Mazda Xedos 6 CA KL '97 CZARNA MENDA!!
rclmati napisał(a):Ja chcę go dać na tył, możesz zrobić zdjęcie jak te bolce wyglądają?
Ten jest chyba bez bolców, na samą tasmę.
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2996 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Nie polecam tych zamienników, kupiłem i przy pierwszym kontakcie złuszczyła się powłoka. Ja zaszpachlowałem znaczek na grillu a póżniej nakleiłem ori od Mazdy 323 (lekko przerobiony z tyłu). Fajny efekt. Na tył ciężko znaleźć znaczek, ja powróciłem do swojego ori. Dodam, że rozstaw bolców przed liftem różni się od rozstawu po lifcie.
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=321&t=125265
Bez Mazdy nie ma jazdy :)
Bez Mazdy nie ma jazdy :)
- Od: 6 maja 2011, 08:48
- Posty: 59
- Skąd: Głogów
- Auto: była Mazda Xedos 6 2.0 V6 96r.
jest Mazda 6 2004r. 136km Diesel
A mi się zamienniki w cronosie starły po pianie aktywnej
pojeździmy – zobaczymy. Jakiś wielkich pieniędzy to nie kosztowało
Dziś wymienione:
– tuleje wahacza przedniego (prawy, lewy) – niby były dobre, lecz kupione to po co zwracać
– łączniki stabilizatora przód (lewy, prawy) – latały jak kur.wa po drodze
– drążki kierownicze (lewy, prawy) – Prawy sie rozleciał – niesamowite luzy.
W poniedziałek
* do wymiany:
– sworzeń wahacza lewy. Niestety na przeglądzie mi o tym nie powiedzieli i nie zakupiłem
* do ustawienia :
– zbieżność.
Co najlepsze szukałem jeszcze po motoryzacyjnych tego sworznia bo wiem że od 626 pasuje. W jednym nie mieli, na zamówienie. Podobnie w drugim i w trzecim. W kolejnym koleś mnie zaskoczył!! Poinformował mnie że nie produkują takiego czegoś do x6, x9, 626 oraz m6. Miałem go wyciągnąć zza tego biurka, wyśmiałem jego wiedzę. Co najlepsze proponował mi zamiennik kayaba czy jakoś tak w cenie 350zł szt.
Podjechaliśmy na stacje diagnostyczną/ serwis/ sklep z częściami i również mi tak powiedział.
W ostatnim sklepie powiedział, że może gdzieś ma. Poszedł szukał lecz nie znalazł. Pokazał mi cały rysunek tech. jak to wygląda. Cena 54zł. Będzie na poniedziałek.
– tuleje wahacza przedniego (prawy, lewy) – niby były dobre, lecz kupione to po co zwracać
– łączniki stabilizatora przód (lewy, prawy) – latały jak kur.wa po drodze
– drążki kierownicze (lewy, prawy) – Prawy sie rozleciał – niesamowite luzy.
W poniedziałek
* do wymiany:
– sworzeń wahacza lewy. Niestety na przeglądzie mi o tym nie powiedzieli i nie zakupiłem
* do ustawienia :
– zbieżność.
Co najlepsze szukałem jeszcze po motoryzacyjnych tego sworznia bo wiem że od 626 pasuje. W jednym nie mieli, na zamówienie. Podobnie w drugim i w trzecim. W kolejnym koleś mnie zaskoczył!! Poinformował mnie że nie produkują takiego czegoś do x6, x9, 626 oraz m6. Miałem go wyciągnąć zza tego biurka, wyśmiałem jego wiedzę. Co najlepsze proponował mi zamiennik kayaba czy jakoś tak w cenie 350zł szt.
Podjechaliśmy na stacje diagnostyczną/ serwis/ sklep z częściami i również mi tak powiedział.
W ostatnim sklepie powiedział, że może gdzieś ma. Poszedł szukał lecz nie znalazł. Pokazał mi cały rysunek tech. jak to wygląda. Cena 54zł. Będzie na poniedziałek.
Ostatnio edytowano 16 lis 2012, 19:16 przez DamianSzatan666, łącznie edytowano 1 raz
Marcinie, jeszcze nie robiłem. Najpierw ważniejsze sprawy. Wybieram sie za 2 może 3 tygodnie odwiedzić rodziców pod Francję no i nie chce żeby mi "stanęła" na autobahn'ie. Myślę że w tym tygodniu uda mi sie to zrobić. Doszedłem do wniosku że grill będzie srebrny z czarnymi żeberkami. Zastanawiam się nad siatką w zderzak.
Zrobiłbym to od ręki ale pojawia się problem taki iż auto jest potrzebne cały czas. Nie mogę odstawić na dzień czy dwa. Właśnie z tego powodu szukam Ibizy 2fl dla panny bo taką chce. I może wtedy będzie dość czasu na wszystko. Filtr również czeka i na 99% w tym tygodniu zostanie zamontowany.
Zrobiłbym to od ręki ale pojawia się problem taki iż auto jest potrzebne cały czas. Nie mogę odstawić na dzień czy dwa. Właśnie z tego powodu szukam Ibizy 2fl dla panny bo taką chce. I może wtedy będzie dość czasu na wszystko. Filtr również czeka i na 99% w tym tygodniu zostanie zamontowany.
Dziś po raz kolejny musiałem oprawić rurę dolotową. Jak kiedyś wspomniałem zakupiłem filtr stożkowy który miał być założony, jednak plany się zmieniły, lecz kilka części się przydało. Końcówka gumowa od kolanka została przerobiona i założona do seryjnego, gdyż akurat w tym miejscu mi popękało. Myślę, że teraz będzie dobrze. Jeszcze tylko środek ( na razie oklejony taśmą tynkarską czy jakoś tak – z takimi włóknami). Byłem u gazownika i powiedział że ten mod jest do zrobienia, lecz bardzo dużo roboty by było... A pewności nie ma, że na LPG działać będzie.
W Mazdzie wymienione zostały:
-tuleje wahaczy lewa, prawa- tylne
-łączniki stabilizatora przód -lewa,prawa.
-drążki kierownicze lewy, prawy
-sworzeń lewy, prawy najprawdopodobniej jutro.
-ustawiona zbieżność – nie dało się jeździć. Po wymianie tulei oraz sworznia będę musiał jeszcze raz, ale cóż zrobić.
Dodatkowo czekam na tuleje wahaczy przednich, te mniejsze z przodu.
Aktualnie poszukuję rurki gumowej średnicy jakichś 12-13cm i długości około 15-20 cm.
Rurę naprawiałem taśmą izolacyjną, próbowaliśmy silikonem czerwonym oraz kilkoma innymi sposobami. Za każdym razem efekt ten sam. Myślę że teraz jakoś da radę dłużej i że nie będę musiał znów tego robić...
W Mazdzie wymienione zostały:
-tuleje wahaczy lewa, prawa- tylne
-łączniki stabilizatora przód -lewa,prawa.
-drążki kierownicze lewy, prawy
-sworzeń lewy, prawy najprawdopodobniej jutro.
-ustawiona zbieżność – nie dało się jeździć. Po wymianie tulei oraz sworznia będę musiał jeszcze raz, ale cóż zrobić.
Dodatkowo czekam na tuleje wahaczy przednich, te mniejsze z przodu.
Aktualnie poszukuję rurki gumowej średnicy jakichś 12-13cm i długości około 15-20 cm.
Rurę naprawiałem taśmą izolacyjną, próbowaliśmy silikonem czerwonym oraz kilkoma innymi sposobami. Za każdym razem efekt ten sam. Myślę że teraz jakoś da radę dłużej i że nie będę musiał znów tego robić...
Ostatnio edytowano 12 wrz 2012, 20:09 przez DamianSzatan666, łącznie edytowano 1 raz
I Madzialenka prowadzi sie jak ta lala Wszystko wymienione
Edit. 12.09.2012r:
Emblemat na grillu zostaje w swerze marzeń. Trzeba go ładnie dogiąć na co nie mam czasu. Pomalowałem dziś ramiona wycieraczek na czarny mat. Do poprawek, jednak starczy. Nie mogłem już patrzeć na ogniska rdzy oraz miejsca gdzie lakier odszedł.
Edit. 12.09.2012r:
Emblemat na grillu zostaje w swerze marzeń. Trzeba go ładnie dogiąć na co nie mam czasu. Pomalowałem dziś ramiona wycieraczek na czarny mat. Do poprawek, jednak starczy. Nie mogłem już patrzeć na ogniska rdzy oraz miejsca gdzie lakier odszedł.
Myślę że na dniach mazda dostanie nowy gadget. Zamówiłem termometr, aby wiedzieć mniej więcej ile jest w środku oraz na zewnątrz stopni Celsjusza.
Najprostszy i nie drogi. Taki do testów. A jak zamontować to sie jeszcze pomyśli... Zawsze się jakieś rozwiązanie znajdzie.
http://allegro.pl/termometr-samochodowy-ladowarka-gwarancja-ag113-i2570489365.html
Madzialenka dostała dziś nowe klocuszki tylnej osi oraz przeczyszczone zaciski. Tłoczki się zapiekły, hamowało wewnętrzną stroną co powodowało tarcie blachą. Tarcze by sie zdało przetoczyć ale klocki są z niższej półki cenowej coś około 50-60zł (przekroczony budżet) i najprawdopodobniej za miesiąc znów trzeba będzie...
Klocki to MaxGear...
Edit.: 20.09
Niestety nie rozwiązałem problemu przeprowadzenia przewodu pod komorę silnika z wnętrza więc na razie zostaje jak jest.
http://allegro.pl/termometr-samochodowy-ladowarka-gwarancja-ag113-i2570489365.html
Madzialenka dostała dziś nowe klocuszki tylnej osi oraz przeczyszczone zaciski. Tłoczki się zapiekły, hamowało wewnętrzną stroną co powodowało tarcie blachą. Tarcze by sie zdało przetoczyć ale klocki są z niższej półki cenowej coś około 50-60zł (przekroczony budżet) i najprawdopodobniej za miesiąc znów trzeba będzie...
Klocki to MaxGear...
Edit.: 20.09
Niestety nie rozwiązałem problemu przeprowadzenia przewodu pod komorę silnika z wnętrza więc na razie zostaje jak jest.
Aktualizacja fot str. 1
Bajeczny ten kolor
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4284 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
ale ktory?? teraz sa dwa. renie kupil moj przyszly szwagier gdyz zdal dopiero prawo jazdy.
DamianSzatan666 napisał(a):Niestety nie rozwiązałem problemu przeprowadzenia przewodu pod komorę silnika z wnętrza więc na razie zostaje jak jest.
w grodzi na wysokości kierownicy powinna być gumowa zaślepka którędy idzie wiązka przewodów. tamtędy zazwyczaj puszcza się zasilanie do wzmacniacza i inne kabelki wystarczy zrobić w niej dziurkę
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości