Mazda 626 GD coupe 2.2l F2 '89r.
Śliczna! Mam taka ale w duzo gorszym stanie! Właśnie ją robie! Moge wiedzieć za ile kupiłęś autko??
-
marciniwaszk
marciniwaszk dzięki
odp na PW
odp na PW
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
hmmm... co by tu napisać
coupe'tka na lato dostanie chłodzenie wnętrza
które bardziej się przyda kierowcy
po prostu tak, przypadkiem kupiłem chłodziarkę, jeszcze ja zamontować i ...

coupe'tka na lato dostanie chłodzenie wnętrza
po prostu tak, przypadkiem kupiłem chłodziarkę, jeszcze ja zamontować i ...
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
na razie chłodziarka się kompletuje i może niebawem rozpocznę uruchamianie, a tymczasem kolejna zabawka jaka wpadła mi w ręce
ciekawe czy to zagada i jak zagada
.jpg)
ciekawe czy to zagada i jak zagada

-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
okolice Łosic
a Ty Machmut z jakiego jak regionu jak je znasz??
a Ty Machmut z jakiego jak regionu jak je znasz??
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
PLaster napisał(a):ciekawe czy to zagada i jak zagada
i nie zagadał
W końcu wymieniłem czujnik temperatury załączania wentylatora
a przy okazji filtr paliwa
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
no i coupe'tka doczekała się na płukankę silnika i wymianę oleju;)
po mineralnym przeszedłem na półsyntetyk, i tak:
– przebieg: 283 375km
– olej: MOTUL Synergle+ 6100 SEA10W40
– płukanka: LIQULI MOLY
– filtr oleju: MAX
obserwacje po zmianie:
– może tylko mi się tak wydaje, ale kontrolka od ciśnienia oleju ganie znacznie wcześniej (już w chwili kończenia kręcenia rozrusznikiem),
– subiektywnie może się wydawać, że silnik lżej się wkręca na obroty,
– HLA nie słyszałem, ale jeszcze po wymianie silnik miał temperaturę, popatrzymy,
– zaraz po wymianie dymku nie było widać/czuć(przed wymianą na postoju widoczny był dymek)
po mineralnym przeszedłem na półsyntetyk, i tak:
– przebieg: 283 375km
– olej: MOTUL Synergle+ 6100 SEA10W40
– płukanka: LIQULI MOLY
– filtr oleju: MAX
obserwacje po zmianie:
– może tylko mi się tak wydaje, ale kontrolka od ciśnienia oleju ganie znacznie wcześniej (już w chwili kończenia kręcenia rozrusznikiem),
– subiektywnie może się wydawać, że silnik lżej się wkręca na obroty,
– HLA nie słyszałem, ale jeszcze po wymianie silnik miał temperaturę, popatrzymy,
– zaraz po wymianie dymku nie było widać/czuć(przed wymianą na postoju widoczny był dymek)
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
ostatnio nic się nie działo odnośnie postępu w pracach nad autem no to postanowiłem poddać auto obfotografowaniu w ciemności
a oto efekty:
.jpg)
a oto efekty:
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Gibsong napisał(a):o co chodzi z tymi kompami?
mazda 626 + silnik 2.2 F2 = 85 KW
mazda 929 + silnik 2.2 F2 = 100KW
różnica 15KW = inny komp (mapa) +coś jeszcze
może coś da, a jak nie to jakieś nowe doświadczenie
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
aha to ja troszkę poszperałem:
1987 F2 w 929 – Catalytic converter – N, Compression Ratio – 9.8:1 – 100 kW & 196 Nm
1990 F2 w 626 – Catalytic converter – Y, Compression Ratio – 8.6:1 – 87 kW & 184 Nm
Jeśli komputer to fordowskie EEC4 to mam speca który potrafi napisać mapy zapłonu od nowa.
1987 F2 w 929 – Catalytic converter – N, Compression Ratio – 9.8:1 – 100 kW & 196 Nm
1990 F2 w 626 – Catalytic converter – Y, Compression Ratio – 8.6:1 – 87 kW & 184 Nm
Jeśli komputer to fordowskie EEC4 to mam speca który potrafi napisać mapy zapłonu od nowa.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gibsong tak, wiem o stopniu kompresji, wiec nie liczę na niewiadomojaki przyrost!!
co nie zmienia faktu, że nic nie myślę w tym temacie;)
wac_nsberserk5 dzięki
co nie zmienia faktu, że nic nie myślę w tym temacie;)
wac_nsberserk5 dzięki
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
modzik powiem Ci, że nie wiem
na takich przyjechał z Niemiec i tak zostało, jedynie H4 zmieniałem (ale o tym pisałem).
no i kolejny mały akcent, który myślę że troszeczkę poprawi wygląd
.jpg)
no i kolejny mały akcent, który myślę że troszeczkę poprawi wygląd
.jpg)
.jpg)
.jpg)
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości