Witam
Troszkę historii o Mojej Magdalence
Historia Rozpoczęła się pod koniec 2012r gdy to wysłużonego już Opla Astrę trzeba było oddać na szrot
Tudzież udaliśmy się do Auto Komisu aby obejrzeć propozycję w jakiejś zamierzonej kwocie.
Polowaliśmy się na Citroena Xsare Picasso ale niestety przestał Nam odpowiadać zaraz po wejściu za kółko kierowcy ;/ i znowu szukanie.
Wreszcie sprzedający zaproponował Nam Mazdę Premacy. Stała taka sama samotna na końcu placu i pytamy czemu akurat ta Mazda a nie inna ?
No to sprzedawca / handlarz typowy Mirek mówi, że ma niski przebieg i jest dobrze utrzymana.
My sceptycznie podeszliśmy do tematu bo wiadomo samochodu nie kupuje się co tydzień.
Jazda próbna.. zawieszenie nie wytłuczone, tłumik nie przepalony auto zrywne hamulce ostre, że można zęby stracić.
Z ojcem myślimy dobra.. skoro jest Pan pewny tego samochodu jutro ok 17 jedziemy na stacje diagnostyki aby ją przebadać.. Auto było 100% takie jak "Mirek" powiedział.
Skrzynia sucha, silnik suchy, klima działa bez problemów, zawiecha na 5+, Hamulce 6+
Wiec dobiliśmy targu urywając skromną 100 na paliwo aby się jeździło
Tak więc w Styczniu 2013r nabyliśmy Mazdę Premacy z UWAGA 97 TYS PRZEBIEGU.
W wyposażeniu posiada:
– elektryczne lusterka
– 4 szyby w prądzie
– imobilajzer
– standardowe radio na kasety
– ręczna klimatyzacja
Do dziś z eksploatacji:
Rozrząd + pompa wody
Oleje i filtry
Chłodnia Klimatyzacji (stara padła ze starości poza tym od nowości w aucie)
Klocki x2 ( Klocki jakiejś tam firmy przez rok czasu się nie chciały się ułożyć przy dohamowaniu PISK PISK PISK drugi komplet poradził sobie bezbłędnie i odpukać nie piszczą )
Sprzęgło komplet (nigdy nie było wymieniane)
Poniżej kilka fotek Magdy
Mazda Premacy CP/1.8 (FP)/2000r CHERRY by LongeruS
Strona 1 z 1
Prośba o umieszczenie zdjęć na serwerze MS, zgodnie z poradnikiem viewtopic.php?f=321&t=177089
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
LongeruS napisał(a): UWAGA 97 TYS PRZEBIEGU
ok. 7 tkm rocznie.. no tak
U mnie ca. 240 tkm – sprzegło jeszcze oryginalne, kierownica nie wygląda dużo gorzej od Twojej.. no coś mi się nie chce wierzyć w ten przebieg..
Widzę, że masz ten sam kłopocik co ja z wolnymi obrotami – za niskie (u mnie problem pojawił się przy ok. 220 tkm ). Ktoś sugerował na forum, że może pomóc w tym przypadku regulacja zaworów – planuję to sprawdzić.
Fajny kolorek i widać blachy OK
pzdr
Ładna sztuka kolor fajny i co najważniejsze zdrowa skóra – może długo garażowany. Mi teraz z jednej strona wyłazi lisek po 2 latach poza garażem hyyhyh ale nadkola tył to norma. Historia dobra ale fakt że z polski to ten przebieg też dziwny takich nie ma u nas bo sie nie opłaca sciągać bo niemcy dużo krzyczą za dobry stan i mały przebieg ale grunt że zadowolony jesteś. Ja od niemca kupiłem z 78 tys hyhyyhhy ale słono dałem bo faktycznie stan bardzo dobry. Może i ja wam pokaże moją kiedyś hyhyh. A obroty może lekko za niskie fakt – masz inne problemy z obrotami, skaczą falują, czy przy przyspieszaniu słyszysz króciutkie "szklane pierdzenie" okolo 2700rpm ? ja teraz właśnie będę regulował zawory i zobaczę co i jak się zmieni in plus.
Witam
Jeśli chodzi o obroty silnika fakt który mnie wkurza i zastanawia zaraz po odpaleniu po całonocnym staniu samochodu silnik wchodzi na jakies 1700 obr ;/ na jałowcu jak dla mnie człowieka po szkole mechanicznej jest to zdecydowanie za dużo. Gdy silnik się rozgrzeje spadają w okolicę 700-800obr to też za mało.. bo bieg z jałowy jest od 800-900 wg teorii jaką mi tam przekazano.
Co do samej kierownicy bardzo ciężko jest uwierzyć w stan aktualny tj 121tys przebiegu. Patrząc po VIN wyszło by, że mogłaby mieć aktualnie 195 tys.. ale to inna bajka... co do samej blachy.. Niestety liski już dawno zostały zrobione przez blacharza.. bo tylne nadkola awaria
Z racji, że człowiek mieszka w bloku to autko pod chmurką więc tylko czekać co jeszcze wyjdzie w Madzi
Jeśli chodzi o przyśpieszanie jakoś moje uszy nie wysłyszały owych szklanych stuków ;/
Może któryś z kolegów na forum jest w stanie podrzucić kody elementów zawieszenia ?
Szykuje się wymiana tulei na sankach a za nic nie mogę odkopać w katalogu o które się rozchodzi ;/
Jeśli chodzi o obroty silnika fakt który mnie wkurza i zastanawia zaraz po odpaleniu po całonocnym staniu samochodu silnik wchodzi na jakies 1700 obr ;/ na jałowcu jak dla mnie człowieka po szkole mechanicznej jest to zdecydowanie za dużo. Gdy silnik się rozgrzeje spadają w okolicę 700-800obr to też za mało.. bo bieg z jałowy jest od 800-900 wg teorii jaką mi tam przekazano.
Co do samej kierownicy bardzo ciężko jest uwierzyć w stan aktualny tj 121tys przebiegu. Patrząc po VIN wyszło by, że mogłaby mieć aktualnie 195 tys.. ale to inna bajka... co do samej blachy.. Niestety liski już dawno zostały zrobione przez blacharza.. bo tylne nadkola awaria
Z racji, że człowiek mieszka w bloku to autko pod chmurką więc tylko czekać co jeszcze wyjdzie w Madzi
Jeśli chodzi o przyśpieszanie jakoś moje uszy nie wysłyszały owych szklanych stuków ;/
Może któryś z kolegów na forum jest w stanie podrzucić kody elementów zawieszenia ?
Szykuje się wymiana tulei na sankach a za nic nie mogę odkopać w katalogu o które się rozchodzi ;/
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości