Mazda Premacy CP FS 01' Sportive by zabas&bomerzyca
Jey o szklanki milicyjne hyhyhyh Żabasku bądz dzielny strugaj madzię ale wycieraczki przed nadciągającym sezonem przygotuj hyhyyhhyh to nie bajer hyhyhy vide folia na halogeny hyhyhyhyh
Bardzo ładna! Dobrze jej w tym kolorze
Jak dla mnie najładniejszy z palety kolorów Mazdy dla Premacy
Pakiet Sportive robi robotę!
Jak dla mnie najładniejszy z palety kolorów Mazdy dla Premacy
Pakiet Sportive robi robotę!
Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
Witajcie
Dawno nic nie pisałem a planów było dużo. Były jednak uzależnione od sprzedaży mojej starej Hondy ktorą to nareszcie udało się popchać dalej w świat w cenie mnie satysfakcjonującej
Dzieki temu w niedługim czasie skończe to co zaplanowałem w końcu dla Mazdziny :
– montaz i przeróbka halogenów przód
– instalacja gazowa, sekwencyjna
– ale przed gazem musze zrobić koniecznie CAI
– może jakaś końcóweczka wydechu
– jak starczy funduszy szukam na lat 18' kółek
nie długo update z fotosami i filmikami
Dawno nic nie pisałem a planów było dużo. Były jednak uzależnione od sprzedaży mojej starej Hondy ktorą to nareszcie udało się popchać dalej w świat w cenie mnie satysfakcjonującej
Dzieki temu w niedługim czasie skończe to co zaplanowałem w końcu dla Mazdziny :
– montaz i przeróbka halogenów przód
– instalacja gazowa, sekwencyjna
– ale przed gazem musze zrobić koniecznie CAI
– może jakaś końcóweczka wydechu
– jak starczy funduszy szukam na lat 18' kółek
nie długo update z fotosami i filmikami
Żabas najpierw obóz teraz gaz, muszę zaprotestować yhyhhyh. Co do wydechu to fajny bajer do sportiva to podwójny – dolot to musisz zgłębić temat bo z tym to różnie silnik może zareagować może iść w górę ale również może polecieć "stado" w dół. Z 18 to może troszkę za grubo bo ma być też praktycznie a według mnie to 17' to maxik. Jest an forum rozpiska i tabelka jak chłopaki wrzucali różne cale i co z tego było. Ja wole baloniki lekkie bo komfort większy no i w zimie łańcuchy wejdą w nadkole no ale ja woże w bagażniku siekiery i łopaty więc nie jestem obiektywny
Domelek napisał(a):Co do wydechu to fajny bajer do sportiva to podwójny
tak tak – tylko o takim myslałem najchętnie to i kata bym sie pozbył ale to takie łatwe nie będzie
Domelek napisał(a):dolot to musisz zgłębić temat bo z tym to różnie silnik może zareagować może iść w górę ale również może polecieć "stado" w dół.
Stado czego ? Koni raczej się nic nie zmieni dolot to zmodyfikuje tylko liczbe Nm i o to chodzi – w razie czego powróce do serii ale wątpie bedzie dobrze
Domelek napisał(a):Z 18 to może troszkę za grubo bo ma być też praktycznie a według mnie to 17' to maxik. Jest an forum rozpiska i tabelka jak chłopaki wrzucali różne cale i co z tego było. Ja wole baloniki lekkie bo komfort większy no i w zimie łańcuchy wejdą w nadkole no ale ja woże w bagażniku siekiery i łopaty więc nie jestem obiektywny
chce 18' żona chce 18' dzieci... też będą chciały 18' dalej będzie praktycznie
Matko jedyna cóż to za uzbrojenie hyyhh aż sam jestem ciekaw – to "zrób to sam" czy zestaw profesjonalny hyhyhh czekam na relacje i testy na autostradzie.
No i upchane koncepcje ogólnie miałem słuszną ale brakuje mi do pełnego profi kitu jednego kolanka 120st żeby lepiej wyprofilować w nadkolu stożek bo troszku sie nie mieści jak jest pionowo w doł skierowany. Sam stożek po przejściu przez tą dziure w karoserii do nadkola idzie pionow w dół – powinnien lekko pod kątem kierować się w stronę halogena. Wtedy będzie optymalnie
Jak to poprawie dokonam większej ilości zdjęć wytnę też dziure w zderzaku na dolot zimnego powietrza bezpośrednio na stożek – pod kratką maskownicy halogena
Źle to nie wygląda, pytanie jak się na tym jeździ? Czy testowałeś już? Odczuwalna jest jakaś poprawa (moc, moment obr. w jakimś zakresie obrotów), czy tylko dźwięk się zmienił, a może wręcz przeciwnie – efekt jest odwrotny? W którym miejscu i jak (nowy króciec?) podłączyłeś czujnik temp. powietrza dolotowego? Nie myślałeś o zabudowie filtra w obudowie typu air box (jak mają np. zestawy Simota)?
U buczosa w żółtku siedzi dolot możez podglądnąć viewtopic.php?f=312&t=104751Dzwięk będzie lepszy
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Jey napisał(a):Źle to nie wygląda, pytanie jak się na tym jeździ? Czy testowałeś już? Odczuwalna jest jakaś poprawa (moc, moment obr. w jakimś zakresie obrotów), czy tylko dźwięk się zmienił, a może wręcz przeciwnie – efekt jest odwrotny? W którym miejscu i jak (nowy króciec?) podłączyłeś czujnik temp. powietrza dolotowego? Nie myślałeś o zabudowie filtra w obudowie typu air box (jak mają np. zestawy Simota)?
No powiedzmy żę testowałem jeździ normalnie nie wiem czy dało coś bo dupo hamownia może mówi pare Nm przybyło w średnich i wysokich partiach obrotów ciut lepiej. Dźwięk się zmienił . Efekt na pewno nie jest negatywny.
Co do czujnika temp dolotu – jeszcze go nie wpiąłem w system. leży luzem obok. mam zamiar zrobić dziurke w rurze i tam go umieścic przed przepływomierzem. Jeśli spełnia ten czujnik faktycznie jakąś konkretną funkcje powinnien jeszcze dopomóc w uzyskaniu lepszego wyniku Nm i KM bo będąc wpiety powinien poczuć "zimno"
Natomiast zabudowa ? CAI jest puszczone do nadkola i stożek jest umiejscowiony zaraz za lewym halogenem i tam też będzie jeszcze dodatkowo doprowadzone zimne powietrze. musze tylko zmodyfikować kąt położenia samego stożka.
Beny napisał(a):U buczosa w żółtku siedzi dolot możez podglądnąć viewtopic.php?f=312&t=104751Dzwięk będzie lepszy
tak tak wiem widziałem mam myśle tak samo tylko nie mam dedykowanego dolotu Injen'a
Jestem ciekaw czy będzie zauważalna różnica jak podłączysz ten czujnik temp. Myślę, że jakąś funkcję on spełnia i nie na darmo tam jest, pewnie z niego dostaje info. sterownik i podaje odpowiednią ilość mieszanki paliwo/powietrze zależnie od temp. powietrza na dolocie.
Piszesz, że filtr jest umieszczony za halogenem i będzie robiona dziura w zderzaku – pomysł ok. (też o tym myślałem) nie zapomnij tylko zrobić otworów w plastikowej atrapie halogenów – chodzi o tę zaślepioną kratownicę. Choć nadal jestem za air boxem pod maską z doprowadzonym zimnym powietrzem z tego samego miejsca co dałeś. Ponieważ filtr tak umieszczony (blisko ziemi) będzie się szybko brudził i nawilgnie – co raczej nie jest korzystne
Piszesz, że filtr jest umieszczony za halogenem i będzie robiona dziura w zderzaku – pomysł ok. (też o tym myślałem) nie zapomnij tylko zrobić otworów w plastikowej atrapie halogenów – chodzi o tę zaślepioną kratownicę. Choć nadal jestem za air boxem pod maską z doprowadzonym zimnym powietrzem z tego samego miejsca co dałeś. Ponieważ filtr tak umieszczony (blisko ziemi) będzie się szybko brudził i nawilgnie – co raczej nie jest korzystne
Jey napisał(a):Jestem ciekaw czy będzie zauważalna różnica jak podłączysz ten czujnik temp. Myślę, że jakąś funkcję on spełnia i nie na darmo tam jest, pewnie z niego dostaje info. sterownik i podaje odpowiednią ilość mieszanki paliwo/powietrze zależnie od temp. powietrza na dolocie.
Piszesz, że filtr jest umieszczony za halogenem i będzie robiona dziura w zderzaku – pomysł ok. (też o tym myślałem) nie zapomnij tylko zrobić otworów w plastikowej atrapie halogenów – chodzi o tę zaślepioną kratownicę. Choć nadal jestem za air boxem pod maską z doprowadzonym zimnym powietrzem z tego samego miejsca co dałeś. Ponieważ filtr tak umieszczony (blisko ziemi) będzie się szybko brudził i nawilgnie – co raczej nie jest korzystne
dokładnie – będzie dziurawiona ta kratka co imituje siatke, za nia w zderzaku bedzie dziura i bezpośredni nadmuch.
czujnik podłączyłem ale szczerze – żadnego efektu nie zauważyłem. ani na gorzej ani na lepiej. ale po podłączeniu autka nie odpinałem od aku – reset komputera może pomoże
Beny napisał(a):Założy hydroshielda i po sprawie.
dokładnie – w razie czego zainwestuje w hydroshielda
z nowości podłączyłe mjakisz czas temu mod tak bardzo przez Was polecany i zachwalany – owszem spisuje się to w deszczu – dobrze żę dałem się przekonać Manetka wycieraczek od Mazdy 6 przedlift – pasuje i działa plug & play
No iiiiiiiiii w końcu zabrałem się za halogeny skoro i tak przy kratkach działam
Oprócz folii żóltej do świateł Oracal wpadły do środka żółte, nowe żarówki 55W H3
no i na koniec takie tam z myjni w trakcie działań
Tak wygląda zamontowany stożek od spodu po modyfikacjach takich jak wycieta dziura w zderzaku za zaślepką halogenu. W samej zaślepce wyciałem dziury tak jakby to była prawdziwa siatka ale jeszcze pare musze wyciąć.
Jak widzicie za dziura jest kawał blachy ale to dobrze bo będzie chronić aby nić bezpośrednio na stożek nie "waliło "
dziura od spodu jest na tyle mała że nic sie tam nie pozytywnego nie dostaje. Najbvardziej newralgicznym punktem jest jak mokre koła rozrzucają wode po plastikowym nadkolu które to osłania dolot od opony. ale jest ono w miare szczelne a na wiosne/lato będe robił konserwacje wiec szczeliny zostana potraktowane masa uszczelniającą i bedzie pięknie
Musze przyznac żę po tych drobny zmianach w pierwotnym projekcie dolotu autko nabrało wigoru i dzwięk tez dość znacznie się zmienił. Szczegolnie po przekroczeniu 5,5tys obrotów
Halogeny też zamontowałem ale ich foto póżniej
A jutro autko idzie na montaż STAG'a
Jak widzicie za dziura jest kawał blachy ale to dobrze bo będzie chronić aby nić bezpośrednio na stożek nie "waliło "
dziura od spodu jest na tyle mała że nic sie tam nie pozytywnego nie dostaje. Najbvardziej newralgicznym punktem jest jak mokre koła rozrzucają wode po plastikowym nadkolu które to osłania dolot od opony. ale jest ono w miare szczelne a na wiosne/lato będe robił konserwacje wiec szczeliny zostana potraktowane masa uszczelniającą i bedzie pięknie
Musze przyznac żę po tych drobny zmianach w pierwotnym projekcie dolotu autko nabrało wigoru i dzwięk tez dość znacznie się zmienił. Szczegolnie po przekroczeniu 5,5tys obrotów
Halogeny też zamontowałem ale ich foto póżniej
A jutro autko idzie na montaż STAG'a
Założona instalacja LPG
Sterownik STAG QNEXT +
Wtryskiwacze AC
Reduktor AC
Butla 44l
no to teraz badamy jakie bedzie spalanie
Najbliższe plany ?
Szukam felg na lato – optymalnie 18' ewentualnie 17'
I planuje zrobić podobny front :
Sterownik STAG QNEXT +
Wtryskiwacze AC
Reduktor AC
Butla 44l
no to teraz badamy jakie bedzie spalanie
Najbliższe plany ?
Szukam felg na lato – optymalnie 18' ewentualnie 17'
I planuje zrobić podobny front :
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości