Mazda5 CR 2008 2,0 MZR-CD Śnieżynka
Napisane: 18 lut 2021, 22:27
Witam wszystkich w dziale aut bardziej rodzinnych Nie pomyślał bym miesiąc temu, że stanę się jednym z Was, użytkownikiem Mazdy 5, w Japonii ciągle nazywanej Premacy
Początkowo szukałem dobrze wyposażonej szóstki GH z dość wiekowym już RF7 pod maską, ale ani w kraju ani za Odrą jakoś mnie nic nie chwyciło za serce, tym bardziej, że to auto miało być dla mnie na dłużej ( obecna GY miała być na krótko a jest już 3 lata ) .
Rozszerzyłem poszukiwania i chciałem ustrzelić jakąś aukcję auta ze Szwajcarii, najchętniej z kodem Coobcio Zerknąłem na kilka autek, trzeba wstrzelić się z ceną i można jakąś Mazdę trafić
Ale zacząłem przeglądać szwajcarskie ogłoszonka z autkami, z jedyną słuszną dla mnie marką i stało się Trafiłem na ofertę sprzedaży ciekawie zapowiadającej się Mazdy 5 z roku 2008 Obejrzałem dokładnie zdjęcia, stwierdziłem, że co może być nie tak i zleciłem zakup firmie się w tym specjalizującej od 20 lat
I tak oto dzisiaj dostałem informację, że auto udało się kupić
Mazda zostanie dostarczona pod dom niebawem, ja sam ją zobaczę pierwszy raz ( i dotknę ) dopiero za około miesiąc
Póki co dysponuję zdjęciami z ogłoszenia i nimi się na wstępie dzielę
Piona dla wszystkich
_____________
20/02/2021r
Dane techniczne
Data produkcji: 06 maja 2008 roku
Miejsce produkcji : Hiroszima, Japonia
Kolor zewnętrzny: 34K – Crystal White Mica ( czyli po naszemu chyba biała perła ?! )
Kolor wnętrza: CC5 ( od podłogi do linii okien ciemne, powyżej jasne )
Typ foteli: STW ( czarne skórzane, przednie z podgrzewaniem )
Silnik MZR-CD w wersji HI-Power z DPF
Paliwo: diesel
Pojemność: 1998 cm3
Moc maksymalna: 143 KM (105 kW) przy 3500 obr/min
Moment maksymalny: 360 Nm przy 2000 obr/min
Skrzynia biegów:
Typ: manualna
Ilość przełożeń: 6
Felgi / opony
( to potem jak zobaczę na żywo )
Hamulce
Rodzaj hamulców (przód/tył): tarczowe wentylowane / tarczowe
Średnica tarcz hamulcowych (przód/tył): 278 mm/280 mm ( tylne są większe?! )
Zawieszenie
Rodzaj zawieszenia (przód): dwuwahaczowe, kolumna MacPhersona, stabilizator
Rodzaj zawieszenia (tył): wielowahaczowe, sprężyny śrubowe, stabilizator
Osiągi ( wg katalogu )
Prędkość maksymalna: 196 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h: 11 sec
Przyśpieszenie 100-150: ( brak danych, póki co )
PLANY & MODY WYKONANE (:
Plany:
Podkładki klubowe ( chyba czas zostać klubowiczem )
Kierunkowskazy przód/tył – wymiana żarówek na Osram Diadem Blue
Usunięcie oznaczenia Mazda5 z tyłu pojazdu
Naklejka klubowa na tylną szybę (o taka chętnie )
Przydymienie szyb w przednich drzwiach + pasek folii na górę przedniej szyby, może także z jakąś naklejką "mazda"
Mody:
Początkowo szukałem dobrze wyposażonej szóstki GH z dość wiekowym już RF7 pod maską, ale ani w kraju ani za Odrą jakoś mnie nic nie chwyciło za serce, tym bardziej, że to auto miało być dla mnie na dłużej ( obecna GY miała być na krótko a jest już 3 lata ) .
Rozszerzyłem poszukiwania i chciałem ustrzelić jakąś aukcję auta ze Szwajcarii, najchętniej z kodem Coobcio Zerknąłem na kilka autek, trzeba wstrzelić się z ceną i można jakąś Mazdę trafić
Ale zacząłem przeglądać szwajcarskie ogłoszonka z autkami, z jedyną słuszną dla mnie marką i stało się Trafiłem na ofertę sprzedaży ciekawie zapowiadającej się Mazdy 5 z roku 2008 Obejrzałem dokładnie zdjęcia, stwierdziłem, że co może być nie tak i zleciłem zakup firmie się w tym specjalizującej od 20 lat
I tak oto dzisiaj dostałem informację, że auto udało się kupić
Mazda zostanie dostarczona pod dom niebawem, ja sam ją zobaczę pierwszy raz ( i dotknę ) dopiero za około miesiąc
Póki co dysponuję zdjęciami z ogłoszenia i nimi się na wstępie dzielę
Piona dla wszystkich
_____________
20/02/2021r
Dane techniczne
Data produkcji: 06 maja 2008 roku
Miejsce produkcji : Hiroszima, Japonia
Kolor zewnętrzny: 34K – Crystal White Mica ( czyli po naszemu chyba biała perła ?! )
Kolor wnętrza: CC5 ( od podłogi do linii okien ciemne, powyżej jasne )
Typ foteli: STW ( czarne skórzane, przednie z podgrzewaniem )
Silnik MZR-CD w wersji HI-Power z DPF
Paliwo: diesel
Pojemność: 1998 cm3
Moc maksymalna: 143 KM (105 kW) przy 3500 obr/min
Moment maksymalny: 360 Nm przy 2000 obr/min
Skrzynia biegów:
Typ: manualna
Ilość przełożeń: 6
Felgi / opony
( to potem jak zobaczę na żywo )
Hamulce
Rodzaj hamulców (przód/tył): tarczowe wentylowane / tarczowe
Średnica tarcz hamulcowych (przód/tył): 278 mm/280 mm ( tylne są większe?! )
Zawieszenie
Rodzaj zawieszenia (przód): dwuwahaczowe, kolumna MacPhersona, stabilizator
Rodzaj zawieszenia (tył): wielowahaczowe, sprężyny śrubowe, stabilizator
Osiągi ( wg katalogu )
Prędkość maksymalna: 196 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h: 11 sec
Przyśpieszenie 100-150: ( brak danych, póki co )
PLANY & MODY WYKONANE (:
Plany:
Podkładki klubowe ( chyba czas zostać klubowiczem )
Kierunkowskazy przód/tył – wymiana żarówek na Osram Diadem Blue
Usunięcie oznaczenia Mazda5 z tyłu pojazdu
Naklejka klubowa na tylną szybę (o taka chętnie )
Przydymienie szyb w przednich drzwiach + pasek folii na górę przedniej szyby, może także z jakąś naklejką "mazda"
Mody: