Mazda5 CR RF '06
1, 2
Słowem wstępu...
Witam w temacie. Pierwszy raz z Mazdą
Dane techniczne:
Model: Mazda5
Rocznik: 2006
Silnik: 2.0 143KM Diesel
Wyposażenie:
-Wspomaganie, ABS
-Elektryczne lusterka, szyby
-6x Airbag
-Komputer pokładowy
-Kontrola trakcji
-Klimatyzacja
-Tempomat
-Sterowanie radiem na kierownicy
Felgi i opony:
Alufelgi OEM 16x6,5 ET50 + Kleber Quadraxer 2 205/55R16
Inwestycje i naprawy:
-Wymiana oleju (Dexelia DPF 5W30) i filtra oleju (~190000)
-Wymiana chłodnicy (NRF 53465) i dwóch gumowych przewodów paliwowych pod maską (~199000)
-Nowe opony całoroczne Kleber Quadraxer 2 (~201000)
-Wymiana tłumika końcowego (Izavit) ~(203000)
-Wymiana amortyzatora prawy tył (Nipparts) (~203600)
-Regeneracja Intercoolera i czyszczenie EGR (~205100)
-Wymiana zerwanych śrub mocujących kompresor klimatyzacji (~206000)
-Wymiana oleju (Dexelia DPF 5W30) i filtra oleju (Filtron) (~208850)
-Wymiana tarcz (Service Parts) i klocków hamulcowych (Roper) z tyłu (~215600)
-Nowy akumulator (Sebang 90Ah 730A) (~218400)
-Wymiana oleju (Dexelia DPF 5W30) i filtra oleju (Filtron) (~219000)
-Remont zawieszenia przód (wahacze i końcówki drążka NTY, łączniki Mototechnika) (~225000)
-Wymiana napinacza paska klinowego (NTY) (~227000)
-Wymiana oleju (Dexelia DPF 5W30) i filtra oleju (Filtron) (~228500)
-Wymiana amortyzatora lewy przód (Daco), łączników stabilizatora tył (NTY), oleju (Dexelia DPF 5W30) i filtra oleju (Filtron) (~239000)
-Wymiana paska klinowego, tarcz hamulcowych przód (Maxgear), klocków hamulcowych przód (Ashika), prawego przedniego zacisku (Kamoka) (~241000)
Krótkie info:
Mazda u nas w rodzinie już kawał czasu bo od 2010r, sprowadzona z Niemiec od pierwszego właściciela z przebiegiem 105tys. Przeze mnie kupiona od taty w maju i od tego czasu nadrabiam kilometry jak na Diesla przystało a nie 10tys rocznie . Typowy wół roboczy i ewentualne zastępstwo w razie niedyspozycji drugiego samochodu albo jak trzeba będzie jechać w 6-7 osób więc żadnych modyfikacji, gleb ani chipów nie będzie. Ma jeździć i jak najmniej się psuć a skoro przebieg ledwo przekroczył 200tys to myślę, że jeszcze sporo kilometrów przed nami.
Zdjęcia:
Witam w temacie. Pierwszy raz z Mazdą
Dane techniczne:
Model: Mazda5
Rocznik: 2006
Silnik: 2.0 143KM Diesel
Wyposażenie:
-Wspomaganie, ABS
-Elektryczne lusterka, szyby
-6x Airbag
-Komputer pokładowy
-Kontrola trakcji
-Klimatyzacja
-Tempomat
-Sterowanie radiem na kierownicy
Felgi i opony:
Alufelgi OEM 16x6,5 ET50 + Kleber Quadraxer 2 205/55R16
Inwestycje i naprawy:
-Wymiana oleju (Dexelia DPF 5W30) i filtra oleju (~190000)
-Wymiana chłodnicy (NRF 53465) i dwóch gumowych przewodów paliwowych pod maską (~199000)
-Nowe opony całoroczne Kleber Quadraxer 2 (~201000)
-Wymiana tłumika końcowego (Izavit) ~(203000)
-Wymiana amortyzatora prawy tył (Nipparts) (~203600)
-Regeneracja Intercoolera i czyszczenie EGR (~205100)
-Wymiana zerwanych śrub mocujących kompresor klimatyzacji (~206000)
-Wymiana oleju (Dexelia DPF 5W30) i filtra oleju (Filtron) (~208850)
-Wymiana tarcz (Service Parts) i klocków hamulcowych (Roper) z tyłu (~215600)
-Nowy akumulator (Sebang 90Ah 730A) (~218400)
-Wymiana oleju (Dexelia DPF 5W30) i filtra oleju (Filtron) (~219000)
-Remont zawieszenia przód (wahacze i końcówki drążka NTY, łączniki Mototechnika) (~225000)
-Wymiana napinacza paska klinowego (NTY) (~227000)
-Wymiana oleju (Dexelia DPF 5W30) i filtra oleju (Filtron) (~228500)
-Wymiana amortyzatora lewy przód (Daco), łączników stabilizatora tył (NTY), oleju (Dexelia DPF 5W30) i filtra oleju (Filtron) (~239000)
-Wymiana paska klinowego, tarcz hamulcowych przód (Maxgear), klocków hamulcowych przód (Ashika), prawego przedniego zacisku (Kamoka) (~241000)
Krótkie info:
Mazda u nas w rodzinie już kawał czasu bo od 2010r, sprowadzona z Niemiec od pierwszego właściciela z przebiegiem 105tys. Przeze mnie kupiona od taty w maju i od tego czasu nadrabiam kilometry jak na Diesla przystało a nie 10tys rocznie . Typowy wół roboczy i ewentualne zastępstwo w razie niedyspozycji drugiego samochodu albo jak trzeba będzie jechać w 6-7 osób więc żadnych modyfikacji, gleb ani chipów nie będzie. Ma jeździć i jak najmniej się psuć a skoro przebieg ledwo przekroczył 200tys to myślę, że jeszcze sporo kilometrów przed nami.
Zdjęcia:
Ostatnio edytowano 10 maja 2021, 20:48 przez Krzemol, łącznie edytowano 17 razy
Piękny minivan.
Jakbym miał ciut większą rodzinkę albo nie za dużą firemkę, to kto wie, czy właśnie na piąteczkę bym się nie zdecydował.
Z zewnątrz wygląda na bardzo zadbany egzemplarz. A jak tam w środku? Bo ani fotki żadnej, ani wzmianki – tez zadbana?
Szerokości .
Jakbym miał ciut większą rodzinkę albo nie za dużą firemkę, to kto wie, czy właśnie na piąteczkę bym się nie zdecydował.
Z zewnątrz wygląda na bardzo zadbany egzemplarz. A jak tam w środku? Bo ani fotki żadnej, ani wzmianki – tez zadbana?
Szerokości .
Wszystko jest trudne, nim stanie się łatwe...
- Od: 24 cze 2010, 22:43
- Posty: 336 (1/1)
- Skąd: Piła
- Auto: Mazda 3 BK 2,3 USA 2007r.
moja była 323F BJ 1,6 2002r.
W środku też jest całkiem przyzwoicie, choć panel na konsoli środkowej jest troche porysowany – nie przeszkadza nam to zbytnio . Jak zrobie jakąś fotę to wstawię.
Dzięki za opinie
Dzięki za opinie
Widzę że na dachu masz "żółwika" powiedz jaki to dokładnie model, ile za niego zapłaciłeś i czym się kierowałeś przy zakupie, czy w komplecie były poprzeczki pod relingi?
Ja mam podobny problem, bo gdy wybieram się gdzieś w więcej niż 5 osób to już miejsca brak w bagażniku. Dlatego muszę pomyśleć o bagażniku na dach.
Ja mam podobny problem, bo gdy wybieram się gdzieś w więcej niż 5 osób to już miejsca brak w bagażniku. Dlatego muszę pomyśleć o bagażniku na dach.
-
sokoli_majster
Thule Atlantis 600, kosztował 1450zł. W internecie do dorwania 100zł taniej, ale był akurat dostępny w sklepie niedaleko . Poprzeczki osobno. Zakup dosyć na szybko, nie mieliśmy czasu zamawiać wysyłkowo. Box jak box, nie ma co narzekać
no, no niezle sie prezentuje
jeszcze tylko zdjecia wnetrza i bedzie perla w tym dziale
Ps. chyba tez bede musial pomyslec nad takim "dodatkowym" bagaznikiem...
chociaz do tej pory nie mialem problemow ze spakowaniem pakunkow
jeszcze tylko zdjecia wnetrza i bedzie perla w tym dziale
Ps. chyba tez bede musial pomyslec nad takim "dodatkowym" bagaznikiem...
chociaz do tej pory nie mialem problemow ze spakowaniem pakunkow
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
piękny familijny wóz hehe pytanko czy maż problemy z tym modelem bo mam zamiar jeszcze jedną mazdę kupić i ten model
- Od: 21 wrz 2007, 17:32
- Posty: 465
- Skąd: Wałbrzych(PL)/Northeim(RFN)
- Auto: MX-6
Witajcie wszyscy
Od dłuższego czasu zamierzałem kupić Mazdę 5 no i w końcu się udało.
Nie ma niestety silnika 105kW, ale 81kW też całkiem dobrze się prowadzi – za to ma nawigację i kamerę cofania
Moja ma filtr DPF (niestety). Czy to prawda, że zmiana na olej inny niż serwis proponuje spowoduje zapchanie filtra? Właśnie jadąc do Polski okazało się, że miga kontrolka DPF. W serwisie otrzymałem informację, że to niedrożny filtr. (na szczęście naprawa tylko 600zł)
a tak poza tym to autko prowadzi się świetnie. 7 osób i przesuwane drzwi to jest to. Szkoda że tylko z nowych aut nikt poza Mazdą oraz Grand C-Mazem nikt ich nie robi.
Od dłuższego czasu zamierzałem kupić Mazdę 5 no i w końcu się udało.
Nie ma niestety silnika 105kW, ale 81kW też całkiem dobrze się prowadzi – za to ma nawigację i kamerę cofania
Moja ma filtr DPF (niestety). Czy to prawda, że zmiana na olej inny niż serwis proponuje spowoduje zapchanie filtra? Właśnie jadąc do Polski okazało się, że miga kontrolka DPF. W serwisie otrzymałem informację, że to niedrożny filtr. (na szczęście naprawa tylko 600zł)
a tak poza tym to autko prowadzi się świetnie. 7 osób i przesuwane drzwi to jest to. Szkoda że tylko z nowych aut nikt poza Mazdą oraz Grand C-Mazem nikt ich nie robi.
Ostatnio edytowano 5 lip 2011, 09:07 przez iwi, łącznie edytowano 1 raz
Tematy forumowiczów to nie miejsce na takie pytania, zapraszam tutaj :
viewforum.php?f=120
Jedyne co wiem to odpowiedź na pytanie nr.3 – skoro wszędzie mocno zaleca się lanie Dexelii DPF to podejrzewam, że zmiana może powodować problemy z filtrem.
viewforum.php?f=120
Jedyne co wiem to odpowiedź na pytanie nr.3 – skoro wszędzie mocno zaleca się lanie Dexelii DPF to podejrzewam, że zmiana może powodować problemy z filtrem.
odpowiedz na pyt. 1 znajdziesz tu http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=120&t=86943
- Od: 2 wrz 2008, 20:33
- Posty: 219
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 5 2.0 MZR-CD
Pojawiły się dwa pomysły związane z autem... Pierwszy to pomalowanie felg na czarno (i tak idą do piaskowania, są trochę już zniszczone). Drugi to pomalowanie konsoli środkowej również na czarno . Jest porysowana, poza tym ojciec miał do gałki skrzyni biegów zaczepioną jakąś choinkę zapachową, dzięki której z plastiku wokół zszedł lakier w jednym miejscu.. Co o tym sądzicie?
Krzemol1994 napisał(a):Pierwszy to pomalowanie felg na czarno (i tak idą do piaskowania, są trochę już zniszczone).
moze wygladac ciekawie
Krzemol1994 napisał(a):Drugi to pomalowanie konsoli środkowej również na czarno
hm... albo oklej carbonem...
lub
zmien cala konsole
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości