Mazda 626 GF FS 2001r. 2.0

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Abaddon » 24 lis 2011, 21:41

Z silnikiem nie ma absolutnie żadnych problemów – to w końcu Mazda w benzynie <faja>
Co do kosztów części to 600 zł za to co widać na zdjęciu (stwierdziłem że pompy wody nie będę zmieniał) plus 300 robocizna. Oczywiście można było taniej, ale nie chciałem oddawać auta do warsztatu który "zna się na wszystkich" autach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 13:38
Posty: 85
Skąd: Bytom
Auto: 6 GH 2,0 140km, 2010

Postprzez mariusz323wgr » 25 lis 2011, 07:39

Abaddon napisał(a):(stwierdziłem że pompy wody nie będę zmieniał)

no i prawidłowo, dopiero przy drugiej wymianie rozrządu [180k km] powinno się już wymieniać pompę wody z płynem chłodniczym...
taki wydatek czeka mnie już niedługo, bo na blacie 173k km.

P.S. Fajnie że są jakieś nowe informacje o aucie, oby tak dalej – pozdrawiam! Wygląda elegencko :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2010, 19:13
Posty: 236
Skąd: Warszawa
Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00

Postprzez oblivion » 25 lis 2011, 11:08

Mnie też już to czeka za 2k km :D
sorry za OT ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez Abaddon » 25 lis 2011, 14:11

mariusz323wgr napisał(a):no i prawidłowo, dopiero przy drugiej wymianie rozrządu [180k km] powinno się już wymieniać pompę wody z płynem chłodniczym...


... tym bardziej, że organoleptycznie <oczko> pompa wyglądała jak nówka!
Teraz przed przeglądem technicznym na wiosnę czeka mnie jeszcze wymiana tylnego zacisku hamulcowego (mokry) bo ręczny działa tylko na 30%. Myślę o regenerowanym – bo cena nowego to jakiś kosmos.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 13:38
Posty: 85
Skąd: Bytom
Auto: 6 GH 2,0 140km, 2010

Postprzez alk80 » 1 cze 2013, 21:15

Jak tam sprawuje się Mazdeczka ??
widuje coraz więcej 626 GF na Bytomskich blachach, nawet na Cidrach ale Twojej nie miałem jeszcze okazji widzieć

ps, świetna sztuka :)
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Abaddon » 16 lip 2013, 22:06

Mazda ma się dobrze ! Ani nie myślę o jej zmianie <faja>
Na blacie ok. 111 tyś. więc dużo km nie natłukłem, ostatnio /w tym roku/ robiłem tylko przed przeglądem sworznie wahaczy i to chyba tyle.
PS:
Ja też widuję GF-ki na rej. SY ale głównie przedliftowe.
Na Cidrach raczej mnie nie zobaczysz (no dobra – 2-3x w roku jestem u Batmana hehe), głównie BTM Centrum i Miechowice. Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 13:38
Posty: 85
Skąd: Bytom
Auto: 6 GH 2,0 140km, 2010

Postprzez Dominator » 16 lip 2013, 22:31

sworznie wahaczy juz poleciały? 40kkm w Pl to sporo, ale musiałes nieźle tyrac furmanke..
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Abaddon » 17 lip 2013, 17:23

Tak, był już lekki luz więc zrobiłem obydwie strony.
Dzisiaj trochę wziąłem się za silnik – jakoś po zimie nie chciało mi się czyścić komory... 2h zabawy i teraz już tam jakoś wygląda.

Obrazek

Problem który mi wyskoczył parę dni temu to drżenie chyba jakiejś blachy (osłony?) układu wydechowego – przy dodawaniu gazu słychać takie brzęczenie, a coś zdaje mi się że takowa osłona mniej więcej pod siedzeniem kierowcy jest. Cóż trzeba będzie nurkować pod auto :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 13:38
Posty: 85
Skąd: Bytom
Auto: 6 GH 2,0 140km, 2010

Postprzez kakiel » 17 lip 2013, 17:31

Czym czyścisz silnik?
Planuje umyć swój bo troszkę ma śladów po wyciekach na starej uszczelce głowicy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2012, 21:13
Posty: 51 (0/2)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GH 2.5MZR
Mazda 626 GF FL

Postprzez Abaddon » 17 lip 2013, 17:42

Czym czyszczę ?– niczym specjalnym, nie było to jakiejś "mycie" na mokro tylko taki mały lifting heheh

-plastiki środkiem do ...plastków
-gumy środkiem do konserwacji części gumowych
-metale tylko odkurzone (nie ma żadnego większego syfu)
wszystko to rzeczy z marketu po ok. 10 zł.

Jedna rzecz która mnie wkurza to pojawienie się rdzy i jakiejś śniedzi na tzw. podkowach (widać na zdjęciu) czym to cholerstwo usunąć ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 13:38
Posty: 85
Skąd: Bytom
Auto: 6 GH 2,0 140km, 2010

Postprzez oblivion » 17 lip 2013, 21:19

Jeżeli nie znajdziesz brzęczącej osłony to szukaj poluzowanej tulejki lewarka biegów ;) miałem tak w cronosie, dźwięk w okolicach 2000 obr. jakbym puszki ciągnął za autem hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez gradziu » 17 lip 2013, 21:32

U mnie też brzęczy przy około 2000 i doprowadza mnie to do szału ale bardziej od konsoli środkowej słychać. Benzyna też miała wygłuszenie silnika na grodzi? Mi tego brakuje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2012, 23:22
Posty: 46
Skąd: Oborniki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 115KM '00

Postprzez ZdzichuZ » 17 lip 2013, 22:55

U mnie jest, u Abaddona jak widać na zdjęciu wyżej też – jeżeli chodzi Ci o tą piankową (?) wytłoczkę na przegrodzie.

A Abaddonowi zazdroszczę koloru, IMO obok ciemnozielonego najlepszy do poliftowej GF – ki.
ZdzichuZ
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy