Mazda MPV LW RF 2004 r.
No popatrz Sokoli jak się zgraliśmy czasowo. Ja właśnie wymieniłem lampki w aucie mojej żony, bo poprzedni właściciel był połamał zaczepy a moje próby załatwienia tego lepcem sprawy nie załatwiły. Lampki pasują od 323 – BTW.
Pozostałem przy nieekologicznych żarnikach po pięć watów każda.
Pozostałem przy nieekologicznych żarnikach po pięć watów każda.
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Gratulacje za ciekawy wątek.
Zazdroszczę wytrwałości w upiększaniu samochodu .
Tak dla informacji moja MPV Diesel 2004 , posiada tempomat , ma po lewj stronie kierownicy dodatkową wajchę jak do świateł i wygląda jakby była w oryginale .
Pozdrawiam .
Zazdroszczę wytrwałości w upiększaniu samochodu .
Tak dla informacji moja MPV Diesel 2004 , posiada tempomat , ma po lewj stronie kierownicy dodatkową wajchę jak do świateł i wygląda jakby była w oryginale .
Pozdrawiam .
-
pojon
pojon napisał(a):Gratulacje za ciekawy wątek.
Zazdroszczę wytrwałości w upiększaniu samochodu .
Tak dla informacji moja MPV Diesel 2004 , posiada tempomat , ma po lewj stronie kierownicy dodatkową wajchę jak do świateł i wygląda jakby była w oryginale .
Pozdrawiam .
Dzięki pojon, w upiększaniu staram się jak mogę ;–)
Ale z tempomatem mnie zaskoczyłeś, wiem że można zamontować ale jeszcze nie widziałem na żywo. Rozumiem że już taką kupiłeś? I działa ten tempomat? Skąd jesteś? Możesz wstawić jakieś zdjęcia? (do mojego tematu albo do tematu o tempomacie w MPV – jest na forum). Wejdź na www.otofotki.pl wrzucasz zdjęcie i wklejasz linka.
Plissss....
-
sokoli_majster
Auto zostało oddane przed zimą do lakiernika ale dopiero teraz wgrywam fotki po umyciu auta. Wgniecenie zostało wyprostowane ale nie obyło się bez lakierowania. Przy okazji zostały zrobione zaprawki i lakierowanie wszystkich nadkoli gdzie pojawiały się zalążki rdzy. Również na drzwiach szczególnie przednich. Dla porównania fotki poniżej.
PRZED:
PO:
PRZED:
PO:
-
sokoli_majster
Lokalny sprawdzony lakiernik "Bialic – Żagań" a kasa za cztery nadkola, wgniecenie po bucie, cztery drzwi (poprawki lakiernicze po odpryskach, ale trzeba było malować całe) – 1800 zł.
Dużo czy mało?
Dużo czy mało?
-
sokoli_majster
Powiem ze nie tak dużo, wręcz tanio . Jak widać na foto wszystko elegancko U mnie trochę mniej wyniosła naprawa. U siebie robiłem tylne nadkola ze wstawieniem reperaturek – tradycyjna przypadłość BJ-tek + cieniowanie drzwi tylnych , renowacja słupków przednich przy szybie czołowej + jej wycięcie i wklejenie.
Bieski koszt ok. 600-800 zl max. bez reperaturek. Średnio za element biorą 250-400 zl.
Bieski koszt ok. 600-800 zl max. bez reperaturek. Średnio za element biorą 250-400 zl.
- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
No widzicie..., czyli cena umiarkowana za lakierowanie. Ale przyszedł czas na następną przeróbkę...
Wiedziony ciekawością i chęcią zrobienia kolejnego modu (moda ?) zamówiłem spryskiwacze do przedniej szyby. Nigdzie nie widziałem żeby to ktoś wcześniej je montował w MPV-ce, więc postanowiłem być pionierem. Zwłaszcza że koszt niewielki bo 18zł/szt.
Oczywiście w tym miejscu muszę dopowiedzieć że podpatrzyłem pomysł u kolegi damage.inc, który zamontował te same spryskiwacze w swojej Mazdzie Premacy.
Dysze spryskiwaczy są od Mazda Tribute & Mazda Miata – NOZZLE, WASHER-F.WIND (EC01-67-50YA)
Spryskują idealną mgiełką. Czas wymiany 5 min.
Dodam tylko że są one troszkę krótsze i na masce zostanie ślad po brudzie gdy będziemy je montować w miejsce starych. Benzyna ekstrakcyjna załatwia sprawę
Poniżej zdjęcia (jedno pożyczone z tematu kolegi wyżej). Spryskiwacz z lewej jest nowy, ten z prawej stary.
Wiedziony ciekawością i chęcią zrobienia kolejnego modu (moda ?) zamówiłem spryskiwacze do przedniej szyby. Nigdzie nie widziałem żeby to ktoś wcześniej je montował w MPV-ce, więc postanowiłem być pionierem. Zwłaszcza że koszt niewielki bo 18zł/szt.
Oczywiście w tym miejscu muszę dopowiedzieć że podpatrzyłem pomysł u kolegi damage.inc, który zamontował te same spryskiwacze w swojej Mazdzie Premacy.
Dysze spryskiwaczy są od Mazda Tribute & Mazda Miata – NOZZLE, WASHER-F.WIND (EC01-67-50YA)
Spryskują idealną mgiełką. Czas wymiany 5 min.
Dodam tylko że są one troszkę krótsze i na masce zostanie ślad po brudzie gdy będziemy je montować w miejsce starych. Benzyna ekstrakcyjna załatwia sprawę
Poniżej zdjęcia (jedno pożyczone z tematu kolegi wyżej). Spryskiwacz z lewej jest nowy, ten z prawej stary.
-
sokoli_majster
Myślę też nad nimi, mimo, że mam u siebie założone z C3. Trzeba się dać skusić i zamówić w przyszłym miesiącu, bo ponoć efekt jest lepszy od C3. Mam nadzieje, że jako taka inwestycja nie okaże się zbędna w przypadku BJ, czytaj efekt będzie taki sam podczas jazdy jak z C3.
- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
Sokoli twoja mpv z 2004 i tyle rdzy?? Moja z 1999 i mialem na prawym tylnym natkolu, ale to na rancie tylko i przednia maska od spodu w okolicach akumulaora na zewnątrz ok. To dziwne ze 13 letnia mpv lepiej sie trzyma od 2004 roku. Dodam ze lakier mam orginal i autko ma zrobione juz 320 tys km.
- Od: 20 wrz 2011, 21:41
- Posty: 113
Może Twoją już ktoś wcześniej konserwował albo była przystosowana np. na rynek skandynawski (inne normy tam są). U mnie tragedii nie było i nadkola to też głównie ranty a drzwi były robione przy okazji. Choć nie powiem że na dolnych rantach kierowcy trzeba było się już wziąć do roboty.
-
sokoli_majster
Różnica zawsze będzie jeśli malujesz wybiórczo elementy karoserii, dlatego po kilku tygodniach trzeba oddać auto do polerowania. Taką usługę lakiernik robi mi już gratis. U mnie lakier dobrze dobrali i nie widać różnicy, ale też dlatego że malowali całość od przodu aż do tyłu a nie wybiórczo.
Co do tylnych drzwi na dole że nie jest równo, to dlatego że drzwi na śrubach były niedokładnie spasowane (kwestia ustawienia). Fotki wrzucę niebawem.
Co do tylnych drzwi na dole że nie jest równo, to dlatego że drzwi na śrubach były niedokładnie spasowane (kwestia ustawienia). Fotki wrzucę niebawem.
-
sokoli_majster
Spryskiwacze spisują się rewelacyjnie i tak jak wcześniej pisałem powstaje tzw. "mgiełka", na pewno nic nie leci jak z kranu
dla pobudzenia wyobraźni filmik z ich funkcjonowania poniżej (nie mój)
dla pobudzenia wyobraźni filmik z ich funkcjonowania poniżej (nie mój)
-
sokoli_majster
jedrekf napisał(a):A gdzie takowe zakupiłeś?
Dwa sposoby na zakup powyższych spryskiwaczy:
- ASO Mazdy, gdziekolwiek mieszkasz (dla ułatwienia np. adres z opakowania na zdjęciu)
- zaufany sprzedawca na Allegro o nicku "arti154" (też kupuje w ASO)
-
sokoli_majster
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości