Mazda 626 GE FP '94 1.8 domo kun

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Mev » 12 lip 2011, 20:04

aaemek napisał(a):a co do nieodpowiedniego doboru auta, myślę że tak piszesz bo jeździsz bmw

To moje BMW to dupowóz z osiągami jak powóz ;) Miałem wcześniej Xedosa 6 i do dzisiaj łezka się w oku kręci :(
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez aaemek » 26 lip 2011, 23:06

ostatnio doszły mi światła dzienne. poza tym po raz pierwszy zawiodłem się na niej, długo kręcę zanim odpali a jak już odpali to gaśnie, zauważyłem że na wysokich obrotach nie chce gasnąć. powoli szukam przyczyny.
Obrazek
o tym chyba jeszcze nie pisałem, byłem na wadze i pokazała 1170kg, całkiem nieźle jak na taki duży wóz. zapomniałem zważyć sam przód wtedy wiedziałbym jaki ma balans. przypomnę że mam bardzo dużo rzeczy wymontowanych
Obrazek
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Postprzez frankiliki » 26 lip 2011, 23:19

2 pytania. Co to za rozporki jaka cena? I dlaczego ''tak'' robisz z tym autem? nie lepiej poszukac czegos lzejszego mniejszego i bardziej rozwojowego jak np civic?
Zyj tak by po twojej smierci wszyscy sie nudzili...
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2009, 13:59
Posty: 178
Skąd: chelm
Auto: Mazda 626 CRONOS 2.0 16v 93r

Postprzez aaemek » 27 lip 2011, 00:47

frankiliki napisał(a):2 pytania. Co to za rozporki jaka cena? I dlaczego ''tak'' robisz z tym autem? nie lepiej poszukac czegos lzejszego mniejszego i bardziej rozwojowego jak np civic?

przednia rozpórka jest wykonana przeze mnie, a tylna zakupiona na allegro http://allegro.pl/rozporka-tylna-gorna-mazda-626-mx6-mx-6-i1721487034.html
szybciutko odpowiem na drugie pytanie: polubiłem ten samochód i nie wyobrażam sobie pozbyć się jej dla hondy <nie>
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Postprzez aaemek » 30 sty 2012, 13:40

Pojawił mi się pewien problem, zdemontowałem całe tylne zawieszenie z chęcią odświeżenia go, zanim to rozebrałem na części pierwsze zrobiłem kilka fotek. Nieszczęśliwie na żadnej fotce nie ująłem pewnych wypustek-wskaźników , dlatego teraz nie wiem jak założyć dwa z sześciu drążków. Są to drążki poprzeczne z przodu. Jeżeli ktoś ma takie zawieszenie (były montowane tylko w modelach 626 z 92-94r) to prosiłbym o fotkę prawidłowego zamontowania
Obrazek
jeden drążek ma dwie wypustki, drugi zaś jedną i chodzi mi o fotkę w którym miejscu te wypustki się znajdują w oryginalnym zawieszeniu
Obrazek
tuleje gumowe w tych drążkach czekają na montaż lecz po prostu nie wiem jak je prawidłowo zamontować gdy nie znam ułożenia tych drążków
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Postprzez aaemek » 1 lut 2012, 01:57

znalazłem obcą mazdę i zbadałem ją od spodu, sporządziłem prosty rysunek ułożenia wahaczy które sprawiły mi problem, może na przyszłość komuś się przyda. Wahacze poprzeczne mocowane są w układzie trapezowym. Może sie wydawać że są puszczone prostopadle do osi pojazdu lecz to tylko złudzenie, gdy podejdziesz do zagadnienia z miarką i kątomierzem wszystko staje się jasne, to układ trapezowy. Dopasowanie dwóch wahaczy wzdłużnych jest proste jak barszcz, natomiast cztery wahacze poprzeczne mają ściśle określone ułożenie. Czerwonymi kropkami zaznaczyłem wypustki – wskaźniki.
Obrazek
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Postprzez aaemek » 12 wrz 2012, 10:58

witam wszystkich po długiej przerwie :)
jakiś czas temu wpadłem na diabelski pomysł, zakupiłem silnik z Toyoty Camry 3.0 V6 w manualu i zamierzam go włożyć w moją mazdę, heh
Obrazek

a to aktualny przebieg prac przy maździe, demontaż silnika 1.8
Obrazek
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Postprzez voytecku » 12 wrz 2012, 12:16

Widze, ze nie tylko ja mam dziwne plany do samochodu, ktory nie do konca zostal zaprojektowany do "takich" celow :) Trzymam kciuki :)

Pozdrawiam,
voytecku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 22:00
Posty: 1452 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Fiat Stilo

Postprzez noxes » 12 wrz 2012, 22:34

O ja cię jeb**** powodzenia :)
A ile to ma koni? Nie lepiej było iść za ciosem i wsadzić tam silnik z supry 3.0 turbo?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez tomi84 » 12 wrz 2012, 22:53

3,0 w GE ależ to bedzie petarda :)
Powodzenia przy swapie <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2011, 17:08
Posty: 157 (0/1)
Skąd: Bielsko - Biała
Auto: Jest M6 GY '04 CiTD
Audi A3 '00 TDI
Była: 626 GF '01 DiTD
323F BA '96 Z5
Fiat Punto II '00 1,9D
VW Golf '94 1,8 GT
Opel Corsa '94 1,2i

Postprzez voytecku » 12 wrz 2012, 23:14

noxes napisał(a):A ile to ma koni?

Wiki podaje, ze 138-140kW czyli ~190KM. To troche mniej niz KLZE.

Gdy skonczysz swoja, to bedziemy mogli sie pobujac po A2 i sprawdzic, ktora jest szybsza :)

Pozdrawiam,
voytecku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 22:00
Posty: 1452 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Fiat Stilo

Postprzez aaemek » 12 wrz 2012, 23:45

noxes napisał(a):O ja cię jeb**** powodzenia :)
A ile to ma koni? Nie lepiej było iść za ciosem i wsadzić tam silnik z supry 3.0 turbo?


no nie bardzo noxes, chodziło mi o mocny silnik w samochodzie przednionapędowym żebym nie miał problemów chociażby ze skrzynią biegów. Ten silnik ma 190 koni ale wierzcie mi że jeszcze niczym tak mocnym nie jeździłem. Do rzeczy miałem okazję przez tydzień pojeździć właśnie toyotą z tym silnikiem w manualu i od razu piszę że to jest piekło na kołach, w trasie dawałem radę mocnym motocyklom. Max. prędkość jaką wyciagnąłem to 248km/h. Biegi ma dość długie 1. do 80km/h 2. do 130km/h 3. do 180km/h 4. do 230km/h 5. reszta.
Żeby była jasność, nie zakupiłem samego silnika, zakupiłem z nim wszystko to co będzie mi potrzebne do przeszczepu, czyli cały osprzet silnika, wiazki, komputery, sanki, maglownice, półośki, zwrotnice, tarcze zaciski, skrzynie, pompę paliwa, i całą masę innych rzeczy. W sumie w tej maździe będzie pół toyoty <faja>

Dopisano 12 wrz 2012 23:52:

tomi84 napisał(a):3,0 w GE ależ to bedzie petarda :)
Powodzenia przy swapie <spoko>


Tomi, z Bielsko Białej znałem kiedyś trzy dziewczyny które grały w jakimś tam waszym "swojskim chórze" i jeździły po polsce, ale to jest mało ważne. Aktualnie znam stamtąd Krystiana Korzeniowskiego, utalentowany chłopak dostał się do miedzynarodowych finałów Gran Turismo, kojarzysz?

Dopisano 12 wrz 2012 23:59:

Wiki podaje, ze 138-140kW czyli ~190KM. To troche mniej niz KLZE.

Gdy skonczysz swoja, to bedziemy mogli sie pobujac po A2 i sprawdzic, ktora jest szybsza :)

Pozdrawiam,
voytecku.[/quote]

voytecku, tylko że klzetce podobno cieżko jest utrzymać te 200koni, zaś realne moce to 180-185koni. W sumie nie miałem zamiaru budować tego projektu żeby ścigać się po autostradach lecz ścigać się po serpentynach. Jednak gdy patrzę na ten pancerny silnik to myślę że rozkład mas pozwoli mi się ścigać jedynie na prostych <co?>
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Postprzez voytecku » 13 wrz 2012, 00:04

aaemek napisał(a):W sumie nie miałem zamiaru budować tego projektu żeby ścigać się po autostradach lecz ścigać się po serpentynach. Jednak gdy patrzę na ten pancerny silnik to myślę że rozkład mas pozwoli mi się ścigać jedynie na prostych

Ja swoja probuje budowac pod serpentyny :)

Pozdrawiam,
voytecku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 22:00
Posty: 1452 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Fiat Stilo

Postprzez aaemek » 13 wrz 2012, 00:12

Ja swoja probuje budowac pod serpentyny :)

Pozdrawiam,
voytecku.[/quote]

i o to chodzi, najwieksza frajda to pokonywać zwinnie zakręty. Ja będę musiał kombinować co tu jeszcze przenieść do tyłu żeby był cięższy :]
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Postprzez Josh » 13 wrz 2012, 08:40

Niezłe plany, powodzenia w modzeniu <spoko>
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Xtof
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 13 maja 2008, 11:29
Posty: 1118 (14/26)
Skąd: Poznań
Auto: Rodzinne

Postprzez aaemek » 4 lis 2012, 11:48

w końcu silnik wyleciał z komory, w styczniu planuję już wspawanie mocowań pod ramę silnika, bo toyota ma takie bardzo fajne rozwiazanie. Cały silnik i skrzynia w tojce jest mocowany do ramy a ta rama wkręcana czterema mocowaniami od dołu do komory, to mnie uszczęśliwiło bo znacznie ułatwia mi wpasowanie tego motoru w komorę. Ale to wszystko to pikuś zastanawiam się jak zsynchronizuję wszystkie elektryczne przewody, a z toyoty asekuracyjnie zabrałem ich na kilkadziesiąt kilo <co?> <co?>
Obrazek
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Postprzez noxes » 4 lis 2012, 12:13

aaemek napisał(a): zastanawiam się jak zsynchronizuję wszystkie elektryczne przewody, a z toyoty asekuracyjnie zabrałem ich na kilkadziesiąt kilo

Bedzie dłubania a dlubania. Schematy obu samochodów. Dużo czasu i cierpliwości :)
Toyota jest na OBD II?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez aaemek » 4 lis 2012, 15:36

wtf? nie wiem. to co zauważyłem to komputer skupia się tylko na silniku i skrzyni zarówno w toyocie jak i maździe wiec to kolejny plus <jupi>
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Postprzez Szyna » 25 sty 2013, 14:41

Ciekawy projekt :) Ciekawe czy coś się w nim jeszcze dzieje ? :D
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3350 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez aaemek » 25 sty 2013, 19:56

teraz mało bo zajmuję się inną mazdą, swap przesunąłem na środek marca, w międzyczasie zakupiłem sportową kierownicę momo i niższe usportowione siedzenia przednie z mazdy 323f
Obrazek
Obrazek
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 00:11
Posty: 81
Skąd: Poznań
Auto: 626 2.5
mx-5 1.6
H1 2.5crdi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy