Mazda5 CR LF '08 1gen 2.0 107KW dark plum

Zakupiona w sumie przypadkiem bo miało być coś większego od 3ki ale względnie kompaktowe.
Zatem:
Mazda 5 po lifcie 2008, z gazem która ma służyć jako dzieciowóz w okół komina. Kupiona klasycznie jako najtansza z olxa. Natomiast ma skrzynię 6b, przebieg 337kkm oraz lpg.
Ktoś o nią chyba nawet dbał bo zawias wymieniony, hamulce też, rdzy praktycznie nie ma. Niestety obdrapana i zapuszczona.
Plany na chwilę obecną to na pewno przywrócić do działania. Drugi plan to zweryfikować czy taki wóz się sprawdzi ( żona fluga, że za duży).
Specyfikacja:
Mazda 5 CR19 2.0 LFF7 109KW 2008 337KKM
Skrzynia 6b, klima automat, szyby w prądzie z modułem komfortu, czujniki parkowania tył jakby dokładane.
Instalacja komplet stag. Będę ją również odszczurzać bo takiej nie zostawię na chamskiej listwie. Na pewno też włożę wariator zapłonu.
Plany:
1. Ogarnięcie stukającego drążka kierowniczego + geometria – zrobione.
2. Opony – wymiana na kleber quadraxer wielosezon ( kupione). Obecnie nie dość, że profil 60 (powinien być 55) to jeszcze każda inna. zrobione
3. Komplet startowy oleju oraz uszczelki pokrywy zaworów, świece, filtry. zrobione
4. Wyprać/polerka. zrobione
5. Wymiana sondy pierwszej ( niestety cena spora). zrobione
Serwis:
337400km Montaż KME TAPO – wariator zapłonu.
336960km Wymiana drążka kierowniczego prawego, łożyska w kołach przód, opony, wahacz lewy przód, olej motul 5w30z filtrami wszystkimi łącznie kabinowy, świece ngk platinium laser, sonda NTK regulacyjna.
Co do samego auta i motoru – śmieszne ceny tych 5tek sprowokowały mnie do spróbowania. Choćby to miało być na rok, może na dłużej. Silnik nie kopci, równo chodzi i ma moc.
Zatem:
Mazda 5 po lifcie 2008, z gazem która ma służyć jako dzieciowóz w okół komina. Kupiona klasycznie jako najtansza z olxa. Natomiast ma skrzynię 6b, przebieg 337kkm oraz lpg.
Ktoś o nią chyba nawet dbał bo zawias wymieniony, hamulce też, rdzy praktycznie nie ma. Niestety obdrapana i zapuszczona.
Plany na chwilę obecną to na pewno przywrócić do działania. Drugi plan to zweryfikować czy taki wóz się sprawdzi ( żona fluga, że za duży).
Specyfikacja:
Mazda 5 CR19 2.0 LFF7 109KW 2008 337KKM
Skrzynia 6b, klima automat, szyby w prądzie z modułem komfortu, czujniki parkowania tył jakby dokładane.
Instalacja komplet stag. Będę ją również odszczurzać bo takiej nie zostawię na chamskiej listwie. Na pewno też włożę wariator zapłonu.
Plany:
1. Ogarnięcie stukającego drążka kierowniczego + geometria – zrobione.
2. Opony – wymiana na kleber quadraxer wielosezon ( kupione). Obecnie nie dość, że profil 60 (powinien być 55) to jeszcze każda inna. zrobione
3. Komplet startowy oleju oraz uszczelki pokrywy zaworów, świece, filtry. zrobione
4. Wyprać/polerka. zrobione
5. Wymiana sondy pierwszej ( niestety cena spora). zrobione
Serwis:
337400km Montaż KME TAPO – wariator zapłonu.
336960km Wymiana drążka kierowniczego prawego, łożyska w kołach przód, opony, wahacz lewy przód, olej motul 5w30z filtrami wszystkimi łącznie kabinowy, świece ngk platinium laser, sonda NTK regulacyjna.
Co do samego auta i motoru – śmieszne ceny tych 5tek sprowokowały mnie do spróbowania. Choćby to miało być na rok, może na dłużej. Silnik nie kopci, równo chodzi i ma moc.