Mazda 626 GF Lift RF-Turbo '00 F-16
milo bylo poznac i milo bylo ogladac i siedziec w twojej furce a CA na wypasie wymieklem takie wygluszenie a w srodku sie czulem jak na koncercie wszystkie dzwieki czyste i zero dziadostwa
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Bandit napisał(a):A podwójne światła z tyłu mnie po prostu urzekają
Tak sobie czytam i czytam kolejną już stronę książki..
Jak zrobiłeś te " podwójne " światła , też takie chcę – Świecą się standardowe czyli tylko te 2 "kółeczka".
Potrzebuję w miare ładnych , ale tanich felg – Żeby ta opona Całoroczna (GoodYear) pasowała ,ale niestety same opony to koszt 1400zł – 15", a 16" 1800zł , a ja chciałbym 16" dlatego szukam fajnych felg ,żebym łącznie nie wydał w ch*j kasy.. Także prosiłbym o polecenie w miarę tanie ,a dobre felusie..
Mój Exclusive: viewtopic.php?f=314&t=121653&start=0
- Od: 3 maja 2010, 14:01
- Posty: 559
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM
> zamontowany teleskop do klapy bagażnika żeby nie trzaskała jak ktoś się zapomni, teraz się otwiera
mógłbyś bardziej rozwinąć myśl jakiego siłownika użyłeś długość? siła? z góry dzięki za wszelkie informacje bo już długi czas myślę o tej klapiącej klapie :/
"Nie jeździmy tak dobrze jak nam się wydaje, ani tak źle jak to oceniają inni"
- Od: 12 mar 2009, 00:16
- Posty: 24
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 sedan GF 2001 2,0 DiTD
Lukazie
– Podwójne lampy to moje nawiązanie do Millenii, w której jestem zakochany. Na żywo wygląda to o niebo lepiej od serii. Było z tym trochę zabawy, ale myślę, że było warto. Ta modyfikacja to dzieło mojego Mazdoksiężnika bo ja w kabelkach i iskierkach jestem słaby, ale zdradzę Ci, że musisz zakupić na ulicy Pokątnej prawą lampę z odbłyśnikiem bo nasze tego nie mają.
– Opony wielosezonowe. Jak coś jest do wszystkiego to jest do
Kup najzwyklejsze, tanie, ale nowe zimowe zimówki 185/65/15 i załóż je na seryjne staluchy. Koszt np. Frigo 2 (ja mam i chwalę) 800 pln.
Felgi 15" czy 16" wybierz z palety orialufelg z mazd. Unikniesz problemu z et i szerokością. Kup jakie Ci się podobają (400 – 800 pln) i opony w zależności od majętności ale 195/60/15 lub 205/50/16 więc proponowałbym raczej 15" bo taniej i za podobne pieniądze masz dwa komplety kół
– Teleskop od niewiem czego i o parametrach nie wiem jakich Jeśli jest to gdzieś na nim to poszukam.
– Podwójne lampy to moje nawiązanie do Millenii, w której jestem zakochany. Na żywo wygląda to o niebo lepiej od serii. Było z tym trochę zabawy, ale myślę, że było warto. Ta modyfikacja to dzieło mojego Mazdoksiężnika bo ja w kabelkach i iskierkach jestem słaby, ale zdradzę Ci, że musisz zakupić na ulicy Pokątnej prawą lampę z odbłyśnikiem bo nasze tego nie mają.
– Opony wielosezonowe. Jak coś jest do wszystkiego to jest do
Kup najzwyklejsze, tanie, ale nowe zimowe zimówki 185/65/15 i załóż je na seryjne staluchy. Koszt np. Frigo 2 (ja mam i chwalę) 800 pln.
Felgi 15" czy 16" wybierz z palety orialufelg z mazd. Unikniesz problemu z et i szerokością. Kup jakie Ci się podobają (400 – 800 pln) i opony w zależności od majętności ale 195/60/15 lub 205/50/16 więc proponowałbym raczej 15" bo taniej i za podobne pieniądze masz dwa komplety kół
– Teleskop od niewiem czego i o parametrach nie wiem jakich Jeśli jest to gdzieś na nim to poszukam.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Dzisiaj rano u mnie było 0 stopni C, więc chyba już czas zdjąć kochane, śliczne 17-ki i założyć komfortowe, balonowe, zimowe, stalowe kołpakowe 15-ki. Jutro się za to wezmę
Niedługo wymiana oleju, jak to dobrze, że mazdy się nie psują
Niedługo wymiana oleju, jak to dobrze, że mazdy się nie psują
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
dominator7 napisał(a):Czy oby nie za wczesnie jeszcze
nie, opony letnie a przynajmniej moje tracą już swoje właściwości jezdno-przyczepne od około 7-8 stopni w dół.
błędnym jest niektórych tok rozumowania że zimówki zakłada się jak spadnie śnieg. ale jak ktoś chce to niech se zmienia przy temperaturze -10 i śniegu na dworze... jak Kasia woli
drift fajny ale lepiej żeby był spodziewany
Radex mądrze gada, temperatura przy której zmienia się ogumienie to średnia dobowa (!) 8 stopni Dzisiaj było 0C w nocy, 10C jest teraz więc średnia dobowa to 5 stopni, czas najwyższy na zimówki
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
U mnie w pokoju jest ponad 20
Dobra panowie wyrażam skruchę ale poczekam do listopada, bo moje pół sliki jeszcze kleją Bandit Ty po przejściu z 17 na 15 bedziesz sie mogl juz wyrażać totalnie o swoim samochodzie w charakterze dupowowu, komfort ponad wszystko i tak zachwyt przez najbliższe pare miesięcy przyczepności
Dobra panowie wyrażam skruchę ale poczekam do listopada, bo moje pół sliki jeszcze kleją Bandit Ty po przejściu z 17 na 15 bedziesz sie mogl juz wyrażać totalnie o swoim samochodzie w charakterze dupowowu, komfort ponad wszystko i tak zachwyt przez najbliższe pare miesięcy przyczepności
Odkąd zmieniłem opony z 205/40 na 205/45 to może i subiektywnie, ale powiem, że wolę 17-ki i nie odczuwam jakiejś mega różnicy w komforcie pomiędzy paskudami na zimę, a alusami na lato
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Bandit napisał(a):Odkąd zmieniłem opony z 205/40 na 205/45 to może i subiektywnie, ale powiem, że wolę 17-ki i nie odczuwam jakiejś mega różnicy w komforcie pomiędzy paskudami na zimę, a alusami na lato
ale czujesz różnice że na 17" zdecydowanie lepiej jeździ się w zakrętach niż na 15"
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
W tym zakresie jest niebo a ziemi na plus dla 205/45/17 vs 185/65/15 (klęska przy dynamicznej jeździe)
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
no jak się człowiek przyzwyczai to nie widzi jakiejś kolosalnej różnicy, chyba że ktoś zwraca na to bardzo uwagę ale wtedy taki ktoś raczej nie wybiera kół 17 i opon z profilem 45.
ja myślę wrzucić 16" Xylo na zimówki, a na wiosne rozejrzeć się za jakimiś 17"...
ja myślę wrzucić 16" Xylo na zimówki, a na wiosne rozejrzeć się za jakimiś 17"...
ja tam u siebie czuje roznice miedzy lato a zima
zima – mniej trakcji oj mniej
zima – mniej trakcji oj mniej
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
szkodnik_byd napisał(a):ja tam u siebie czuje roznice miedzy lato a zima
zima – mniej trakcji oj mniej
Oczywista oczywistość a w komforcie czujesz różnicę Szkodnisiu?
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
W piątek wymieniono olej + filtr oleju oraz filtr kabinowy.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Bandit napisał(a):W piątek wymieniono olej + filtr oleju oraz filtr kabinowy.
Nie ma to jak podbijanie własnego tematu.
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
siegu napisał(a):Nie ma to jak podbijanie własnego tematu.
To nie jest podbijanie, stwierdziłem tylko fakt, że auto jest eksploatowane poprawnie i serwisowane regularnie, może kiedyś to zainteresuje przyszłego właściciela mego auta
Dodam jeszcze, że poprzednia zmiana miała miejsce 10 tyś km temu. Oczywiście wybrankiem tym jest
ELF Evolution SXR 5w30
Filtr oleju jak zwykle Knecht
Dziękuję za uwagę
P.S.
Nie pamiętam tylko co ile tyś km się czyści wkładkę filtra powietrza K&N
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości