
Witam serdecznie!
HISTORIA
Miesiąc temu zostałem szczęśliwym posiadaczem mojej Madzi, dość przypadkowo.
Szukałem mniejszego samochodu, w granicach 8-12k, ponieważ jeżdzę głównie po mieście, krótkie odcinki zależało mi na niskim spalaniu..
Auto trafiło w moje ręce od znajomego, który akurat sprzedawał, więc był to "pewny" zakup. Od 2010 roku
w Polsce, sprowadzone z niemiec przez niego bezpośrednio od właściciela, używał je głównie jako 2 auto i przez 4 lata zrobił ok 10k kilometrów
W momencie kupna Mazda miała 158 tys kilometrów, biorąc pod uwagę jej stan oraz liczbę kilometrów jakie w ostatnich latach zrobiła jest to realny przebieg.
Model: Mazda 626 GF
Rocznik: 1999
Nadwozie: Sedan
Silnik: FS 2.0
Moc: 116KM
Wyposażenie:
ABS, TCS (kontrola trakcji), 4 poduszki poduszki powietrzne, immobilizer, 4 el. szyby, el. lusterka, podgrzewane lusterka oraz szyby, wspomaganie kierownicy, climatronic, welurowa tapicerka + moje modyfikacje
Ten wątek głównie będe traktował jako swój dziennik, żeby mieć wszystko w jednym miejscu, co jak gdzie i kiedy robiłem w aucie

ZMIANY
SERWIS
– nowy rozrząd wymieniony przy stanie 153 tys.
– nowe sworznie + stabilizator
– ATE tarcze + klocki hamulcowe przód
– ATE płyn hamulcowy
– nowy sterownik zamka centralnego
– repertuarka nadkola

– nowy filtr powietrza K&N
– nowy filtr paliwa Knecht
MOJE MODYFIKACJE
– przyciemnione szyby
– czujnik parkowania VALEO
– kierunki boczne clear
– wyrzucone pomarańczowe filtry kierunkowskazów przednich
– postojowe + wnętrze + tablica LED białe zimna barwa
– żarówki Osram Cool Blue
– radio JVC KD-R432
– welurowe dywaniki
– schowek pasażera wyklejony i wygłuszony filcem
– popielniczka wyklejona filcem i przerobiona na schowek by radex
– skórzana gałka zmiany biegów + mieszek
– końcówka tłumika EVO z dyfuzorem ze stali nierdzewnej
– nowe wycieraczki Bosch
PLANY
– wymiana filtra powietrza
– wymiana filtra paliwa
– polakierowanie listew + czujników w jednolity kolor lub przelakierowanie całego samochodu
– wyrzucenie tylnej wycieraczki ?
– usunięcie emblematu modelu oraz silnika z tylnej klapy
– felgii aluminiowe 17'+ 195/60 ( obecnie 185/65/15 )
– zmiana audio
– tarcze + klocki tylne
– wygłuszenie samochodu
– klubowe ramki pod tablice + naklejki
– nowy większy podłokietnik
ZDJĘCIA










Pozdrawiam