
Witam,
Przedstawiam Wam auto, które otworzyło trzeci rozdział w historii moich doświadczeń z autami marki mazda. Po długich poszukiwaniach następcy 626 GD, wybór padł na model Xedos 6 z sinikiem 2.0 V6 w wersji wyposażenia exclusive.
Auto powstało w 9 stycznia 1999 roku, z przeznaczeniem na rynek szwajcarski. Po dziewięciu latach jeżdżenia po alpejskich trasach, we wrześniu 2008 roku zostało sprowadzone do Polski i 5 października z przebiegiem 155.307 km trafiło w moje ręce.
Poniżej dane techniczne i kilka ciekawostek zdobytych dzięki stronie niemieckiego klubu zrzeszającego użytkowników Xedosów http://www.xedos-community.de:
Typ: Xedos 6
Model: CA70EA5
Silnik: 2.0i V6 (103kW/140KM)
Skrzynia biegów: 5-biegowa, ręczna
Napęd: koła przednie
Lakier: Twilight blue mica (12K)
Wnętrze: Off black (CA2)
Wyposażenie: wersja exclusive
– skórzana tapicerka;
– automatyczna klimatyzacja;
– tempomat;
– elektrycznie sterowany szyberdach;
– elektrycznie sterowane szyby (przód/tył);
– elektrycznie sterowane, podgrzewane i składane lusterka;
– elektrycznie regulowane siedzisko fotela kierowcy;
– elektrycznie podnoszona antena;
– podgrzewane fotele kierowcy i pasażera;
– centralny zamek;
– 2 poduszki powietrzne (kierowcy i pasażera);
– ABS;
– halogeny;
– alufelgi 15” OZ Racing;
– radioodtwarzacz CD z pilotem Panasonic CQ-RDP965LEN.
Data produkcji: 09.01.1999
Fabryka: Hofu (Japonia)
Rynek docelowy: Szwajcaria
Ten egzemplarz jest:
• 34.543 z 34.833 wyprodukowanych na rynek europejski.
• 1.748 z 1.830 wyprodukowanych na rynek szwajcarski.
• 73 z 363 wyprodukowanych w 1999 roku.
• 11 z 11 wyprodukowanych 9 stycznia 1999 roku.
• wyprodukowany w 1.611. z 1.627 dni roboczych produkcji modelu Xedos 6 na rynek europejski.
Do tej pory zrobiłem/wymieniłem/zakupiłem:
– wymieniony kompletny rozrząd i pompa cieczy chłodzącej (11.2008);
– wymienione tarcze (brembo) i klocki (TRW/Lucas) hamulcowe z przodu (11.2008);
– wymienione uszczelki pod pokrywami zaworów (11.2008);
– wymienione osłony przegubów (11.2008);
– wymiana oleju – castrol magnatec 10W-40 (11.2008);
– wymiana filtra powietrza (11.2008);
– wymienione świece zapłonowe i przewody WN NGK (05.2009);
– nowy komplet opon zimowych Bridgestone Blizzak LM20 (12.2008);
– założona oryginalna podkładka pod przednią tablicę rejestracyjną, szwajcarska była trochę za mała
– wymiana oleju – Mobil 1 5W50 i filtra powietrza (06.2009)
– założone niklowane progi, chromowane klamki wewnętrzne i obwódki zegarów (07.2009).
Zapraszam do oglądania i komentowania
GALERIE:
Pierwsze zdjęcia
Sesja jesienna by Globy – (Masłońskie Natalin, 16.11.2008):
Ze zmieniona podkładką pod przednia tablicę (02.01.2009).
Bling-bling a'la MS – (03.2009)
Zdjęcia "artystyczne" Zlot MazdaSpeed w Koninie (18.04.2009)


Lipiec 2009 – pakiet "chrom&nikiel"


