Mazda Premacy CP FP '99 LPG Sport Seychelles Green.
1, 2
Up.
Z premansem wszystko w porządku.
Przekroczył już 226000km
Ostatnio zaliczyliśmy MegaZlot Mazdaspeed Polska z udziałem Grupy Łódzkiej.
Gratulacje wyników na torze jak i na hamowni.
Zlot się jak najbardziej udał, pozdrowienia dla wszystkich uczestników małej próby oraz dużej pętli.
Szkoda tylko, że dla kogoś kto nie bierze udziału w powyższych konkurencjach jest to w sumie stracony dzień
Media:
Z premansem wszystko w porządku.
Przekroczył już 226000km
Ostatnio zaliczyliśmy MegaZlot Mazdaspeed Polska z udziałem Grupy Łódzkiej.
Gratulacje wyników na torze jak i na hamowni.
Zlot się jak najbardziej udał, pozdrowienia dla wszystkich uczestników małej próby oraz dużej pętli.
Szkoda tylko, że dla kogoś kto nie bierze udziału w powyższych konkurencjach jest to w sumie stracony dzień
Media:
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
Premacy na tor!
- Od: 22 lis 2017, 12:26
- Posty: 44 (2/0)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 5 II CW 2012 Sport 2.0 150KM
tomsu napisał(a):Premacy na tor!
Bartg napisał(a):Popieram
A może frytki do tego?
Auto nie jest do tego dostosowane.
Ale, żeby nie być takim malkontentem – dzisiaj wpadły rejsingowe kapcie, których sama nazwa modelu robi przeciąg – TORNADO.
Jestem ciekaw jak to się ma w praktyce. Gumy są brand new więc będziemy testować
Aa i jeszcze:
apropo tego toru – idą do mnie pocztą komplet zacisków/tarcz/klocków na tył. Będzie swap. Jeszcze zwrotnice na jakimś szrocie muszę wyrwać i jechane. Ktośkolwiek zna ten temat w premansie? Jestem świadom rzeźby linek do ręcznego ale czy coś jeszcze?
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
Up.
Przyszła paczuszka z kompletem tarcz na tył
Za całe 170zł z wysyłka mam komplet zacisków po regeneracji – jakieś tam klocki i całkiem ładne tarcze ATE.
Zatem teraz jeszcze muszę poszukać zwrotnic i można się do tego przymierzyć.
Tak – zaciski bym pomalował ale nie wiem czy srebrny czy może inny kolor, jak sądzicie?
Przyszła paczuszka z kompletem tarcz na tył
Za całe 170zł z wysyłka mam komplet zacisków po regeneracji – jakieś tam klocki i całkiem ładne tarcze ATE.
Zatem teraz jeszcze muszę poszukać zwrotnic i można się do tego przymierzyć.
Tak – zaciski bym pomalował ale nie wiem czy srebrny czy może inny kolor, jak sądzicie?
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
Srebrny będzie dobrze ale taki ciemniejszy. Albo ...pod kolor nadwozia
Nie żyje się po to aby pracować!
_____Pracuje się po to żeby żyć.
_____Pracuje się po to żeby żyć.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Up.
Zbierałem się z tą aktualizacją już dobry miesiąc.
Premans aktualnie przekroczył 230kkm.
Jakieś 3km wymieniłem w nim tarcze i klocki przód:
Złote tarcze Sakura
Drewniane klocki Kashiyama kupione na forum -dedyki do 626.
Zestaw bardzo dobrze hamował, pedał hamulca zrobił się wyraźnie ostrzejszy. Niby budżetowe rozwiązanie a do dayli daje radę. Jednakże problem się pojawił ponieważ różnica na przeglądzie miedzy siłą hamowania – 10%. Diagnosta zadowolony, znalazł sobie od razu powody dlaczego tak się dzieje i nie ma co się przejmować. To mi spokoju nie dało i rozkręciłem jeszcze raz, odpowietrzyłem i się odpowietrznik urwał Jako, że działało to tak jeździłem do momentu jak miałem srogie hamowanie i pedał hamulca zrobił się miękki.
Aktualnie jestem po wymianie reperaturek i muszę porządnie odpowietrzyć ale coś mi ten prawy przód podpadł.
Żeby nie gdybać samemu – poprosiłem o pomoc SP Customs. Są w stanie znaleźć dla mnie trochę czasu i powalczyć z tym zaciskiem. Dodatkowo, wylecą bębny z tyłu a na przodzie pojawi się rozpórka serii szport.
Tłuste mody niebawem.
Po wakacjach kolejna porcja modów.
Zbierałem się z tą aktualizacją już dobry miesiąc.
Premans aktualnie przekroczył 230kkm.
Jakieś 3km wymieniłem w nim tarcze i klocki przód:
Złote tarcze Sakura
Drewniane klocki Kashiyama kupione na forum -dedyki do 626.
Zestaw bardzo dobrze hamował, pedał hamulca zrobił się wyraźnie ostrzejszy. Niby budżetowe rozwiązanie a do dayli daje radę. Jednakże problem się pojawił ponieważ różnica na przeglądzie miedzy siłą hamowania – 10%. Diagnosta zadowolony, znalazł sobie od razu powody dlaczego tak się dzieje i nie ma co się przejmować. To mi spokoju nie dało i rozkręciłem jeszcze raz, odpowietrzyłem i się odpowietrznik urwał Jako, że działało to tak jeździłem do momentu jak miałem srogie hamowanie i pedał hamulca zrobił się miękki.
Aktualnie jestem po wymianie reperaturek i muszę porządnie odpowietrzyć ale coś mi ten prawy przód podpadł.
Żeby nie gdybać samemu – poprosiłem o pomoc SP Customs. Są w stanie znaleźć dla mnie trochę czasu i powalczyć z tym zaciskiem. Dodatkowo, wylecą bębny z tyłu a na przodzie pojawi się rozpórka serii szport.
Tłuste mody niebawem.
Po wakacjach kolejna porcja modów.
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
gt10r5 napisał(a):Premansem zaopiekowali się w SP Customs
Po lewej widzę kolektor z Kla, po prawej chyba nawet sam KL, czyżby....
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Jak tam? Teile z VAGa z Mazdoliną się nie pogryzły?
Nie żyje się po to aby pracować!
_____Pracuje się po to żeby żyć.
_____Pracuje się po to żeby żyć.
A kiedy się weźmiesz za wyciszenie? Bo z tyłu jest masakra przy większych prędkościach :/ czyt. Od 130 +
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Te typy tak mają! Ostatnio z Wrocka momentami miałem 180 na blacie (jeszcze był mały zapas ) to już własnych myśli nie było słychać! W Xedzie moja pani jako pasażerka odrywała wzrok ze smartfona dopiero pod 200, że cóś głośniej i "czemu tak jadę".
Nie żyje się po to aby pracować!
_____Pracuje się po to żeby żyć.
_____Pracuje się po to żeby żyć.
Duży up już dość zaległy zacznę od odpowiedzi na pytania:
Raczej w przyszłym roku. Najpierw sprawy podstawowe, równolegle garaż/warsztat. Później zgłębianie wiedzy know how, a jak starczy czasu to i realizacja. Realnie będzie z tym ciężko bo lista rzeczy do zrobienia/kupienia jest długa jak rolka srajtaśmy. (do auta jak i do domu)
Gdybym był sam i dalej mieszkał w akademiku to by sie ziściło, a że już narzeczona i dom to takie rzeczy po ślubie
Zatem:
Zaczniemy od wstępu do swapów w SP Customs
Wybrałem ich ponieważ renomę już u mnie sobie wyrobili, a w dodatku nie boją się nowych wyzwań.
Wycięcie kata i wstawienie kolektora wydechowego z 626 fp – dziękuję eklerek323f
Silnik zaczął przez to bardziej kopcić, efekt dźwiękowy vtec włącza się przy ~2300 wrażenie, że samochód odżył. Mod na plus pod swap
Swap hebli tył z bębnów na ori tarcze 260mm z premansa (sportive/polift fp opcja) Sam bałem się że polegnę przy zwrotnicach, później przez brak kanału przy linkach itd. No możliwości uceglenia auta dość sporo a ew z tym kosztów jeszcze więcej. Majstry dali mi potem bana na przyjeżdżanie do nich tym premansem Dlaczego? Myslę, że sami odpiszą.
Kolejny mod pod swap:
– wykręcenie starych zwrotnic bębnowych,
– dorobienie nowej miedziuchy na tył wraz z nowymi przewodami elastycznymi (nie, oplot nie potrzebny ),
– włożeniu zacisków wraz klockami i tarczami – odpowietrzenie układu.
– przełożeniem czujników ABS
– "zabawy" z urokami 19letniego premansa.
Była to robota w lipcu br, przejechane jakieś ponad 2tyś km. Wszystko cacy, diagnosta z Redux Zgierz bardzo propsował mod z heblami.
Jeżeli chodzi o liczby w Nm jakie zmieniły się na SKP to – dla bębnów 1300Nm, dla tarcz 1800Nm. Na nożnym 1100 i 1600
Jak to się ma w odczuciach jezdnych? Hamulec zmienił swoją charakterystykę działania – na początku często gęsto blokowałem przednie koła przy ostrzejszych hamowaniach. Potem jak się człowiek objeździł – zaczął dostrzegać mniej uciekający – w zasadzkie w ogóle nie uciekający tył przy ostrzejszych hamowaniach. W zakrętach też lepiej więc imho w warunkach torowych powinno ułatwić temat kierowcy.
Ostatni mod to swap silnikowy. Silnik został kupiony, po miesiącu tj dzisiaj usłyszałem, że jest już w komorze. Dzisiaj będzie próba odpalenia. Jestem ciekaw ile będzie z tym dodatkowych przygód by była pełna moc i czy jest sprawne.
Na koniec prawdziwa wisienka na torcie
Ten egzemplarz był kupowany z myślą, że ma wstawiane kiepsko reperaturki błotników. Wiadomo, że z mazd to tylko 6tki GG nie rdzewieją na forum mazdy6, to muszę się "pochwalić" kolejnym wpisem na srajtaśmę
Dopisano 1 wrz 2018, 14:16:
Zapomniał bym dodać jeszcze następstwa jakie wyszło w między czasie.
W trakcie pomocy sprzedaży laguny która była u nas w rodzinie, popisywałem się premansem przed Ukraińcem w drodze do kancelarii notarialnej. W pełnym momencie nastąpiło puff i premansem zyskał wydech WRC
Musiałem to szybko zrobić bo jak takim jeździć. Będąc u tlumikarzy wyszlo, że środkowy i końcowy od strony podwozia ma dziury wielkości pięści dziecka
Szybko wymienili środkowy i końcowy na nowe – 270zl z robotą
Także w premansie jak w Alfie/Lidlu
A kiedy się weźmiesz za wyciszenie? Bo z tyłu jest masakra przy większych prędkościach :/ czyt. Od 130 +
Raczej w przyszłym roku. Najpierw sprawy podstawowe, równolegle garaż/warsztat. Później zgłębianie wiedzy know how, a jak starczy czasu to i realizacja. Realnie będzie z tym ciężko bo lista rzeczy do zrobienia/kupienia jest długa jak rolka srajtaśmy. (do auta jak i do domu)
Te typy tak mają! Ostatnio z Wrocka momentami miałem 180 na blacie (jeszcze był mały zapas ) to już własnych myśli nie było słychać! W Xedzie moja pani jako pasażerka odrywała wzrok ze smartfona dopiero pod 200, że cóś głośniej i "czemu tak jadę".
Gdybym był sam i dalej mieszkał w akademiku to by sie ziściło, a że już narzeczona i dom to takie rzeczy po ślubie
Zatem:
Zaczniemy od wstępu do swapów w SP Customs
Wybrałem ich ponieważ renomę już u mnie sobie wyrobili, a w dodatku nie boją się nowych wyzwań.
Wycięcie kata i wstawienie kolektora wydechowego z 626 fp – dziękuję eklerek323f
Silnik zaczął przez to bardziej kopcić, efekt dźwiękowy vtec włącza się przy ~2300 wrażenie, że samochód odżył. Mod na plus pod swap
Swap hebli tył z bębnów na ori tarcze 260mm z premansa (sportive/polift fp opcja) Sam bałem się że polegnę przy zwrotnicach, później przez brak kanału przy linkach itd. No możliwości uceglenia auta dość sporo a ew z tym kosztów jeszcze więcej. Majstry dali mi potem bana na przyjeżdżanie do nich tym premansem Dlaczego? Myslę, że sami odpiszą.
Kolejny mod pod swap:
– wykręcenie starych zwrotnic bębnowych,
– dorobienie nowej miedziuchy na tył wraz z nowymi przewodami elastycznymi (nie, oplot nie potrzebny ),
– włożeniu zacisków wraz klockami i tarczami – odpowietrzenie układu.
– przełożeniem czujników ABS
– "zabawy" z urokami 19letniego premansa.
Była to robota w lipcu br, przejechane jakieś ponad 2tyś km. Wszystko cacy, diagnosta z Redux Zgierz bardzo propsował mod z heblami.
Jeżeli chodzi o liczby w Nm jakie zmieniły się na SKP to – dla bębnów 1300Nm, dla tarcz 1800Nm. Na nożnym 1100 i 1600
Jak to się ma w odczuciach jezdnych? Hamulec zmienił swoją charakterystykę działania – na początku często gęsto blokowałem przednie koła przy ostrzejszych hamowaniach. Potem jak się człowiek objeździł – zaczął dostrzegać mniej uciekający – w zasadzkie w ogóle nie uciekający tył przy ostrzejszych hamowaniach. W zakrętach też lepiej więc imho w warunkach torowych powinno ułatwić temat kierowcy.
Ostatni mod to swap silnikowy. Silnik został kupiony, po miesiącu tj dzisiaj usłyszałem, że jest już w komorze. Dzisiaj będzie próba odpalenia. Jestem ciekaw ile będzie z tym dodatkowych przygód by była pełna moc i czy jest sprawne.
Na koniec prawdziwa wisienka na torcie
Ten egzemplarz był kupowany z myślą, że ma wstawiane kiepsko reperaturki błotników. Wiadomo, że z mazd to tylko 6tki GG nie rdzewieją na forum mazdy6, to muszę się "pochwalić" kolejnym wpisem na srajtaśmę
Dopisano 1 wrz 2018, 14:16:
Zapomniał bym dodać jeszcze następstwa jakie wyszło w między czasie.
W trakcie pomocy sprzedaży laguny która była u nas w rodzinie, popisywałem się premansem przed Ukraińcem w drodze do kancelarii notarialnej. W pełnym momencie nastąpiło puff i premansem zyskał wydech WRC
Musiałem to szybko zrobić bo jak takim jeździć. Będąc u tlumikarzy wyszlo, że środkowy i końcowy od strony podwozia ma dziury wielkości pięści dziecka
Szybko wymienili środkowy i końcowy na nowe – 270zl z robotą
Także w premansie jak w Alfie/Lidlu
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość