Strona 2 z 2

PostNapisane: 6 lip 2017, 16:23
przez AXe_MeXx
Dzięki:)
Ze skrzynią to akurat amatorska robota, przy opkazji demontażu radia (trzeba pozdejmować wszystkie plastiki włącznie z tymi od skrzyni biegów). Mam na stanie samoprzylepne paski z gęstej gąbki (nie wiem jaki to materiał), ale duża gęstosć pianki sprawdza się jeśli chodzi o wygłuszenie. Wykleiłem od środka tymi paskami wszelkie możliwe miejsca i na pewno nie słychać już lewarka podczas zmiany, tak jak to miało miejsce prędzej.
No niestety dolewam oleju, ale próbuję z tym walczyć :)
Matę kupiłem gdzieś na alle i była to kwadratowa mata z możliwością przycięcia (poszukaj, a jak nie znajdziesz spróbuje odszukać jakiś link), jak widać dosyć dobrze można ją przypasować.
Jak olej 5w50 lejesz?

Re: Mazda5 CR LF 2008 2.0 SPORT

PostNapisane: 7 lip 2017, 10:58
przez stefan
Dzięki za odpowiedź. Olej za namową mojego speca od olejów zaraz po kupnie zalałem Valvoline 5W50. Pasjonat wiedzy o olejach i mnie przekonał. Potem jak zobaczyłem, ze na autostradzie to jadę długo z obrotami 4500 -5000 to stwierdziłem że miał rację <spoko> .
Jak można rozebrać osłonę zmiany biegów, a może da się bez rozbierania tej części z radiem?
Takie same paski jak na pokrywie w bagażniku, żeby nie tłukła o butlę? Gdzie można kupić taką gąbkę samoprzylepną do wygłuszenia?
Pozdrawiam.

PostNapisane: 10 lip 2017, 15:24
przez AXe_MeXx
T masz link jak mniej wiecej to wygląda, pewnie nie masz połaczonych tych plastików jak na początku filmu, także tego nie trzeba demontowac. na pewno odkręczasz gałkę i zdejmujesz mieszek i jakoś dalej pójdzie :) Tak to są te gąbki na pokrywie w bagażniku. Ja nie pamiętam gdzie to kupiłem, leży to u mnie kilka lat, wykorzystałem to do oklejenia scian w garażu by drzwi się nie obijały i własnie do tej skrzyni biegów. Jak nie znadjesz nigdzie tego to wyśłij mi adres na PW to wysle ci pocztą troche tego, dogadamy się :)

PostNapisane: 3 gru 2017, 11:45
przez AXe_MeXx
Hejka
Jestem już po wymianie pierścionków w madzi, szczegóły tutaj:

viewtopic.php?f=394&t=195283&p=3306596#p3306596

Re: Mazda5 CR LF 2008 2.0 SPORT

PostNapisane: 18 lut 2018, 22:18
przez pawel-e34
Ładna sztuka, pokaż jeszcze jak wygląda środek.

PostNapisane: 18 lut 2018, 22:38
przez tomsu
Zarąbisty kolorek i ogólnie autko. jakie mody w planach?

Re: Mazda5 CR LF 2008 2.0 SPORT

PostNapisane: 4 kwi 2018, 09:59
przez AXe_MeXx
Cześć z opóźnieniem ale odpowiadam, za niedługo będe przygotowtwał 5kę do sezonu "ciepłego" i wrzucę jakieś fotki ze środka, modów nie planuję póki co, bo trochę kasy poszło na wymmianę pierścieni (a i w premke sporo kasy wrzuciłem o czym ponizej), a i w sumie tak jak teraz wygląda, prezentuje się i jeździ mi w zupełności wystarczy.

Co do Premki, udało się by została w rodzinie i żona jest bardzo zadowolona z tej decycji. Ja mam 2 auta do ogarniecia, ale to przecież sama przyjemność. Premką przejechaliśmy juz 70kkm tak więc już 2 raz musiałem wymienić w niej rozrząd, dodatokowo sprzęgło juz nie domagało takze i to zostało wymienione, do tego łożysko prawego przedniego koła, przednie amorki, łączniki stabilizatorów, wszystko to + wielke sprzątanie, mycie, odkurzanie, zrobione w zeszłym tygodniu i dalej moża latać czarnulką:) <faja>

Re: Mazda5 CR LF 2008 2.0 SPORT

PostNapisane: 4 kwi 2018, 22:19
przez jurand
Black is black! <spoko>
Premka pięknie się prezentuje <serduszka>

Re: Mazda5 CR LF 2008 2.0 SPORT

PostNapisane: 13 kwi 2018, 10:45
przez AXe_MeXx
Siwucha też już na ciepełko ogarnięta od środka i na zewnątrz, tak jak jest podoba się i sprawuje się, tak wiec nie planuję żadnych udoskonaleń, od wymiany pierścionków już 4kkm zrobione i olej trzyma się wskaźnika max., na miarce cały czas <jupi>

Re: Mazda5 CR LF 2008 2.0 SPORT

PostNapisane: 25 mar 2019, 10:03
przez AXe_MeXx
Niemal rok pożniej, jeżdzimy i dobrze sie 3mamy :D

Re: Mazda5 CR LF 2008 2.0 SPORT

PostNapisane: 10 kwi 2019, 14:09
przez PrzeRuSco
Mam pytanie czy centralka LPG nie zmieści się w miejscu zaślepki zamiast na niej?

Re: Mazda5 CR LF 2008 2.0 SPORT

PostNapisane: 10 kwi 2019, 22:38
przez KrzyzakMitsu
Mam identyczne auto – centralkę LPG w tym samym miejscu, nie mieści się zamiast zaślepki.