wszystkich fanów 626!
Więcej zdjęć dodam dziś wieczorem.
Ostatnio edytowano 6 kwi 2013, 21:44 przez Rozztocz, łącznie edytowano 5 razy
Kupię Mazdę 626 w wersji GC najlepiej Hatchback lub ewentualnie Coupe z silnikiem benzynowym!!!
- Od: 28 mar 2013, 11:12
- Posty: 6
- Skąd: Zamość
- Auto: Mazda 626 GF FS DX 1998r. wer. USA 2.0
Mazda 626 Cronos KL 2.5 V6 1995
Dodaj kilka fotek i umieść w opisie wyposażenie seryjne 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Bardzo ciekawa Mazda
Wersja USA zupełnie inna niż Euro. Trochę szkoda bo gdyby wersje były zbliżone to byłoby spore pole to modyfikacji z Euro GF na GF USA. Np. klapa na kwadratową tablicę czy jakieś obrysówki byłyby sporym rarytasem, no ale cóż... nic nie podpasuje
Unikatowy egzemplarz na Naszych drogach

Wersja USA zupełnie inna niż Euro. Trochę szkoda bo gdyby wersje były zbliżone to byłoby spore pole to modyfikacji z Euro GF na GF USA. Np. klapa na kwadratową tablicę czy jakieś obrysówki byłyby sporym rarytasem, no ale cóż... nic nie podpasuje

Unikatowy egzemplarz na Naszych drogach
-
Pawel_767
Po ponad rocznym użytkowaniu mogę powiedzieć kilka słów.
Zrobiłem autem ponad 26tys mil czyli ponad 40tys km. Ostatnie 30tys już na LPG.
Auto bardzo oszczędne (potrafi zejść do 8,3l/100km). Jeżeli chodzi o części to jedyny zonk z jakim się spotkałem to filtr powietrza. Model tego filtra nie jest dostępny nigdzie w europie. Założony był jakiś inny.
Dobrałem w znajomym sklepie filtr z jakiejś Toyoty i śmiga. Jakbym chciał oryginał, trzeba ściągać z za oceanu.
W ciągu 15 m-cy użytkowania wymieniłem 3 razy olej, w zimie padł prawy przegub (lód rozerwał osłonę), raz robiłem łączniki stabilizatora z tyłu (pasują z wersji GE) i chyba tyle...
Zrobiłem autem ponad 26tys mil czyli ponad 40tys km. Ostatnie 30tys już na LPG.
Auto bardzo oszczędne (potrafi zejść do 8,3l/100km). Jeżeli chodzi o części to jedyny zonk z jakim się spotkałem to filtr powietrza. Model tego filtra nie jest dostępny nigdzie w europie. Założony był jakiś inny.
Dobrałem w znajomym sklepie filtr z jakiejś Toyoty i śmiga. Jakbym chciał oryginał, trzeba ściągać z za oceanu.
W ciągu 15 m-cy użytkowania wymieniłem 3 razy olej, w zimie padł prawy przegub (lód rozerwał osłonę), raz robiłem łączniki stabilizatora z tyłu (pasują z wersji GE) i chyba tyle...
Kupię Mazdę 626 w wersji GC najlepiej Hatchback lub ewentualnie Coupe z silnikiem benzynowym!!!
- Od: 28 mar 2013, 11:12
- Posty: 6
- Skąd: Zamość
- Auto: Mazda 626 GF FS DX 1998r. wer. USA 2.0
Mazda 626 Cronos KL 2.5 V6 1995
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
Korby miałem wymieniać na electro (nawet znalazłem kompletne boczki, ale jeszcze się waham)
Co do wersji to numer ramy zaczyna się 1YGF i więcej auto ma wspólnego z GF niż GE. Chociażby aparat zapłonowy. W GE jeszcze napędzany wałkiem rozrządu, tu już tak jak w GF (cewkomodułocośtam)
Aczkolwiek wizualnie trochę przypomina GE w wersji sedan... Nie przeczę...
Co do wersji to numer ramy zaczyna się 1YGF i więcej auto ma wspólnego z GF niż GE. Chociażby aparat zapłonowy. W GE jeszcze napędzany wałkiem rozrządu, tu już tak jak w GF (cewkomodułocośtam)
Aczkolwiek wizualnie trochę przypomina GE w wersji sedan... Nie przeczę...
Kupię Mazdę 626 w wersji GC najlepiej Hatchback lub ewentualnie Coupe z silnikiem benzynowym!!!
- Od: 28 mar 2013, 11:12
- Posty: 6
- Skąd: Zamość
- Auto: Mazda 626 GF FS DX 1998r. wer. USA 2.0
Mazda 626 Cronos KL 2.5 V6 1995
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości