Mazda Premacy CP RF4F 2003
Dzięki wszystkim za miłe słowa!
Ostatnio rozglądam się za małą rozbudową caraudio.
Czy takie głośniki na przód to dobry pomysł?
http://allegro.pl/hertz-esk-570-glosnik ... 89043.html
Seryjne radio będzie w stanie to pociągnąć, czy też należy szukać małego wzmaka?
Co gdybym w przyszłości chciał położyć małego suba pod fotel pasażera
http://allegro.pl/mds-dax8sa-sub-pod-fo ... 73509.html
lub coś płaskiego do bagażnika jak np ten aktywny sub?
http://allegro.pl/pioneer-ts-wx77a-subw ... 97570.html
Ostatnio rozglądam się za małą rozbudową caraudio.
Czy takie głośniki na przód to dobry pomysł?
http://allegro.pl/hertz-esk-570-glosnik ... 89043.html
Seryjne radio będzie w stanie to pociągnąć, czy też należy szukać małego wzmaka?
Co gdybym w przyszłości chciał położyć małego suba pod fotel pasażera
http://allegro.pl/mds-dax8sa-sub-pod-fo ... 73509.html
lub coś płaskiego do bagażnika jak np ten aktywny sub?
http://allegro.pl/pioneer-ts-wx77a-subw ... 97570.html
- Od: 11 cze 2007, 15:28
- Posty: 1650
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003
Hertz dobry wybór, ale audiofile mówią że najlepsze są 165mm+przejściówka z mdf z sykami odseparowanymi.
I takie polecam Ci kupić. później ewentualnie z czasem dorzuć piec
a ten subwoofer co pokazales to porażka.
sam sobie zrób i to jeszcze lepszego za połowe tej ceny. to nie takie trudne wystarczy trochę się w temacie zakręcić.
zajrzyj do mojej madzi... ja robiłem subwoofer 25cm z głośnikiem focala od podstaw. wszystko wyszło mnie około 400zł.
możesz też ewentualnie zabudować jakieś miejsce w bagażniku...
I takie polecam Ci kupić. później ewentualnie z czasem dorzuć piec
a ten subwoofer co pokazales to porażka.
sam sobie zrób i to jeszcze lepszego za połowe tej ceny. to nie takie trudne wystarczy trochę się w temacie zakręcić.
zajrzyj do mojej madzi... ja robiłem subwoofer 25cm z głośnikiem focala od podstaw. wszystko wyszło mnie około 400zł.
możesz też ewentualnie zabudować jakieś miejsce w bagażniku...
Radex napisał(a):najlepsze są 165mm+przejściówka z mdf
no to rozglądam się za dystansami/przejściówkami w takim razie
Radex napisał(a):możesz też ewentualnie zabudować jakieś miejsce w bagażniku...
tego właśnie starałbym się uniknąć... za dużo bagażu zdarza mi się wozić
Radex napisał(a):przydalyby sie jeszcze jakieś progi
jak najbardziej będą, ale raczej wiosną... chociaż kusi mnie ten zestaw
http://allegro.pl/mazda-premacy-spojler ... 02473.html
jeszcze biję się z myślami i budżetem (żoną )
IraZ napisał(a):Każdy kto był w Piotrkowie ma fotkę tego felunku, sam sobie ślinę wycierałem
dzięki Iraz
- Od: 11 cze 2007, 15:28
- Posty: 1650
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003
Na ZE to może chwilowo nie... Małżowina by mnie z domu pogoniła.
Na święta do mazdy zakupiłem błyskotki – chromowane, oryginalne nakładki na progi – w miejsce zielonych plastików; oraz zupełnie nie błyszczące Boschowskie Aerotwiny na przód i Valeo Silencio na tył . Pod maską – osłona silnika oklejona w krejzi stylu stickerbomb. Postojówki strzelone w amber.
Po chwilowej awarii (upaprane w parafinie B5B4) oraz wymianie filtra paliwa na Knechtowski – auto śmiga aż miło. Dynamika 80-120 w regularne 13s. Podpięte do komputera nie wykazało żadnych błędów.
Profilaktycznie zakupiony został też podgrzewacz paliwa Stanadyne. Dla pocieszenia oczu natomiast – Indiglo seledynowe – od Momana, tradycyjne w moich mazdach.
W wolnej chwili podjadę do mieszalni szukać ciekawego koloru – planuję pomalować plastiki panelu środkowego oraz osłonę zegarów – w poprzedni mazdach miałem czarną perłę ze złotym brokatem, teraz może jakiś flip-flop...
Czekam też na zimową premię w robocie i chyba będzie powerbox VTecha.
Edit: No i po boxie... Któregoś pięknego ranka zastałem auto na parkingu bez tylnej szyby... Ciemna nie do zdobycia w żadnej hurtowni. Jedynie zielona za 1300 plus propozycja oklejenia za 200. ASO to koszt 1630. Koniec końców szyba jedzie do mnie z Belgii. Ciekawe, że za te pieniądze można kupić telewizor LCD porównywalnej co szyba wielkości, a raczej troszkę bardziej skomplikowanej budowy... ehhhh
Na święta do mazdy zakupiłem błyskotki – chromowane, oryginalne nakładki na progi – w miejsce zielonych plastików; oraz zupełnie nie błyszczące Boschowskie Aerotwiny na przód i Valeo Silencio na tył . Pod maską – osłona silnika oklejona w krejzi stylu stickerbomb. Postojówki strzelone w amber.
Po chwilowej awarii (upaprane w parafinie B5B4) oraz wymianie filtra paliwa na Knechtowski – auto śmiga aż miło. Dynamika 80-120 w regularne 13s. Podpięte do komputera nie wykazało żadnych błędów.
Profilaktycznie zakupiony został też podgrzewacz paliwa Stanadyne. Dla pocieszenia oczu natomiast – Indiglo seledynowe – od Momana, tradycyjne w moich mazdach.
W wolnej chwili podjadę do mieszalni szukać ciekawego koloru – planuję pomalować plastiki panelu środkowego oraz osłonę zegarów – w poprzedni mazdach miałem czarną perłę ze złotym brokatem, teraz może jakiś flip-flop...
Czekam też na zimową premię w robocie i chyba będzie powerbox VTecha.
Edit: No i po boxie... Któregoś pięknego ranka zastałem auto na parkingu bez tylnej szyby... Ciemna nie do zdobycia w żadnej hurtowni. Jedynie zielona za 1300 plus propozycja oklejenia za 200. ASO to koszt 1630. Koniec końców szyba jedzie do mnie z Belgii. Ciekawe, że za te pieniądze można kupić telewizor LCD porównywalnej co szyba wielkości, a raczej troszkę bardziej skomplikowanej budowy... ehhhh
Ostatnio edytowano 17 sty 2011, 13:00 przez Badyl, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 11 cze 2007, 15:28
- Posty: 1650
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003
autobus super, może w przyszłości sobie taki sprawie, czy twój jest 7 osobowy bo taką wersje bym szukał
felgi rewelacyjne
szkoda, znam ten bul, dlatego teraz mam wykupione ubezpieczenie szyb do oc, wydatek niewielki 80zł na rok a w razie czego dają mi do 5500zł rocznie, tyle że 10% kwoty wymiany/naprawy daje ja
jak chcesz zejść ze spalaniem: podstawa filtr powietrza knechta, wyczyszczony dolot, zaślepiony EGR, jeździmy tak żeby jak naj mniej używać turbiny zwłaszcza w mieście albo zmieniać bieg zanim turbina zacznie "działać", tylko że od czasu do czasu trzeba przedmuchać wydech żeby wydmuchało sadze
ale przy takich laciach, auto musi palić dużo,
wg naklejki na aucie rozmiar opon mam mieć 185/65/15 alternatywnie 195/60/15, do niedawna opony letnie miałem 195/60, zimowe 185/65, na letnich spalanie miałem o prawie 1l/100km do 7.5L w mieście latem, na trasie ciężko miałem zejść poniżej 5.7, teraz letnie też mam 185/65 i na trasie bez przesadnej oszczędności wyszło mi 5.3 w mieście 6.8, tak więc widzisz że różnica opon niewielka a wyraźnie sie odbija na spalaniu
pozdro
ps zapraszam do siebie – linka w podpisie
bezawaryjności
felgi rewelacyjne
Badyl napisał(a):No i po boxie... Któregoś pięknego ranka zastałem auto na parkingu bez tylnej szyby
szkoda, znam ten bul, dlatego teraz mam wykupione ubezpieczenie szyb do oc, wydatek niewielki 80zł na rok a w razie czego dają mi do 5500zł rocznie, tyle że 10% kwoty wymiany/naprawy daje ja
jak chcesz zejść ze spalaniem: podstawa filtr powietrza knechta, wyczyszczony dolot, zaślepiony EGR, jeździmy tak żeby jak naj mniej używać turbiny zwłaszcza w mieście albo zmieniać bieg zanim turbina zacznie "działać", tylko że od czasu do czasu trzeba przedmuchać wydech żeby wydmuchało sadze
ale przy takich laciach, auto musi palić dużo,
wg naklejki na aucie rozmiar opon mam mieć 185/65/15 alternatywnie 195/60/15, do niedawna opony letnie miałem 195/60, zimowe 185/65, na letnich spalanie miałem o prawie 1l/100km do 7.5L w mieście latem, na trasie ciężko miałem zejść poniżej 5.7, teraz letnie też mam 185/65 i na trasie bez przesadnej oszczędności wyszło mi 5.3 w mieście 6.8, tak więc widzisz że różnica opon niewielka a wyraźnie sie odbija na spalaniu
pozdro
ps zapraszam do siebie – linka w podpisie
bezawaryjności
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
alk80 napisał(a): czy twój jest 7 osobowy bo taką wersje bym szukał
Nie, nie jest bo ani rodzinka nie jest aż tak duża, ani utrata praktycznie całej przestrzeni bagażowej mi się nie patrzy.
Filtr powietrza mam ori, EGR nie zaślepiony, nic nie czyściłem... ale dzięki zdrowej serii wynik spalania i tak jest zadowalający – dziś pobiłem swój rekord 5,73l w trasie, ale to bardzo dynamicznej trasie. Rekord zupełnie niezamierzony, zdziwiłem się dopiero przy dystrybutorze.
Ostatnio edytowano 15 sty 2011, 22:25 przez Badyl, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 11 cze 2007, 15:28
- Posty: 1650
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Trochę lepsiejsze zdjęcie Indiglo. Jednak tego światełka nie jestem w stanie idealnie złapać przez aparat. Na żywo wygląda lepiej.
A tu moje nakładki na progi. Najpierw numer seryjny gdyby ktoś miał ochotę powalczyć w ASO
PS. Proszę nie patrzeć na brud – właśnie zaczynałem odkurzać auto, ale najpierw była przymiarka!
Oraz parę filmików z "dynamiki" seryjnego klekota...
http://www.youtube.com/watch?v=N_r_uTFY90E&hd=1
http://www.youtube.com/watch?v=qnMu2tbbYMI&hd=1
http://www.youtube.com/watch?v=_U_i_iNu6Ew&hd=1
Oprócz tego założyłem gadżeciarskie, dwukolorowe żarówki H4. Mijania mam teraz o niebo bielsze niż zwyczajne żarówki, długie natomiast są intrygująco żółte. Podobno taka barwa ma pomagać w warunkach ograniczonej widoczności. Jeszcze nie wiem czy pomaga, ale wygląda... hmmm... inaczej
A tu moje nakładki na progi. Najpierw numer seryjny gdyby ktoś miał ochotę powalczyć w ASO
PS. Proszę nie patrzeć na brud – właśnie zaczynałem odkurzać auto, ale najpierw była przymiarka!
Oraz parę filmików z "dynamiki" seryjnego klekota...
http://www.youtube.com/watch?v=N_r_uTFY90E&hd=1
http://www.youtube.com/watch?v=qnMu2tbbYMI&hd=1
http://www.youtube.com/watch?v=_U_i_iNu6Ew&hd=1
Oprócz tego założyłem gadżeciarskie, dwukolorowe żarówki H4. Mijania mam teraz o niebo bielsze niż zwyczajne żarówki, długie natomiast są intrygująco żółte. Podobno taka barwa ma pomagać w warunkach ograniczonej widoczności. Jeszcze nie wiem czy pomaga, ale wygląda... hmmm... inaczej
- Od: 11 cze 2007, 15:28
- Posty: 1650
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Widziałem 16 sekund od 80 – 120 czy mi się wydaje ? Warto by na hamownie się wybrać Badylu
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Piękna Premacy.
Nie mam pojęcia dlaczego niektórzy mówią, że to autobus lub brzydactwo. Moim zdaniem propozycja Mazdy na tle konkurencji w tym segmencie wypada naprawdę dobrze. I to własnie biorąc pod uwagę linię nadwozia i w ogóle funkcjonalność. Gdybym miał sie decydować na rodzinny wóz, taki właśnie van, to prawdopodobnie wybrałbym właśnie Premacy.
Więc powtórzę – ładna Premacy. I jeszcze rozpieszaczna przez właściciela. Zmainy dość mało inwazyjne ale same na plus – brawo Badyl. A felgi i indiglo to już w ogóle zazdroszczę .
Nie mam pojęcia dlaczego niektórzy mówią, że to autobus lub brzydactwo. Moim zdaniem propozycja Mazdy na tle konkurencji w tym segmencie wypada naprawdę dobrze. I to własnie biorąc pod uwagę linię nadwozia i w ogóle funkcjonalność. Gdybym miał sie decydować na rodzinny wóz, taki właśnie van, to prawdopodobnie wybrałbym właśnie Premacy.
Więc powtórzę – ładna Premacy. I jeszcze rozpieszaczna przez właściciela. Zmainy dość mało inwazyjne ale same na plus – brawo Badyl. A felgi i indiglo to już w ogóle zazdroszczę .
Wszystko jest trudne, nim stanie się łatwe...
- Od: 24 cze 2010, 22:43
- Posty: 336 (1/1)
- Skąd: Piła
- Auto: Mazda 3 BK 2,3 USA 2007r.
moja była 323F BJ 1,6 2002r.
Dzięki za dobre słowo.
Hamownia to mam nadzieję, że w Koninie.
W międzyczasie ori aku popełnił harakiri. Na pokład wleciał zatem Panasonic 105d31l.
A jako ciekawostkę dodam, że po wyjęciu tylnych foteli do Premacy spokojnie wchodzą dwa silniki KL-ZE
Hamownia to mam nadzieję, że w Koninie.
W międzyczasie ori aku popełnił harakiri. Na pokład wleciał zatem Panasonic 105d31l.
A jako ciekawostkę dodam, że po wyjęciu tylnych foteli do Premacy spokojnie wchodzą dwa silniki KL-ZE
- Od: 11 cze 2007, 15:28
- Posty: 1650
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003
Badyl napisał(a):A jako ciekawostkę dodam, że po wyjęciu tylnych foteli do Premacy spokojnie wchodzą dwa silniki KL-ZE
Miałeś biKL-ZE w samochodzie :O ja też chcę mieć 500 KM w aucie
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Tadaaaam!
Shamowany u Vtech'ów badylowóz v4.0 pokazał... uwaga... get redi... poślady zwarte...
jeszcze przed boxem
113KM i 252Nm
po zaRedBoxowaniu
128KM i 271Nm
Przybyło niby niewiele, ale po teście w trasie wrażenia są bardzo pozytywne! Sam wynik wyjściowy zadziwił nie tylko mnie, ale i tunerów w Vtech Kraków. W ogóle trzymającą serię (101KM) widywali tam rzadko, a już coś takiego jak u mnie, jeszcze nie
Do Krakowa jechałem modląc się żeby chociaż z przodu było "1", a wracałem z bananem na gębie – bo udało się ulepić przyrost prawie o 1/3 Teraz mam Sportiv'a, z momentem o jakim prawdziwy Sportive może tylko pomarzyć, a spalaniu zapewne dwukrotnie mniejszym!
Test odbył się na paliwie Statoil SupraDiesel + dodatek XCeramic
Chwilowo wyniki mam jedynie w formie wydruku, pochwalę się/udowodnię jak tylko dopadnę skaner lub aparat fotograficzny.
Shamowany u Vtech'ów badylowóz v4.0 pokazał... uwaga... get redi... poślady zwarte...
jeszcze przed boxem
113KM i 252Nm
po zaRedBoxowaniu
128KM i 271Nm
Przybyło niby niewiele, ale po teście w trasie wrażenia są bardzo pozytywne! Sam wynik wyjściowy zadziwił nie tylko mnie, ale i tunerów w Vtech Kraków. W ogóle trzymającą serię (101KM) widywali tam rzadko, a już coś takiego jak u mnie, jeszcze nie
Do Krakowa jechałem modląc się żeby chociaż z przodu było "1", a wracałem z bananem na gębie – bo udało się ulepić przyrost prawie o 1/3 Teraz mam Sportiv'a, z momentem o jakim prawdziwy Sportive może tylko pomarzyć, a spalaniu zapewne dwukrotnie mniejszym!
Test odbył się na paliwie Statoil SupraDiesel + dodatek XCeramic
Chwilowo wyniki mam jedynie w formie wydruku, pochwalę się/udowodnię jak tylko dopadnę skaner lub aparat fotograficzny.
Ostatnio edytowano 4 mar 2011, 16:36 przez Badyl, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 11 cze 2007, 15:28
- Posty: 1650
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości