Mazda MPV LW FS '00 dwie sztuki
chyba 5
twoja -srebrna
srebrna spod wiślicy (gaziłem)
moje- srebrna i zielona
i taka ciemnoniebieska jeszcze jeździ
twoja -srebrna
srebrna spod wiślicy (gaziłem)
moje- srebrna i zielona
i taka ciemnoniebieska jeszcze jeździ
jaresky napisał(a):Moje pierwsze badanie spalania gazu to 20l/100km.
tez mam na stagu300+ instalacja konsultowana z kolegą bananem , na początku spalanie chyba w normie ale tej wyższej, miasto ok 12l-13l gazu, lecz ostatnio jakoś miedzy świętami dowaliło u mnie śniegu i postanowiłem pojeździć na łańcuchach, przejechałem 270km tylko w mieście i spalanie wyszło 16,5l , czy może ktoś ma jakieś doświadczenia ze spalania podczas jazdy na łańcuchach???
co prawda byłem wcześniej u gazowników i robili poprawki ustawień instalacji (jakieś korekty ustawień podczas jazdy) ale gość mówił ze on nie ma możliwości ustawiania zużycia gazu, tzn ze silnik musi łyknąć tyle ile musi i on na to nie ma wpływu,
ostatnie pomiary spalania nie są optymistyczne 13-15l warunki zimowe jazda 100% miasto ale jazda bardzo ale to bardzo spokojna (nawet mnie to męczyło bo normalnie tak nie jeżdżę) i po tych pomiarach dochodzę do wniosku ze jednak coś-tam gazownik przestawił i spalanie jest dlatego większe (takie mam wrażenie)
ostatnio zastanowiło mnie lekkie dymienie poranne na zimnym silniku i zauważyłem ze silniczek łyknął trochę oleju??? czyli jakieś luzy pierścieni i/lub uszczelniaczy zaworów?? możne to tez ma wpływ na spalanie ?
- Od: 8 lis 2010, 23:36
- Posty: 40
- Skąd: Białystok
- Auto: mazda MPV (LW) 2,0 PB +LPG 2000r
Powiem szczerze moja mazda pali max 13,
ostatnio sprawdzałem na trasie busko-katowice-częstochowa czyli w większości trasa, nie jechałem delikatnie , trzy przystanki po trasie i spalanie wyszło lpg 11
uroki fs-a uszczelniacze na zaworach
dobrze jest zrobić od razu pierścienie i spokój na kolejne 150 tys km
ostatnio sprawdzałem na trasie busko-katowice-częstochowa czyli w większości trasa, nie jechałem delikatnie , trzy przystanki po trasie i spalanie wyszło lpg 11
adacho01 napisał(a):ostatnio zastanowiło mnie lekkie dymienie poranne na zimnym silniku i zauważyłem ze silniczek łyknął trochę oleju??? czyli jakieś luzy pierścieni i/lub uszczelniaczy zaworów?? możne to tez ma wpływ na spalanie ?
uroki fs-a uszczelniacze na zaworach
dobrze jest zrobić od razu pierścienie i spokój na kolejne 150 tys km
Ostatnio testowałem na trasie Busko-Chełm warunki zimowe, 7osób na pokładzie wyszło 13-13,5 myślę ze to dobry wynik oczywiście gazu tyle spalił
Ostatnio edytowano 15 sty 2011, 10:45 przez puzon1, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 19 sie 2010, 18:33
- Posty: 23
- Skąd: Busko-Zdrój
- Auto: Mazda MPV 2000r ,2.0 Tsi ,B+G
ja ostatnio zmieniłem wtryski z magic jet na hana i to spalanie wyszło takie dobre
zobaczę jak trochę pojeżdżę czy ma to wpływ na spalanie
zobaczę jak trochę pojeżdżę czy ma to wpływ na spalanie
A dziś zrobiłem traskę busko-cieszyn-busko w jedną stronę bardzo załadowany towarem i 12l lpg
to naprawdę bardzo dobry wynik jak na vana
to naprawdę bardzo dobry wynik jak na vana
po dalszych liczeniach (dużo nie jeżdżę) wyszło w granicach 12-13l lpg. Także w zimie i mrozie mógł więcej spalić. Niedługo jadę do gazownika na przegląd i sprawdzenie autka na autostradzie lapkiem bo coś szarpie do 3tyś obrotów, oczywiście na gazie. Czuć też różnice jazdy na gazie (przyśpieszając od 1500 obr do 3000), ale to jest spowodowane na pewno mieszanką, bo czasem idzie jak burza, a czasem zmula.
- Od: 7 lis 2010, 18:13
- Posty: 8
Madzia już nie szarpie. Byłem u swojego gazownika, przetestowaliśmy autko na autostradzie podłączone do lapka. Okazało się że trzeba było przewiercić dysze. Jest teraz w porządku i kontrolka silnika się nie zapala. ...ale...
Dziś jadąc samochodem po 60 km jazdy na "luzie" przed "stopem" silnik zgasł. Prędkość była ok 80km/h. Próbowałem odpalić podczas jazy i nie chciał odpalić. Zjechałem na pobocze zacząłem odpalać i dopiero po 3-4 sekundach odpalił, zawsze pali na dotyk. Po przejechaniu ok. 130 km znów dałem na "luz" po obrotomierzu widziałem że obroty spadły poniżej 500 obrotów i natychmiast dałem na bieg. Zna ktoś powód spadku obrotów ?
Dziś jadąc samochodem po 60 km jazdy na "luzie" przed "stopem" silnik zgasł. Prędkość była ok 80km/h. Próbowałem odpalić podczas jazy i nie chciał odpalić. Zjechałem na pobocze zacząłem odpalać i dopiero po 3-4 sekundach odpalił, zawsze pali na dotyk. Po przejechaniu ok. 130 km znów dałem na "luz" po obrotomierzu widziałem że obroty spadły poniżej 500 obrotów i natychmiast dałem na bieg. Zna ktoś powód spadku obrotów ?
- Od: 7 lis 2010, 18:13
- Posty: 8
Moja druga mpv zagazowana
http://www.autogaz-busko.pl/galeria/#/c ... 0%202000r/
a co do popularności modelu, hmmm już dziś pisałem jestem chyba ewenement w skali światowej z racji posiadania dwóch MPVłek
http://www.autogaz-busko.pl/galeria/#/c ... 0%202000r/
a co do popularności modelu, hmmm już dziś pisałem jestem chyba ewenement w skali światowej z racji posiadania dwóch MPVłek
Ostatnio edytowano 8 wrz 2011, 20:31 przez gazparts, łącznie edytowano 4 razy
Witam, ja swoja MPV jechalem na wczasy do Wloch w 6 osob, pak na dachu, ful zaladowana bagazami lacznie z pakiem, benzyna zatankowana do pelna, auto wazylo grubo ponad 2200kg jak nie 2300. Jazda na autostradach nawet do 160km/h a spalanie LPG max 13l/100km i tak samo przez cale Alpy, nie powiem ze bylo lekko, pak robil swoje na dachu ale dala rade- instalacja stag300 + wtryski magic. Pozdrawiam.
http://www.moloski.republika.pl – to moje kolejne hobby, a jest ich jeszcze kilka :D
http://www.hotelglass.radom.pl – polecam klub BABYLON
Pozdrawiam-MARCIN.
http://www.hotelglass.radom.pl – polecam klub BABYLON
Pozdrawiam-MARCIN.
- Od: 7 lis 2007, 17:43
- Posty: 121
- Skąd: Bialobrzegi
- Auto: 323F BA 1.8, MPV LW 2.0
a byłem, byłem na bajce , może kiedyś zlota zrobimy i pogadamy o MPV-kach
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości