Od tego momentu i kilkuset km za kierownicą marzeniem było auto tej marki. Jednak po drodze do Mazdy przez rok czasu zasuwałem czymś takim:
Dopasowując możliwości finansowe po głowie chodziły różne modele 323f BA, Xedos 6, 626 GF, jednak ostatecznie w dniu 04.06.2009 w Zduńskiej Woli udało mi się zakupić 626 GE od małżeństwa które jeździło nią 12 lat.
Obecnie jestem trzecim właścicielem ogólnie a drugim w Polsce. W dniu zakupu Mazda miała przebieg 176000km. Przy zakupie otrzymałem oryginalne niemieckie dokumenty, książkę serwisową, instrukcję obsługi a nawet dokument wystawiony przez detektywa Krzysztofa R. stwierdzający iż pojazd nie był kradziony ( w roku 1997 taka informacja kosztowała nowych właścicieli 200zł
Krótka charakterystyka autka:
Pojemność silnika: 1840ccm
Moc: 90KM
Rok produkcji: 1995
Data I rejestracji: 28.03.1997
Masa własna: 1180kg
Wyposażenie:
– oryginalne alufelgi 14" + stalowe 14"
– elektrycznie sterowane szyby x4
– elektrycznie sterowane lusterka
– klimatyzacja manualna
– ABS
– poduszka powietrzna kierowcy
– elektrycznie regulowane światła mijania
– Radio CD+MP3 Pioneer
– nagłośnienie fabryczne
Z modyfikacji mechanicznych:
– Instalacja lpg STAG 4 założona w październiku 2009 przy przebiegu 184000km
Jeśli chodzi o "upiększanie" to do tej pory dodałem:
– światła przeciwmgielne
– aluramki ( od Bazylka kaciarupy )
– głośniki wysokotonowe ( od Bazylka kaciarupy )
– w tym roku być może zdecyduje się na przyciemnienie wszystkich szyb o 30% ( z wyjątkiem przedniej oczywiście)
Jak do tej pory autko mocno doinwestowane, dla zainteresowanych szczegóły pod tym linkiem: http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/14067
No i czas na wizerunek
kilka fotek z majówki 2010 w Tarnowie by Globy: