Mazda Premacy CP FS '02 Sportive – Starry Blue Mica / -40 MTS / Enkei BA GT / 131.5KM 159NM
Mazda jeździ, na razie się wiele nie działo ze względu na przeprowadzony w sierpniu montaż LPG w naszym forumowym Gazpartsie Banan jak zwykle spisał się na medal, wszystko złożone i wystrojone w jeden dzień na takim setupie:
Stag qbox plus z obd
wtryski acw03
reduktor acr01
zbiornik w koło 44l
wlew gazu w klapkę
węże parker
Na razie po urlopie w Bieszczadach i zrobione około 1500km na gazie średnie spalanie 9 litrów
Stag qbox plus z obd
wtryski acw03
reduktor acr01
zbiornik w koło 44l
wlew gazu w klapkę
węże parker
Na razie po urlopie w Bieszczadach i zrobione około 1500km na gazie średnie spalanie 9 litrów
Nie pucuj się moja ładniejsza , ale tak na poważnie to czarny i niebieski to najlepsze kolory dla Premki według mnie, mój też daje rade ale z elementami kontrastowymi, no i dbać trzeba jak panowie tutaj
Na razie trzeba sie pozbyć trzeciego koloru z nadkoli z tyłu czyli brązowego Żeby nie było nadrabiając ostatnie absencje spotowe Mazda dotarła na wigilię Grupy Łódzkiej
Piękna Premka i dodatkowy plus że z Łodzi
Jakie plany dalej?
Jakie plany dalej?
- Od: 22 lis 2017, 12:26
- Posty: 44 (2/0)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 5 II CW 2012 Sport 2.0 150KM
tomsu napisał(a):Piękna Premka i dodatkowy plus że z Łodzi
Zapraszamy na cykliczne spoty naszej Grupy Łódzkiej Mazdaspeed
tomsu napisał(a):Jakie plany dalej?
Pewno kołpaki zamontuje
Modernizacje, strojenia lpg – 793140999
Butla tylko tam gdzie jej miejsce, zamiast dojazdówki OEM kołpak bym zalożył na zimę, +5 do lansu Plany jeździć, obniżyć i jeździć, na razie priorytetem dokończyć mieszkanie
Coś tam się zaczyna dziać przed zlotem Diagnoza przedzlotowa wymaga kilku wymian planowanych i nieplanowanych (pęknięty stabilizator z tyłu ), następnie trzeba będzie wypędzić rudą (druga zima w Polsce i widać efekty). Ale na pocieszenie autobus dostanie też rozpórkę przód made by SP Customs oraz spreżyny -40mm MTS
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
No to autko gotowe w sumie na zlot, blacharka będzie po zlocie bo już nie zdążę (nadkola, progi, ranty drzwi). Wszystkie prace wykonało Sp Customs w osobie Płomień i Piohrun zgodnie z maksymą "rzeczy niemożliwe od ręki, cuda na poczekaniu"
Zrobione zostało sporo:
– Sprężyny obniżające MTS -40mm
– Rozpórka przód z serii skurv performance by SP Customs
– Nowe górne mocowania amortyzatora przód KYB
– Nowe talerzyki sprężyn
– Stabilizator tył wymieniony na taki w jednym kawałku
– Nowe łączniki tył
– Nowy prawy przegub zewn
– Końcówka drążka kierowniczego prawa
– Osłony amorka tył
– Konserwacja kielichów tył
Zrobione zostało sporo:
– Sprężyny obniżające MTS -40mm
– Rozpórka przód z serii skurv performance by SP Customs
– Nowe górne mocowania amortyzatora przód KYB
– Nowe talerzyki sprężyn
– Stabilizator tył wymieniony na taki w jednym kawałku
– Nowe łączniki tył
– Nowy prawy przegub zewn
– Końcówka drążka kierowniczego prawa
– Osłony amorka tył
– Konserwacja kielichów tył
Ładnie siadła.Gdzie i po ile kupiłeś springi? Jak się na nich jeździ?nadają się do dupowóz w sensie komfortu?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
naprawde dobrze wygląda ta Twoja rodzinna gablota
Sprężyny od dystrybutora https://mts-technik.pl/1126/product/maz ... -mtsxma032, wysyłka gratis;) Twierdzili, że ostatni komplet w magazynie, ale może chcieli dobry marketing zrobić Moim zdaniem nadają się do codziennej jazdy, jest sztywniej oczywiście, na większych dziurach oczywiście potrafi zatrząść, ale w połączeniu z rozpórką +100 do prowadzenia, o wyglądzie nie wspominam. Zapewne na H&R byłoby dużo wygodniej, ale na pewno by tyle nie usiadła to raz, a dwa cena jednak prawie o połowę wyższa.
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Oj tam, oj tam silnik dopiero się dotarł
A co do gleby – ładnie siadła na tych MTS'sach, moja premka chyba tak nisko nie leży (mam założone H&R), ale tak jak wspomniałeś i komfort wyższy jest – coś za coś. Różnicę w prowadzeniu najlepiej można odczuć przy szybszym pokonywaniu zakrętów – bajka
A co do gleby – ładnie siadła na tych MTS'sach, moja premka chyba tak nisko nie leży (mam założone H&R), ale tak jak wspomniałeś i komfort wyższy jest – coś za coś. Różnicę w prowadzeniu najlepiej można odczuć przy szybszym pokonywaniu zakrętów – bajka
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości