Mazda Premacy CP FS '02 Sportive – Starry Blue Mica / -40 MTS / Enkei BA GT / 131.5KM 159NM
Napisane: 5 cze 2016, 19:15
Witam w nowej dla mnie części forum Po trudnej decyzji o sprzedaniu Cetki po 8 latach padł pomysł pt: kupujemy Premacy w Sportivie, koniecznie z FS'em. Zadanie niełatwe, bo to chyba najrzadsza wersja Premacy, ale po obejrzeniu dwóch trupów w Łodzi nastąpiła wyprawa do Elbląga, długie oględziny, krótkie negocjacje i zdecydowaliśmy z żoną, że bierzemy Silnik bardzo fajny do takiego auta, na trasie spokojne 7 litrów/100 i jest czym wyprzedzić (ok. w porównaniu do Z5 to nawet przesiadka do Passeratti 1.9 TDi byłaby szokiem mocowym).
Zapraszam do środka
Silnik: 2.0 FS (131km niby, ile będzie się sprawdzi)
Rocznik: 6.2002
Przebieg: 180088km
Wyposażenie: Chyba pełne jak na Premacy
– 4xAirbag
– ABS
– TCS
– Klimatronik
– 4x elektryczne szyby
– Elektryczne i podgrzewane lusterka
– Podgrzewane fotele
– Webasto
– Alufelgi 6x16
Jeśli chodzi o blachę źle nie jest, robione były nadkola, kielichy. Pierwsze co będzie zrobione to naprawa konstrukcji tylnych nadkoli, aby nie ciągnęły wilgoci jak szalone, uszczelnienie podszybia.
Wymiany/eksploatacja:
180.300km
– rozrząd komplet oem
– filtry (olej, paliwo, powietrze, kabinowy)
– olej w silniku i skrzyni
– świeży płyn chłodniczy
– łączniki stabilizatora przód
– tuleje wahacza przód
– nabita, odgrzybiona klima, pospawana rurka, którą uciekł czynnik
Plany:
– Felgi 17'
– Dolot
– Audio
– Okleić srebrne elementy na czarno
– Ciemne lampy przód
– Dbać jak o poprzednią, żeby służyła co najmniej tyle samo lat
Zapraszam do środka
Silnik: 2.0 FS (131km niby, ile będzie się sprawdzi)
Rocznik: 6.2002
Przebieg: 180088km
Wyposażenie: Chyba pełne jak na Premacy
– 4xAirbag
– ABS
– TCS
– Klimatronik
– 4x elektryczne szyby
– Elektryczne i podgrzewane lusterka
– Podgrzewane fotele
– Webasto
– Alufelgi 6x16
Jeśli chodzi o blachę źle nie jest, robione były nadkola, kielichy. Pierwsze co będzie zrobione to naprawa konstrukcji tylnych nadkoli, aby nie ciągnęły wilgoci jak szalone, uszczelnienie podszybia.
Wymiany/eksploatacja:
180.300km
– rozrząd komplet oem
– filtry (olej, paliwo, powietrze, kabinowy)
– olej w silniku i skrzyni
– świeży płyn chłodniczy
– łączniki stabilizatora przód
– tuleje wahacza przód
– nabita, odgrzybiona klima, pospawana rurka, którą uciekł czynnik
Plany:
– Felgi 17'
– Dolot
– Audio
– Okleić srebrne elementy na czarno
– Ciemne lampy przód
– Dbać jak o poprzednią, żeby służyła co najmniej tyle samo lat