Mazda MPV Exclusive LW FS 2001
Witam . Jako forumowicz jestem zarejestrowany od sierpnia 2011 . Najwyższy czas aby się ujawnić ogólnej społeczności . Wybór samochodu przy zakupie był przypadkowy – miał być wygodny , w miarę ekonomiczny i czasami ma uporać się z 7 osobami . Auto posiada silnik 2.0 16v – 122KM + instalacja LPG Lovato Smart , specyfikacja wyposażenia – Exclusive Special Edition . Na obecną chwilę przebieg 167.500 km. Wyposażenie – tapicerka skórzana w dwóch kolorach
– malowanie nadwozia w dwóch kolorach
– klimatyzacja z niezależną regulacją z tyłu
– 4 x AIRBAG
– okleina drewnopodobna na desce
– ABS
– immobiliser
– centralny zamek
– czujniki parkowania – tył
– elektryczne sterowanie szyb – przód+tył
– podłokietnik dla kierowcy i pasażera
– elektryczne regulowane i podgrzewane lusterka
– halogeny
– 7 oddzielnych pełnowymiarowych foteli
– na słupkach drzwi okleina carbonowa
– dwa komplety aluminiowych kół : zima 15" , lato 17"
W między czasie wykonane rzeczy
– montaż instalacji LPG Lovato Smart
– pełny przegląd eksploatacyjny po kupnie : olej , filtry , rozrząd , klima , zawieszenie , itp.
– montaż radia CB
– zmiana kierunków bocznych na ciemne
Planowane rzeczy do zrobienia w przyszłości
– pełna polerka całego auta
– 2 x zaprawki – korozja
– regeneracja alusów 17" na lato


















– malowanie nadwozia w dwóch kolorach
– klimatyzacja z niezależną regulacją z tyłu
– 4 x AIRBAG
– okleina drewnopodobna na desce
– ABS
– immobiliser
– centralny zamek
– czujniki parkowania – tył
– elektryczne sterowanie szyb – przód+tył
– podłokietnik dla kierowcy i pasażera
– elektryczne regulowane i podgrzewane lusterka
– halogeny
– 7 oddzielnych pełnowymiarowych foteli
– na słupkach drzwi okleina carbonowa
– dwa komplety aluminiowych kół : zima 15" , lato 17"
W między czasie wykonane rzeczy
– montaż instalacji LPG Lovato Smart
– pełny przegląd eksploatacyjny po kupnie : olej , filtry , rozrząd , klima , zawieszenie , itp.
– montaż radia CB
– zmiana kierunków bocznych na ciemne
Planowane rzeczy do zrobienia w przyszłości
– pełna polerka całego auta
– 2 x zaprawki – korozja
– regeneracja alusów 17" na lato




















Nie wiem skąd usłyszałeś takie rzeczy że po polerowaniu mechanicznym lakier jest narażony na korozję . Kompletna bzdura . Polerowanie polega na usunięciu mikroskopijnej warstwy wierzchniej lakier która uległa : wyblaknięciu , zmatowaniu , powstałymi ryskami podczas eksploatacji . Samo nakładanie wosku daje efekt krótko trwały ( sam napisałeś miesiąc , dwa i lakier jak nowy ) . Polerowanie przywraca połysk na dłużej w zależności jak się dba o samochód . Pracuję w zakładzie lakierniczym i 3/4 czasu poświęcam na polerowaniu , poza pracą też sobie coś tam poleruję znajomym którzy handlują samochodami . 



[/URL








