Mazda MX6 GE KL 1993r. black – (poprzednie auto)
Wiem, ze długo nie ma nic ale pojawił się problem, mianowicie, w desce spaliły mi się już dwie diody i stąd wszystko się opóźnia, teraz czekam na inne żeby je sprawdzić  A nie chcę polecać LEDów, które spalą się po jakimś czasie.
 A nie chcę polecać LEDów, które spalą się po jakimś czasie.

			
			Zgadnij kotku, co mam w środku....
		
 
- Od: 22 kwi 2006, 20:18
- Posty: 477
- Skąd: Białystok
- Auto: M6 2.3 Sport
anonimka napisała: jedyny słuszny kolor  
 
Najlepszy kolor dla modeli mx na bank
 na bank  [/b]
 [/b]
			
			
		 
 
Najlepszy kolor dla modeli mx
 
- Od: 18 lut 2008, 23:53
- Posty: 41
- Skąd: Suwałki
- Auto: mx3 1.6 16v
Auteczko widzialem na żywo.Ładniutkie. 
			
			Zapraszam wszystkich miłośników aut japońskich do Klubu Japanese Fanatics.   www.japanese-fanatics.com
Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
		Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
 
- Od: 27 gru 2007, 22:59
- Posty: 248
- Skąd: Suwałki/Cała Polska
- Auto: Były: Mazda 626 2.0 GD
 Mazda Xedos 9 KL Manual
 Subaru Impreza WRX Sports Wagon GD
 Jest: MB E50 AMG
Dawno tu nie zaglądałem  czas dorzucić chociaż jedną fotkę
 czas dorzucić chociaż jedną fotkę  
 
Tak to jest, okres przed wakacjami, potem wakacje i nagle prawie koniec roku, ciągłe spoty, mnóstwo innych zdjęć w dziale regionalnym, stąd takie zaniedbanie tematu.
Kilka zdjęć ze spotów:
 
Na tym zdjęciu obok 6stki Gromuska
 
A tutaj na tle..... po prostu taka sobie fotka 
Mazda jak widać dalej jeździ – zdjęcie z dziś. Tuningu nie ma żadnego – oprócz tego co było.
Dzisiaj specjalnie na prośbę kolegi Gromuska, urządziliśmy ścinkę z jego drugim samochodem, czyli seatem 1.8 Turbo 170KM. Hmm, jakby to powiedzieć, seat był drugi
			
			 
Tak to jest, okres przed wakacjami, potem wakacje i nagle prawie koniec roku, ciągłe spoty, mnóstwo innych zdjęć w dziale regionalnym, stąd takie zaniedbanie tematu.
Kilka zdjęć ze spotów:
 
Na tym zdjęciu obok 6stki Gromuska
 
A tutaj na tle..... po prostu taka sobie fotka
Mazda jak widać dalej jeździ – zdjęcie z dziś. Tuningu nie ma żadnego – oprócz tego co było.
Dzisiaj specjalnie na prośbę kolegi Gromuska, urządziliśmy ścinkę z jego drugim samochodem, czyli seatem 1.8 Turbo 170KM. Hmm, jakby to powiedzieć, seat był drugi
Zgadnij kotku, co mam w środku....
		
 
- Od: 22 kwi 2006, 20:18
- Posty: 477
- Skąd: Białystok
- Auto: M6 2.3 Sport
ładne auto  
Vy 73 de Juliusz, SQ2JUL Do uslyszenia w eterze
 Do uslyszenia w eterze 
			
			
		Vy 73 de Juliusz, SQ2JUL
Minął kolejny rok jeżdżenia moją czarną MX6stką. Ten rok nie był już taki dobry dla autka. Trzeba było co nieco w nim wymienić. Ciągle obstaję przy tym, że Mazdy są bezawaryjne. To co musiałem wymienić to zwykłe (lub niezwykłe) elementy, które się zużyły.
Co zostało zmienione:
1. Tylne amortyzatory – teraz są najtańsze magnumy jakie mogłem od ręki dostać w IC. Jeżdżą pół roku i oby dalej tak się trzymały.
2. Autko zostało wzbogacone o oryginalną klikmę z MXa. W chwili obecnej pstryka jeszcze sprężarka ale montujący to kolega obiecał ją wymienić na sprawną. Nie śpieszy mi się z tym Mam czas do kwietnia, zanim zrobi się ciepło. Teraz klima działa dość dobrze, tylko wkurza pstrykaniem sprężarki. Napełniłem to wszystko sam korzystając z produktów firmy DeepCool. 100zł i napełnienie starej klimy na czynnik R12. Polecam, jak ktoś ma jeszcze starą klimę.
 Mam czas do kwietnia, zanim zrobi się ciepło. Teraz klima działa dość dobrze, tylko wkurza pstrykaniem sprężarki. Napełniłem to wszystko sam korzystając z produktów firmy DeepCool. 100zł i napełnienie starej klimy na czynnik R12. Polecam, jak ktoś ma jeszcze starą klimę.
3. Przed klimą autko dostało nową chłodnicę. W starej poleciał zbiornik od strony pasażera. Pękł na dole. Nowa chłodnica, więc jednocześnie nowe rurki. Wymieniłem rurę wychodzącą z bloku do chłodnicy (sklep z częściami do skody – 19zł – rurka górna chłodnicy skody felicji 1.3, lub jak ktoś ma bliżej sklep agroma to można użyć też rurki od ursusa C330, dolna rura chłodnicy w nim – cena 11zł). Wymieniłem też rurkę od wody poniżej alternatora – rozeszła się ze starości. Dodatkowo wyczyściłem zbiornik wyrównawczy i wymieniłem rurkę biegnącą do niego. Cały układ chłodzenia przepłukałem detergentem, rozpuszczalnikiem i na koniec wodą – to wszytko tak na zapas, żeby tego nie robić później.
 – to wszytko tak na zapas, żeby tego nie robić później.
4. Mazda gubila też olej, więc najpierw została wymieniona uszczelka pod pokrywą zaworów, ta z tyłu, bliżej grodzi. Po wymianie okazało się, że dalej się leje olej. Po zdjęciu rozrządu winowajcą okazał się uszczelniacz wału. Więc też został wymieniony. Obecnie nic nie cieknie i jest tak jak powinno być.
5. Tak się złożyło, że również w tym roku posłuszeństwa odmówił akumulator. Dostał zwarcia i przestał działać Konieczne wiec było kupienie drugiego. Włożyłem mu znowu nasz polski wyrób, nie pamiętam tylko czy centrę czy piasta (a nie chce mi się schodzić patrzeć:)
 Konieczne wiec było kupienie drugiego. Włożyłem mu znowu nasz polski wyrób, nie pamiętam tylko czy centrę czy piasta (a nie chce mi się schodzić patrzeć:)  .
. 
6. Ostatnia wymiana dotyczy koła na wale z którego idą dwa paski, na pompę wody i na alternator. Niestety stare kółko się zepsuło i paski zaczęły się rwać. Więc jest nowe, równe, przy okazji nowe paski.
I to tyle napraw i dodatków usprawniających w tym roku, dość dużo ale teraz nie powinno być dalszych problemów.
Żeby sobie poprawić humor to zmieniłem wycieraczki na miękkie, wrzuciłem nakładkę na kierownicę (bo mam wytartą skórę na niej) i dodałem sobie nową wajchę biegów 
A i zapomniałbym, wymieniłem tylne głośniki żeby lepiej grały. I tez nie napiszęfirmy, bo to było w marcu i nie pamiętam już. Ważne, że grają całkiem znośnie. Chociaż przez nie też mnie coś mało nie strzeliło, gdyż zaczęła trzeszczeć tylna półka. Ale system czarnych gąbek powklejanych tu i ówdzie rozwiązał sprawę
 żeby lepiej grały. I tez nie napiszęfirmy, bo to było w marcu i nie pamiętam już. Ważne, że grają całkiem znośnie. Chociaż przez nie też mnie coś mało nie strzeliło, gdyż zaczęła trzeszczeć tylna półka. Ale system czarnych gąbek powklejanych tu i ówdzie rozwiązał sprawę  
Kilka zdjęć w kolejnym poście.
A co planuje jeszcze zmienić:
1. Wymienić radio z obecnego JVC na jakieś nowsze z USB i dużym LCD kolorowym.
2. Pomalować szyberdach, gdyż delikatnie pomarszczyła się farba w jednym miejscu przy uszczelce.
3. Wymienić rozrząd.
4. Jak mi jeszcze zostaną jakieś pieniążki, to może wreszcie kupię felgi 17stki i opony do nich, bo i tak muszę kupować nowe opony na kolejny letni sezon .
.
			
			Co zostało zmienione:
1. Tylne amortyzatory – teraz są najtańsze magnumy jakie mogłem od ręki dostać w IC. Jeżdżą pół roku i oby dalej tak się trzymały.
2. Autko zostało wzbogacone o oryginalną klikmę z MXa. W chwili obecnej pstryka jeszcze sprężarka ale montujący to kolega obiecał ją wymienić na sprawną. Nie śpieszy mi się z tym
3. Przed klimą autko dostało nową chłodnicę. W starej poleciał zbiornik od strony pasażera. Pękł na dole. Nowa chłodnica, więc jednocześnie nowe rurki. Wymieniłem rurę wychodzącą z bloku do chłodnicy (sklep z częściami do skody – 19zł – rurka górna chłodnicy skody felicji 1.3, lub jak ktoś ma bliżej sklep agroma to można użyć też rurki od ursusa C330, dolna rura chłodnicy w nim – cena 11zł). Wymieniłem też rurkę od wody poniżej alternatora – rozeszła się ze starości. Dodatkowo wyczyściłem zbiornik wyrównawczy i wymieniłem rurkę biegnącą do niego. Cały układ chłodzenia przepłukałem detergentem, rozpuszczalnikiem i na koniec wodą
4. Mazda gubila też olej, więc najpierw została wymieniona uszczelka pod pokrywą zaworów, ta z tyłu, bliżej grodzi. Po wymianie okazało się, że dalej się leje olej. Po zdjęciu rozrządu winowajcą okazał się uszczelniacz wału. Więc też został wymieniony. Obecnie nic nie cieknie i jest tak jak powinno być.
5. Tak się złożyło, że również w tym roku posłuszeństwa odmówił akumulator. Dostał zwarcia i przestał działać
6. Ostatnia wymiana dotyczy koła na wale z którego idą dwa paski, na pompę wody i na alternator. Niestety stare kółko się zepsuło i paski zaczęły się rwać. Więc jest nowe, równe, przy okazji nowe paski.
I to tyle napraw i dodatków usprawniających w tym roku, dość dużo ale teraz nie powinno być dalszych problemów.
Żeby sobie poprawić humor to zmieniłem wycieraczki na miękkie, wrzuciłem nakładkę na kierownicę (bo mam wytartą skórę na niej) i dodałem sobie nową wajchę biegów
A i zapomniałbym, wymieniłem tylne głośniki
Kilka zdjęć w kolejnym poście.
A co planuje jeszcze zmienić:
1. Wymienić radio z obecnego JVC na jakieś nowsze z USB i dużym LCD kolorowym.
2. Pomalować szyberdach, gdyż delikatnie pomarszczyła się farba w jednym miejscu przy uszczelce.
3. Wymienić rozrząd.
4. Jak mi jeszcze zostaną jakieś pieniążki, to może wreszcie kupię felgi 17stki i opony do nich, bo i tak muszę kupować nowe opony na kolejny letni sezon
Zgadnij kotku, co mam w środku....
		
 
- Od: 22 kwi 2006, 20:18
- Posty: 477
- Skąd: Białystok
- Auto: M6 2.3 Sport
Nie zapomnialem, po prostu testuję nową diodę kupioną w TME kilka dni temu. Tym raze 2W i ciepła biel 3000K. I ta pójdzie do oświetlania wnętrza. Ma ładne światło. Przetwornica juz gotowa jest, dioda też, pewnie jutro nastąpi włożenie do samochodu. 
			
			Zgadnij kotku, co mam w środku....
		
 
- Od: 22 kwi 2006, 20:18
- Posty: 477
- Skąd: Białystok
- Auto: M6 2.3 Sport
Topaz napisał(a):gdyż zaczęła trzeszczeć tylna półka
ja tylną półke wygłuszyłem matami bez wygłuszenia troche to gra jak w remizie:P także polecam, a radio z LCD duuuuuuużym i koliorowym JVC są ładne ale podobno mają słabą jakość .
Sprzedam 323f BG na części!
		
 
- Od: 9 lis 2007, 00:26
- Posty: 372
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda MX6
Topaz, seryjna i zadbana – super  Planujesz jakieś zmiany wizualne lub mechaniczne jeszcze wprowadzić?
 Planujesz jakieś zmiany wizualne lub mechaniczne jeszcze wprowadzić?
			
			
		pawelMX6, z jedynych wizualnych zmian to planuję kupić ładne felgi.  
A z nie wizualnych, to mam w planie pozmieniać z tyłu żarówki na LEDy (już dawno to sobie obiecałem). Dorzucę sterownik wycieraczek, w którym ich prędkość będzie połączona z prędkością jazdy. Pewnie dodam domykanie szyb po zamknięciu i mam nadzieję, przed zimą wymienić zestaw sterownia z pilotem i tak jak ma kolega Janux dodam odpalanie silnika z pilota. To takie plany mam na dzień dzisiejszy. Co z nich wyjdzie – nie mam pojęcia – czas pokaże.
			
			A z nie wizualnych, to mam w planie pozmieniać z tyłu żarówki na LEDy (już dawno to sobie obiecałem). Dorzucę sterownik wycieraczek, w którym ich prędkość będzie połączona z prędkością jazdy. Pewnie dodam domykanie szyb po zamknięciu i mam nadzieję, przed zimą wymienić zestaw sterownia z pilotem i tak jak ma kolega Janux dodam odpalanie silnika z pilota. To takie plany mam na dzień dzisiejszy. Co z nich wyjdzie – nie mam pojęcia – czas pokaże.
Zgadnij kotku, co mam w środku....
		
 
- Od: 22 kwi 2006, 20:18
- Posty: 477
- Skąd: Białystok
- Auto: M6 2.3 Sport
bardzo ładna i zadbana mx6, czarna, silnik KL czego więcej chcieć  powodzenia i bezawaryjności życzę!
 powodzenia i bezawaryjności życzę!
			
			
		No i stało się  
Co prawda nic złego ale moj poczciwy MX6 niedlugo nie bedzie juz moj. Stąd czas zakończyć ten temat. Za kilka dni pojawi się kolejny z moją nową mazdą, tym razem "szóstka" w kolorze srebrnym Niby nic specjalnego ale zawsze to odmiana
 Niby nic specjalnego ale zawsze to odmiana  
A tak przy okazji, jesli ktos jest zainteresowany samochodem z tego tematu, to jeszcze nie zdazylem nawet wystawic na otomoto.pl Chwilowo jestem zajety nowym autkiem i dopiero za kilka dni to zrobie , czyli MX 6 czarny z oryginalnym 16stoletnim lakierem, jest ciagle do kupienia. (za dosc male pieniadze). W stanie takim jak opisany w temacie. Lekko poobijany
, czyli MX 6 czarny z oryginalnym 16stoletnim lakierem, jest ciagle do kupienia. (za dosc male pieniadze). W stanie takim jak opisany w temacie. Lekko poobijany  hehehe, w sensie, ze ma dziurke w tylnym zderzaku i drobne otarcia.
 hehehe, w sensie, ze ma dziurke w tylnym zderzaku i drobne otarcia.
Dziekuje wszystkim za posty w tym temacie.
Pozdrawiam
Darek/Topaz (dawniej: SP4UBW)
			
			Co prawda nic złego ale moj poczciwy MX6 niedlugo nie bedzie juz moj. Stąd czas zakończyć ten temat. Za kilka dni pojawi się kolejny z moją nową mazdą, tym razem "szóstka" w kolorze srebrnym
A tak przy okazji, jesli ktos jest zainteresowany samochodem z tego tematu, to jeszcze nie zdazylem nawet wystawic na otomoto.pl Chwilowo jestem zajety nowym autkiem i dopiero za kilka dni to zrobie
Dziekuje wszystkim za posty w tym temacie.
Pozdrawiam
Darek/Topaz (dawniej: SP4UBW)
Zgadnij kotku, co mam w środku....
		
 
- Od: 22 kwi 2006, 20:18
- Posty: 477
- Skąd: Białystok
- Auto: M6 2.3 Sport
Topaz daj cynk jak auto sie sprzeda – zamkniemy temat 
			
			
		No i mozna zamknac temat...  Tyle, ze teraz to chyba sam moge go zamknac
 Tyle, ze teraz to chyba sam moge go zamknac 
EDIT: Mazda ma się dalej dobrze, zostało w niej wymienione sprzęgło i jezdzi nią teraz kolega Łukasz, którego być może namówię na kontynuację tematu w swoim wątku.
A temat odblokowuję, żeby można się było wypowiadać.
			
			EDIT: Mazda ma się dalej dobrze, zostało w niej wymienione sprzęgło i jezdzi nią teraz kolega Łukasz, którego być może namówię na kontynuację tematu w swoim wątku.
A temat odblokowuję, żeby można się było wypowiadać.
Zgadnij kotku, co mam w środku....
		
 
- Od: 22 kwi 2006, 20:18
- Posty: 477
- Skąd: Białystok
- Auto: M6 2.3 Sport
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości









