Mazda Premacy CP FP '99 LPG Sport Seychelles Green.

CW / CR / CP / LW / LV

Postprzez gt10r5 » 10 kwi 2018, 17:59

Up.
Z premansem wszystko w porządku.
Przekroczył już 226000km :)

Ostatnio zaliczyliśmy MegaZlot Mazdaspeed Polska z udziałem Grupy Łódzkiej.
Gratulacje wyników na torze jak i na hamowni.
Zlot się jak najbardziej udał, pozdrowienia dla wszystkich uczestników małej próby oraz dużej pętli.
Szkoda tylko, że dla kogoś kto nie bierze udziału w powyższych konkurencjach jest to w sumie stracony dzień :|
Media:
Załączniki
1.jpg
2.jpg
3.1.jpg
4.jpg
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
Moderator
 
Od: 5 lip 2015, 12:28
Posty: 308 (9/3)
Skąd: Zgierz
Auto: Mazda3 1.6cd 05'

Postprzez tomsu » 10 kwi 2018, 21:11

Premacy na tor!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2017, 11:26
Posty: 44 (2/0)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 5 II CW 2012 Sport 2.0 150KM

Postprzez Bartg » 12 kwi 2018, 13:02

Popieram :D
Załączniki
fb.jpg
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 21:25
Posty: 7805 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez gt10r5 » 13 kwi 2018, 15:56

tomsu napisał(a):Premacy na tor!

Bartg napisał(a):Popieram :D


A może frytki do tego? :D
Auto nie jest do tego dostosowane.
Ale, żeby nie być takim malkontentem – dzisiaj wpadły rejsingowe kapcie, których sama nazwa modelu robi przeciąg – TORNADO.

Jestem ciekaw jak to się ma w praktyce. Gumy są brand new więc będziemy testować :)

Aa i jeszcze:
apropo tego toru – idą do mnie pocztą komplet zacisków/tarcz/klocków na tył. Będzie swap. Jeszcze zwrotnice na jakimś szrocie muszę wyrwać i jechane. Ktośkolwiek zna ten temat w premansie? Jestem świadom rzeźby linek do ręcznego ale czy coś jeszcze?
Załączniki
30224086_1660045414072809_1331556450_o.jpg
30176924_1660044554072895_1961189999_o.jpg
30223941_1793872130677575_1857949581_o.jpg
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
Moderator
 
Od: 5 lip 2015, 12:28
Posty: 308 (9/3)
Skąd: Zgierz
Auto: Mazda3 1.6cd 05'

Postprzez gt10r5 » 17 kwi 2018, 18:45

Up.

Przyszła paczuszka z kompletem tarcz na tył :)
Za całe 170zł z wysyłka mam komplet zacisków po regeneracji – jakieś tam klocki i całkiem ładne tarcze ATE.
Zatem teraz jeszcze muszę poszukać zwrotnic i można się do tego przymierzyć.

Tak – zaciski bym pomalował ale nie wiem czy srebrny czy może inny kolor, jak sądzicie?
Załączniki
hebel1.jpg
hebel2.jpg
hebel3.jpg
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
Moderator
 
Od: 5 lip 2015, 12:28
Posty: 308 (9/3)
Skąd: Zgierz
Auto: Mazda3 1.6cd 05'

Postprzez jurand » 17 kwi 2018, 20:20

Srebrny będzie dobrze ale taki ciemniejszy. Albo ...pod kolor nadwozia <ok>
Nie żyje się po to aby pracować!
_____Pracuje się po to żeby żyć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2011, 21:24
Posty: 645 (1/13)
Skąd: OK
Auto: Citroen C5 2.0hdi '10
Mazda Premacy 1,8 '00
Renault Twingo 1.1 '00
były:
2x Xedos 6 2.0 V6 '92 i '96
Mazda 323 BG 1.6 '90,
VW Passat, Fiat 126p, Dacia, Audi 80, Renault 5, Ford Granada, Wartburg ;–)

Postprzez Biniu » 17 kwi 2018, 21:21

Hummerrite srebrny połysk i ju.
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 06:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez Domelek » 25 kwi 2018, 06:41

No co Wy Panowie tylko czerwony. hahaha
A tak poważnie byle kolor nie był właśnie agresywny, a kolor budy byłby fajny. <czarodziej>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2014, 19:48
Posty: 326 (0/4)
Skąd: Szczecin
Auto: 2002 Premacy 1.8 ma 101 koniów na benzynę, ubrana w Lodowcowy Błękit vel"Mrufka"

Postprzez gt10r5 » 1 lip 2018, 08:38

Up.
Zbierałem się z tą aktualizacją już dobry miesiąc.
Premans aktualnie przekroczył 230kkm.
Jakieś 3km wymieniłem w nim tarcze i klocki przód:
Złote tarcze Sakura
Drewniane klocki Kashiyama kupione na forum -dedyki do 626.

Zestaw bardzo dobrze hamował, pedał hamulca zrobił się wyraźnie ostrzejszy. Niby budżetowe rozwiązanie a do dayli daje radę. Jednakże problem się pojawił ponieważ różnica na przeglądzie miedzy siłą hamowania – 10%. Diagnosta zadowolony, znalazł sobie od razu powody dlaczego tak się dzieje i nie ma co się przejmować. To mi spokoju nie dało i rozkręciłem jeszcze raz, odpowietrzyłem i się odpowietrznik urwał :( Jako, że działało to tak jeździłem do momentu jak miałem srogie hamowanie i pedał hamulca zrobił się miękki.
Aktualnie jestem po wymianie reperaturek i muszę porządnie odpowietrzyć ale coś mi ten prawy przód podpadł.

Żeby nie gdybać samemu – poprosiłem o pomoc SP Customs. Są w stanie znaleźć dla mnie trochę czasu i powalczyć z tym zaciskiem. Dodatkowo, wylecą bębny z tyłu a na przodzie pojawi się rozpórka serii szport.
Tłuste mody niebawem.


Po wakacjach kolejna porcja modów.
Załączniki
35415456_1724150147662335_8496194886360367104_n.jpg
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
Moderator
 
Od: 5 lip 2015, 12:28
Posty: 308 (9/3)
Skąd: Zgierz
Auto: Mazda3 1.6cd 05'

Postprzez gt10r5 » 11 lip 2018, 20:02

Up.
Premansem zaopiekowali się w SP Customs

Bez przygód pewno się nie obędzie przy tłustych modach ale taka cena projektu :P
Załączniki
36883433_1838422062867387_4975899700394721280_n.jpg
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
Moderator
 
Od: 5 lip 2015, 12:28
Posty: 308 (9/3)
Skąd: Zgierz
Auto: Mazda3 1.6cd 05'

Postprzez Bartg » 12 lip 2018, 10:40

Swap na DITD? <serduszka>
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 21:25
Posty: 7805 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez marcinowozniako » 12 lip 2018, 11:01

gt10r5 napisał(a):Premansem zaopiekowali się w SP Customs


Po lewej widzę kolektor z Kla, po prawej chyba nawet sam KL, czyżby.... <lol> <rotfl>
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez gt10r5 » 12 lip 2018, 11:45

Uprzedzając bait z DITD,
Jestem wierny gazolinie.
Swap będzie robiony na 1.8t z vaga. Najprawdopodobniej z golfa 150. Za rok chip na 180 i do przodu.
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
Moderator
 
Od: 5 lip 2015, 12:28
Posty: 308 (9/3)
Skąd: Zgierz
Auto: Mazda3 1.6cd 05'

Postprzez jurand » 12 sie 2018, 10:52

Jak tam? Teile z VAGa z Mazdoliną się nie pogryzły? :P
Nie żyje się po to aby pracować!
_____Pracuje się po to żeby żyć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2011, 21:24
Posty: 645 (1/13)
Skąd: OK
Auto: Citroen C5 2.0hdi '10
Mazda Premacy 1,8 '00
Renault Twingo 1.1 '00
były:
2x Xedos 6 2.0 V6 '92 i '96
Mazda 323 BG 1.6 '90,
VW Passat, Fiat 126p, Dacia, Audi 80, Renault 5, Ford Granada, Wartburg ;–)

Postprzez chmielu_KL » 12 sie 2018, 11:20

A kiedy się weźmiesz za wyciszenie? Bo z tyłu jest masakra przy większych prędkościach :/ czyt. Od 130 +
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 16:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez jurand » 12 sie 2018, 11:30

Te typy tak mają! Ostatnio z Wrocka momentami miałem 180 na blacie (jeszcze był mały zapas :> ) to już własnych myśli nie było słychać! W Xedzie moja pani jako pasażerka odrywała wzrok ze smartfona dopiero pod 200, że cóś głośniej i "czemu tak jadę".
Nie żyje się po to aby pracować!
_____Pracuje się po to żeby żyć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2011, 21:24
Posty: 645 (1/13)
Skąd: OK
Auto: Citroen C5 2.0hdi '10
Mazda Premacy 1,8 '00
Renault Twingo 1.1 '00
były:
2x Xedos 6 2.0 V6 '92 i '96
Mazda 323 BG 1.6 '90,
VW Passat, Fiat 126p, Dacia, Audi 80, Renault 5, Ford Granada, Wartburg ;–)

Postprzez gt10r5 » 1 wrz 2018, 12:42

Duży up już dość zaległy zacznę od odpowiedzi na pytania:

A kiedy się weźmiesz za wyciszenie? Bo z tyłu jest masakra przy większych prędkościach :/ czyt. Od 130 +

Raczej w przyszłym roku. Najpierw sprawy podstawowe, równolegle garaż/warsztat. Później zgłębianie wiedzy know how, a jak starczy czasu to i realizacja. Realnie będzie z tym ciężko bo lista rzeczy do zrobienia/kupienia jest długa jak rolka srajtaśmy. (do auta jak i do domu)

Te typy tak mają! Ostatnio z Wrocka momentami miałem 180 na blacie (jeszcze był mały zapas :> ) to już własnych myśli nie było słychać! W Xedzie moja pani jako pasażerka odrywała wzrok ze smartfona dopiero pod 200, że cóś głośniej i "czemu tak jadę".


Gdybym był sam i dalej mieszkał w akademiku to by sie ziściło, a że już narzeczona i dom to takie rzeczy po ślubie <spie>

Zatem:

Zaczniemy od wstępu do swapów w SP Customs
Wybrałem ich ponieważ renomę już u mnie sobie wyrobili, a w dodatku nie boją się nowych wyzwań.

Wycięcie kata i wstawienie kolektora wydechowego z 626 fp – dziękuję eklerek323f
Silnik zaczął przez to bardziej kopcić, efekt dźwiękowy vtec włącza się przy ~2300 wrażenie, że samochód odżył. Mod na plus pod swap :]

Swap hebli tył z bębnów na ori tarcze 260mm z premansa (sportive/polift fp opcja) Sam bałem się że polegnę przy zwrotnicach, później przez brak kanału przy linkach itd. No możliwości uceglenia auta dość sporo a ew z tym kosztów jeszcze więcej. Majstry dali mi potem bana na przyjeżdżanie do nich tym premansem <zawstydzony> Dlaczego? Myslę, że sami odpiszą.

Kolejny mod pod swap:
– wykręcenie starych zwrotnic bębnowych,
– dorobienie nowej miedziuchy na tył wraz z nowymi przewodami elastycznymi (nie, oplot nie potrzebny <cisza> ),
– włożeniu zacisków wraz klockami i tarczami – odpowietrzenie układu.
– przełożeniem czujników ABS
– "zabawy" z urokami 19letniego premansa.

Była to robota w lipcu br, przejechane jakieś ponad 2tyś km. Wszystko cacy, diagnosta z Redux Zgierz bardzo propsował mod z heblami.
Jeżeli chodzi o liczby w Nm jakie zmieniły się na SKP to – dla bębnów 1300Nm, dla tarcz 1800Nm. Na nożnym 1100 i 1600
Jak to się ma w odczuciach jezdnych? Hamulec zmienił swoją charakterystykę działania – na początku często gęsto blokowałem przednie koła przy ostrzejszych hamowaniach. Potem jak się człowiek objeździł – zaczął dostrzegać mniej uciekający – w zasadzkie w ogóle nie uciekający tył przy ostrzejszych hamowaniach. W zakrętach też lepiej więc imho w warunkach torowych powinno ułatwić temat kierowcy.

Ostatni mod to swap silnikowy. Silnik został kupiony, po miesiącu tj dzisiaj usłyszałem, że jest już w komorze. Dzisiaj będzie próba odpalenia. Jestem ciekaw ile będzie z tym dodatkowych przygód by była pełna moc i czy jest sprawne.

Na koniec prawdziwa wisienka na torcie <czarodziej>
Ten egzemplarz był kupowany z myślą, że ma wstawiane kiepsko reperaturki błotników. Wiadomo, że z mazd to tylko 6tki GG nie rdzewieją na forum mazdy6, to muszę się "pochwalić" kolejnym wpisem na srajtaśmę <jupi>

Dopisano 1 wrz 2018, 14:16:

Zapomniał bym dodać jeszcze następstwa jakie wyszło w między czasie.
W trakcie pomocy sprzedaży laguny która była u nas w rodzinie, popisywałem się premansem przed Ukraińcem w drodze do kancelarii notarialnej. W pełnym momencie nastąpiło puff i premansem zyskał wydech WRC
Musiałem to szybko zrobić bo jak takim jeździć. Będąc u tlumikarzy wyszlo, że środkowy i końcowy od strony podwozia ma dziury wielkości pięści dziecka :|
Szybko wymienili środkowy i końcowy na nowe – 270zl z robotą
Także w premansie jak w Alfie/Lidlu <serduszka>
Załączniki
40457597_2034260336864330_8422498478831173632_n.jpg
40467684_2197399510503143_2293492611710713856_n.jpg
40495152_249798159008016_7547696086828187648_n.jpg
40516406_2182592992022094_9094227124792852480_n.jpg
40520677_258472841470070_772800943107342336_n.jpg
40542591_208453876523893_1617523286839656448_n.jpg
40567826_506241539849710_7611813351487700992_n.jpg
40597851_2229622077320037_871375536381755392_n.jpg
received_1786349054775777.jpeg
received_1786362481441101.jpeg
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
Moderator
 
Od: 5 lip 2015, 12:28
Posty: 308 (9/3)
Skąd: Zgierz
Auto: Mazda3 1.6cd 05'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy