Mazda Premacy CP RF4F '01 2.0 DITD-MADZIA:)

CW / CR / CP / LW / LV

Postprzez cyber » 25 kwi 2013, 14:35

Witam ponownie miałem okazje juz tutaj bywać lecz awaria kompa dysku itp. przez co stracilem kontakt.

Wracając do tematu moja przygodę zacząłem z madzią jakieś 3 lata temu zakupiona od kolegi jeżdził nią rok,wczesniej sprowadzona z Holandii,wersja exclusive wiadomo full pakiet jak na tamte czasy:)

Wyposażenie:
– wspomaganie
– 4x elektryczne szyby
– 4x airbag
– elektryczne i podgrzewane lusterka
i tylna szyba
– clima
– sterowanie radiem z kierownicy [kaseciak]
– składane/wyjmowane/z regulowanym kątem oparcia 3 fotele z tyłu
– ABS
– swiatła przeciwmgielne
może coś pominełem:) niewiem.

brak rolety bagażnika :( trzeba kupić

przebieg ~ 226tys.

Madzia ma zatwierdzone dozywocie przez moja rodzinkę o oraz użytkownika głównego mnie:)
Autko moje pierwsze,i od razu miłość hehe:),w nagrodę magdalena dostała:

nowe zawieszenie amorki excel-g kayaba i cała reszta sworzni itp.
alumy 15 na razie orginał,w zakupie mialem tylko stal 14 cali,oponki przód futura 195/55/15,tył conti eco3 185/65/15 auto wygląda fajniej dostojniej tył wyżej lekko, nie wplywa to na osiagi i jazde.
Wyczysczony uklad dolotowy intercoller zero oleju w ukladzie:),wylotowy,zaślepione zostalo egr,wyjęte środki z katalizatorów co dziw auto miało dwa,tłumik końcowy wyleciał i wpadł na jego miejsce odzyskany z rovera 190km sportowy przelotowy basowy dosyc duzy wystaja dwie rurki:).Swoje auto zawsze naprawiam u jednego mechanika, rozrząd – wczęśniej wymieniał go mój kolega od którego zakupilem auto , a teraz ja wymienilem po prawie 90tys km.Zakupu dokonał mój kolega w firmie której ma znizki koszt wraz z uszczelniaczami to 845zl,pompa hepu{metalowy wiatrak},pasek dayco nowy typ wzmacniany z teflonem,rolki skf,hydronapinacz sory ale nie pamietam,uszczelniacze elring,przy okazji alternator dostal paski nowe bosha,nowy filtr powietrza,paliwa i oleju wszystko zawsze jc premium.Ponadto uszczelniacze wtryskow,podkladki pod przelewy i podkladki pod wtryski,auto zostalo zalane Motul 6100 Synergie Plus Technosynthese 10W-40,do skrzyni wpadl olej 75W90 MANNOL,nowe sprzęgło AISIN,wysprzeglik i została wymieniona pompka od sprzęgła gdyż uprzednia ciekla sprzeglo nie wracalo do konca przez co zostalo spalone nie swiadomie.Ponadto poprawki lakiernicze drobne, auto zostalo zarysowane przez co dostalo nowy kolor listew srebro z peugota:),w te lato dojda relingi byc może lusterka w tym kolorze.Maska obstrzelana przez TIR i nie tylko myslę nad folią carbon 3d lub inny kolor tylko nie wiem jaki by pasował chyba black.Alu do wymalowania – po gowie chodzi tytan lub grafit.

Autko odbylo tez sprawdzian w hamowni w Nadarzynie w firmie MOTOR-SYSTEM CHOJNACKI współpracują z v-tech, co dziw auto nie kopcilo aż miło słuchało się basu z wydechu i jak na auto z 2001 nadmienie tankuje tylko statoil gold,orlen werwa i shel w-pover,co 8tys jak wymieniam filtry stosuje preparat xceramic do czyszczenia wtryskow,a wypadło tak:

max moc[km/kw] 102,2/75,2 przy 4114 obr na min
max moment[nm] 242 przy 2119 obr na min
prędkość max to 221km/h normalnie daje czasami ponad 190km/h wiadomo hamownia to co innego niz droga.

jak jezdze powiecie ze katuje ale dzieki temu mam frajde z jazdy jak narazie przez 3 latka nie zakatowalem:)

1.-40km/h
2.-85km/h
3.-115-118km/h
4.-140-150km/h
5.-najwiecej ok 192-5km/h jesli nie klamal licznik
jazda taka tylko czasami maly sprint ze swiatel z innymi dizlami:) czasami innych zaskakuje nawet mnie:)

Po konsultacji z wlascicielem hamowni stwierdzil zeby aby podniesc moc mozna:
1.założyc box dlatego v-tech, nadmienil tez o drugiej turbinie i korekcie programu tak uklad twin gosc wie co mowi sklada auta do rajdow,dowiedzialem sie jeszcze ze kreator mocy jest w stanie spokojnie bezpiecznie dać 130km temu autu przez chiptunning,mysle koszt to 1200zl tyle co box różnica box nie zlikwiduje turbo dziury a program moze cos zaradzic temu,to tyle na temat mojej madzi w planach wiele rzeczy lecz finanse latwiej singlowi niz w rodzince:) marzy mi sie na niej kolor lambo pomarancza z czarną maską:) wraz z dodatkami no i ten tunning czas pokaże:)

No i zdarzyło się skrzynia do wymiany 3 wyskakuje ale kolega z Kac-mar uratowal sytuacje:)skrzynka nie bawem zawita do mnie:)

na pierwszym przodem jeszcze stal zimowa oponki Zeetex Ice-Plus S100 195/65R14,pozostale na alu 15 przód Futura 195/55/15 tył 185/65/15 Conti eco3,autko do wysprzatania po zimie sorki za jakość zdjęć.

DSC00189.jpg
moja madzia
Załączniki
P1030351.JPG
P1030352.JPG
P1030353.JPG
P1030356.JPG
P1030357.JPG
P1030358.JPG
Ostatnio edytowano 10 maja 2013, 14:25 przez cyber, łącznie edytowano 8 razy
Forumowicz
 
Od: 25 kwi 2013, 12:34
Posty: 58
Skąd: Bieniewiec
Auto: mazda premacy 2.0 DITD 01

Postprzez Rafał_ » 25 kwi 2013, 21:30

Poproszę o więcej fotek oraz dodanie do opisu wyposażenia seryjnego :)
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 00:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez alk80 » 11 maja 2013, 18:53

super że dbasz o Mazdę <spoko> ale jeśli chcesz naprawdę mieć spokojny sen to kup mu oryginalny rozrząd, wiem że to koszt ale się opłaca, coś o tym niestety wiem
cyber napisał(a):wyjęte środki z katalizatorów co dziw auto miało dwa
nie dziw, tylko standard, żeby spełnić normy euro3

jeśli chcesz mieć pewność co do osiąganych prędkości, to bez nawigacji ani rusz, wskazania licznika są czasem mocno nieprawdziwe

i zmień te brzydkie pokrowce zanim Radex tu dowędruje, bo szpetne, sąsiad ma świetne w M 3 BK Sedan, jak podpatrzę jakiej firmy to dam ci cynk
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 11:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez cyber » 11 maja 2013, 19:03

ok te pokrowce sa na chwile nie chcialem niszczyc siedzen myslalem o pszeszyciu na nowe znaczy odświeżyc wiesz te co mam i tak nie są zniszczone mam małe dziecko często siadajac na przodzie dla zabawy przeciez nie zabronie wchodzi butami,im wiecej bym pral to bym zniszczyl a szkoda,a pokrowce to 50zl te co dalem,masz racje moze kicz:)
Forumowicz
 
Od: 25 kwi 2013, 12:34
Posty: 58
Skąd: Bieniewiec
Auto: mazda premacy 2.0 DITD 01

Postprzez alk80 » 11 maja 2013, 19:39

spoko, mi dwójka dzieci przez 5 lat nie zniszczyła, trzecie jeszcze nie umie chodzić :P
sąsiad ma takie pokrowce firmy Milex model VIP Obrazek
u Ciebie widział bym te model Gracja Obrazek
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 11:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez McMan » 13 maja 2013, 07:43

cyber napisał(a):alumy 15 na razie orginał,w zakupie mialem tylko stal 14 cali,oponki przód futura 195/55/15,tył conti eco3 185/65/15 auto wygląda fajniej dostojniej tył wyżej lekko,


No nie wiem, moim zdaniem średnio to wygląda.. sorki ;)
Ale generalnie z tego co widzę z opisu i zdjęć, to jest i będzie zadbana sztuka <spoko>

..tylko weź może coś zrób z tą blachą na podłodze.. <oczy>

pzdr
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2008, 10:34
Posty: 314 (1/2)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 3 BL
Nissan..

Postprzez Jey » 13 maja 2013, 11:23

Mam podobne odczucia jak powyżej, tzn. przede wszystkim rażą te pokrowce nie pasujące kolorem do niczego we wnętrzu jak i na zewnątrz (tapicerka, lakier?). Do PREMACY jak dobrze poszukasz, to znajdziesz pokrowce dobrej jakości i szyte na miarę, no i przede wszystkim kolorem zbliżonym np. do tapicerki wnętrza (sam jestem na etapie poszukiwań). Druga rzecz, to te dywaniki rodem z TESCO, delikatnie mówiąc "zwieśniaczają" one nie głupio wyglądające auto. Jak nie używasz welurowych(wiadomo piasek, błoto), to kup dobre gumowe i będziesz miał na lata, no i jakoś to będzie wyglądało <spoko>
Z tym rozmiarem opon również się nie zgodzę, bo tył teraz wygląda za bardzo off-road'owo, tym bardziej, przy zawieszeniu standardowym, jeszcze bardziej widać zbyt dużą przestrzeń między oponą a nadkolem, zwłaszcza kiedy możemy to porównać z przodem. Sam używam takiego rozmiaru, ale w zimie i przy lekko obniżonym zawieszeniu. wtedy tak tego nie widać. Ja bym został przy jednym rozmiarze na obu osiach.
Ogólnie premka daje radę, jeszcze relingi w srebro do kompletu można by dać. Może pokusisz się o poszukanie pakietu ze SPORTIVE przed liftem?
Moja Mazda PREMACY SPORTIVEblack and white z dodatkiem orange
viewtopic.php?f=313&t=138901
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2012, 11:25
Posty: 232 (0/1)
Auto: Mazda PREMACY SPORTIVE CP 131KM, 2001

Postprzez cyber » 13 maja 2013, 19:09

Co do dywanikow i pokrowcow ok,co do dodania nakladek itp. nie dam rady droge do domu dojazdową na razie mam straszna poki nie zrobie jej nie zrobie nic z autem nawet podspodem silnika nie mam plastikow tylko z blachy alu ryflowanej dorobiona osłone tamta dawno polamana zreszta kupilem juz z polamana z tad pomysl na blache alu,auto wyzej jest mi potrzebne gdyz zawadzal bym miska i wydechem po ziemi itd.,relingi będą srebrne myśle o lusterkach od razu może doradzicie czy tez malowac czy nie,odswieże felgi tylko jeszcze niewiem na jaki kolor dać,no nic dzięki za rady pokrowce i dywaniki poleca z auta ale to powoli,pozdro.
Forumowicz
 
Od: 25 kwi 2013, 12:34
Posty: 58
Skąd: Bieniewiec
Auto: mazda premacy 2.0 DITD 01

Postprzez cyber » 17 cze 2013, 13:19

Witam:)

Magda juz po wymianie skrzyni która zakupiłem z Kac-mar,skrzynia jak na razie chodzi ciężko:)ale dobrze uklada się pewnie,z przodu wymieniony sworzeń zostały jeszcze gumy stabilizatora,z tyłu gumy stabilizatora wymienione,zostały jeszcze tuleje wachacza na tył podobno ciężka rzecz do zdobycia,w miejsce zaslepek wysokich tonów powedrowały glośniki cewkowe voice kraft nie piazzaki graja dosyc ładnie,w drzwi wylądowały na przód projektory logo led wyświetlaja logo mazdy produkt porzadny nie chiński kupa podróbek na allegro,ponadto relingi doczekały się koloru jak listwy całość kapitalnie:) a zapomnialbym na szyby trafiły owiewki heko przydaje sie jak sa małe dzieci.

Ponadto w tym roku:
-zakup rolety bagażnika
-polerowanie lakieru
-zakup dywaników oraz pokrowców na siedzenia
-zakup dwóch stalowych felg do opon zimowych
-po remoncie juz zawieszenia,upragniony chiptunning w kreatorze mocy:)

pozdrawiam wszystkich użytkowników premacek.
Forumowicz
 
Od: 25 kwi 2013, 12:34
Posty: 58
Skąd: Bieniewiec
Auto: mazda premacy 2.0 DITD 01

Postprzez cyber » 16 lip 2013, 10:32

witam ponownie:)
Jak wczesniej wspominalem pare rzeczy do wymiany i juz po zabiegu częściowo:)

wymienione:
drążki stabilizatora TRW na przodzie
gumy stabilizatora Febest przód
wahacze wzdłuzne wleczone tył sztx2 Febest
drążki na tył TRW
Szczęki i zestaw naprawczy Delphi


co do samej firmy Febest http://www.febestpanamerica.com/ mój mechanik jej nie znał podszedł sceptycznie jak zamówiłem ale jak zobaczył jakość gum i wahaczy powiedział ze wykonanie lepsze jak orginał który siedział

koszt wahacza to 139zl
gumy po 15zł
drążki trw po 67 zl
szczęki i zestaw 160zl

zapomnialbym:)było grzechotanie kolo silnika okazala sie to pompa vacum,na to miejsce powedrowala z mlodszego auta koszt 240zl z przesylka,wszystko wrocilo od razu do normy.

autko się wysztywnilo zero walenia wszystko bajka:)pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 6 sie 2013, 19:25 przez cyber, łącznie edytowano 2 razy
Forumowicz
 
Od: 25 kwi 2013, 12:34
Posty: 58
Skąd: Bieniewiec
Auto: mazda premacy 2.0 DITD 01

Postprzez alk80 » 16 lip 2013, 11:14

jak ci się te łączniki stabilizatora posypią to kup sobie łączniki http://www.ramech.pl są dużo tańsze a o wiele wytrzymalsze, po za tym za tą kasę można by je wymieniać co roku :P

ps. wahacz piszemy przez "samo h" ;P
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 11:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez blue » 10 sie 2013, 09:35

Jak się czepiać, to dywaniki z plastikowej blaszki i pokrowce z naturalnego plastiku do kosza.
Tak mi się wydaje, że kiedyś widziałem Twoją Madzie na trasie do Wawy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2010, 19:17
Posty: 113 (0/1)
Skąd: Pruszków
Auto: Premacy 2.0 Sportive

Postprzez cyber » 10 sie 2013, 16:03

Witam,na wstepie dodam caly ten badziew wylecial z mazdy(dywaniki i pokrycia foteli),co do tego ze mogłes mnie widziec jak najbardziej mieszkam przy katowickiej nie daleko Grodziska nie raz latam do marketow przez Pruszkow,lub prosto na Janki.

Chciałbym zagłębić wiedzy czy opłaca mi sie robic kapital siilnika ,gdyz potem chce oddac turbo do regeneracji i programik nadac:)więc pytam jaki to może byc koszt doprowadzic motor do dobrego stanu,napewno nie ma tej kompresji co byla ale auto nadal sie zbiera jak trzeba,konie swoje ma nadal:),jak cos prosze priv lub tu jakąś porade lub zblizony kosztorys,dziekuje i pozdrawiam uzytkownikow mazd.

Dopisano 19 sie 2013, 20:33:

witam:)

na dniach dynamizer zakladany w srodkowe miejsce ukladu wydechowego czyli tlumika/kata,mocy nic za bardzo ale podobno z dolu troche lepiej bedzie,czas pokaze. <glupek2>
Forumowicz
 
Od: 25 kwi 2013, 12:34
Posty: 58
Skąd: Bieniewiec
Auto: mazda premacy 2.0 DITD 01

Postprzez blue » 19 sie 2013, 21:46

Jeśli chodzi o zrobienie programu, to polecam DIAGTRONIK w Jankach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2010, 19:17
Posty: 113 (0/1)
Skąd: Pruszków
Auto: Premacy 2.0 Sportive

Postprzez cyber » 20 sie 2013, 09:08

Pewnie zadzwonie do nich ,ale nasuwa sie pytanie czy zalozyc ten dynamizer inaczej strumiennica czy tlumik srodkowy sportowy zamiast kata srodkowego,to jest dylemat wszedzie pisza inaczej i jest dylemat:(moze jakas rada? <co?>
Forumowicz
 
Od: 25 kwi 2013, 12:34
Posty: 58
Skąd: Bieniewiec
Auto: mazda premacy 2.0 DITD 01

Postprzez alk80 » 20 sie 2013, 20:05

przypomina mi się że ktoś próbował wkładać jakieś wynalazki w wydech, z fatalnym skutkiem, ale kata wypruć to spokojnie możesz

co do stanu silnika to zmierz kompresję, jeśli będzie w normie to wg mnie nie ma sensu wkładać kasy z silnik,
do turbo podepnij manometr (gdzieś na forum jest instrukcja) to dowiesz się na czym stoisz,
możesz zrobić przegląd pompy wtryskowej jeśli chcesz zwiększać moc, pogadaj z Rikim jak się do tego zabrać, ma gdzieś sklep z częściami do Mazd chyba na okęciu
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 11:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez cyber » 13 wrz 2013, 20:27

Witam :)

W końcu jednak nie dawałem strumiennicy tylko wspawałem rurkę Bosal w to miejsce to znaczy po katalizatorze tym drugim po środku, troszkę jakby się poprawiło z osiagami,ponadto wymiana oleju zaszalałem zalałem LIQUI MOLY 10W40 MoS2 ,przed tym jednak zabieg płukanka LIQUI MOLY ENGINE FLUSH 2427 PŁUKANKA PROLINE 2662,na koniec do baku powędrowało:LIQUI MOLY DIESEL SYSTEM CLEANER PROLINE 5154 i nowy filtr powietrza Kneht,myslę że nie przedobrzylem z tymi zabiegami <glupek2> pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 25 kwi 2013, 12:34
Posty: 58
Skąd: Bieniewiec
Auto: mazda premacy 2.0 DITD 01

Postprzez blue » 15 wrz 2013, 22:04

Przydałyby się jakieś nowe fotki, jak auto aktualnie wygląda, czy wnętrze już nie straszy pokrowcami :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2010, 19:17
Posty: 113 (0/1)
Skąd: Pruszków
Auto: Premacy 2.0 Sportive

Postprzez cyber » 16 wrz 2013, 09:12

pokrowcy nie ma,a zmian wizualnych na razie nic brak funduszy:(czekam do wiosny i chiptunning będzie jak motor i i reszta pozwoli,co do ostatniej wzmianki silnik ciszej pracuje,przy odpaleniu mniejsza smuga za autem,cosik lepiej jak by ale czas pokaze <głaszcze>
Forumowicz
 
Od: 25 kwi 2013, 12:34
Posty: 58
Skąd: Bieniewiec
Auto: mazda premacy 2.0 DITD 01

Postprzez cyber » 9 sty 2014, 20:25

Witam:)

Po dłuższym czasie nieobecności na forum,postanowiłem wejść <glupek2>

Minęły święta,sylwester my skorzystaliśmy a nasze auta?
Na szczęście nie ma srogiej zimy więc postanowiłem wykorzystać chwilę i zrobić nadkola.O było się bez wycinania i wspawywania reperaturek czy malowania elementów.Z tego co wiem ranty mam wyszlifowane i zabezpieczone cyna z ołowiem w dużej temperaturze,między nadkole a bok są dwie blachy połączone ze sobą ja się nie znam może żle coś piszę a dany jest fluidol substancja podobno tak się zwie.Na to wszystko na zewnątrz są dane listwy ozdobne w kolorze czarnymhttp://allegro.pl/mazda-premacy-nakladki-na-blotniki-nadkola-2-szt-i3864146846.html jak na razie, przyklejone na klej do szyb.Plastiki pokryte zostały barankiem więc szpar już między nimi brak.Tak zabezpieczone auto nadkola powinny wytrzymać minimum podobno 5-6 lat według zapewnień blacharza wierze mu auto robię u niego już dłuższy czas sprawy mechaniki,lakieru itp.Pod silnik powędrowała osłona silnika z blachy porządnie zrobiona zero rezonansu poprzednia miała braki i wpadała w rezonans czasami,a że ta nowa nie wystarcza na całość a osłania większość to muszę dokupić z orginalnęj boczki tego nie dał rady dorobić.

W planach jeszcze wymiana osłony rozrządu pęknięta.
Do zrobienia jeszcze klapa bagażnika przy zamku czekam aż zakupi półautomat i będzie mógł spawać w miedzi wtedy zrobi na cacy,myslę tez o takiej listwie na klape http://allegro.pl/mazda-premacy-klapa-bagaznik-listwa-chrom-i3853317385.html
Do wymiany przednie reflektory po próbie polerowania i zmianie żarówek nic nie daje święcą już coraz gorzej,szykuje się wymiana jeśli ktoś ma nowe niedrogo proszę o kontakt ceny na allegro różne nie wiadomo komu wierzyć co sprzedaje tak naprawdę.
Po zabiegu poszerzenia listwami nadkoli myślę o dystansach po 1.5-2cm.
Nad głową krąży jeszcze spojler klapy.
No i najważniejsze chip tunning <spoko>

pozdrawiam wszystkich szczęśliwego nowego roku,jak tylko nadarzy się okazja wstawię zdjęcia z operacji nadkola znaczy już zrobionych pewnie nie którym nie przypadnie to do gustu ale trudno.
Forumowicz
 
Od: 25 kwi 2013, 12:34
Posty: 58
Skąd: Bieniewiec
Auto: mazda premacy 2.0 DITD 01

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy