Strona 13 z 15

PostNapisane: 6 cze 2017, 15:43
przez AXe_MeXx
A te które Damian podał w powyższym linku?

Re: Mazda5 CR LF 2008 TOP 2.0 AT

PostNapisane: 6 cze 2017, 16:22
przez hrabia82
Jakoś nic i nich nie mogę znaleźć. Bardziej. Skłaniam się na Hertz dcs 165. Razem z dystansami i wtyczkami są za 160zł. A na pewno lepsze. Tym bardziej ze cały tył mam porządnie wygłoszony.

Ale zastanawia mnie tylko czy nasze radia dadzą radę bo w rzeczywistości te radia to nic dobrego. Ale też nic nie znalazlem, żadnej specyfikacji tych ustrojstw i dlatego mam dylemat.

Z drugiej strony chciałbym za jakiś czas wymienić je na jakieś radio z androidem.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

PostNapisane: 6 cze 2017, 21:01
przez aneta0708
hrabia82 napisał(a):Jakoś nic i nich nie mogę znaleźć. Bardziej. Skłaniam się na Hertz dcs 165. Razem z dystansami i wtyczkami są za 160zł. A na pewno lepsze. Tym bardziej ze cały tył mam porządnie wygłoszony.

Ale zastanawia mnie tylko czy nasze radia dadzą radę bo w rzeczywistości te radia to nic dobrego. Ale też nic nie znalazlem, żadnej specyfikacji tych ustrojstw i dlatego mam dylemat.

Z drugiej strony chciałbym za jakiś czas wymienić je na jakieś radio z androidem.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka


Ja zmieniłam na JBL przednie ze zwrotnicami i efekt marny na orginalnym radiu . Wiec palnowany zakup stacji GMS

Re: Mazda5 CR LF 2008 TOP 2.0 AT

PostNapisane: 6 cze 2017, 21:30
przez hrabia82
aneta0708 napisał(a):
hrabia82 napisał(a):Jakoś nic i nich nie mogę znaleźć. Bardziej. Skłaniam się na Hertz dcs 165. Razem z dystansami i wtyczkami są za 160zł. A na pewno lepsze. Tym bardziej ze cały tył mam porządnie wygłoszony.

Ale zastanawia mnie tylko czy nasze radia dadzą radę bo w rzeczywistości te radia to nic dobrego. Ale też nic nie znalazlem, żadnej specyfikacji tych ustrojstw i dlatego mam dylemat.

Z drugiej strony chciałbym za jakiś czas wymienić je na jakieś radio z androidem.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka


Ja zmieniłam na JBL przednie ze zwrotnicami i efekt marny na orginalnym radiu . Wiec palnowany zakup stacji GMS

Ups

Ale coś jednak lepiej czy nic? Lub gorzej?

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

PostNapisane: 7 cze 2017, 21:06
przez aneta0708
hrabia82 napisał(a):Ups

Ale coś jednak lepiej czy nic? Lub gorzej?


Nie no jest lepiej ale dup.. nie urywa mam porównanie na tych samych głosnikach bo miałam je w premacy pod innym radiem i jest różnica dosc duza :)

Re: Mazda5 CR LF 2008 TOP 2.0 AT

PostNapisane: 8 cze 2017, 10:21
przez AXe_MeXx
Ja ogólnie chiałbym gdzieś porównać jak gra sprzęt w wersji normalnej i sport M5, bo w mojej jestem zadowolony z tego jak to gra a należę do ludzi, którzy lubią dobre brzmienie. Bas miekki i wyczuwalny, średnie i wysokie czyste i wyraźne, nic nie trzeszczy gdy się głośniej słucha. Soprany widać są zamontowane fabrycznie ,tył jakby wygłuszony jakąś pianką, u Was tez tak jest? Takze może fabrycznie montowali do tych wersji trochę inne głośniki (bo przecież radio te same!?).

Re: Mazda5 CR LF 2008 TOP 2.0 AT

PostNapisane: 8 cze 2017, 13:10
przez hrabia82
Wydaje mi się ze we wszystkich wersjach głośniki były takie same. Mi generalnie przód nie przeszkadza. Za to te z tylu raz ze grają bardzo cicho A dwa ze strasznie płasko i praktycznie zero basu. A cały bagażnik mam wygłoszony i matami i piankami.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

PostNapisane: 8 cze 2017, 14:11
przez AXe_MeXx
Aha to jednak pewnie to samo, bo rzyczywiscie te z tyłu zero basu, ale ze jeżdze prawie zawsze z przodu nie przeszkadza mi to zbytnio:) Ale i dla tych siedzących z tyłu przekręciłem Fader na przód +4 by z przodu ten bas roznosił się lekko do tyłu ;)

PostNapisane: 8 cze 2017, 21:00
przez aneta0708
hrabia82 napisał(a):Wydaje mi się ze we wszystkich wersjach głośniki były takie same. Mi generalnie przód nie przeszkadza. Za to te z tylu raz ze grają bardzo cicho A dwa ze strasznie płasko i praktycznie zero basu. A cały bagażnik mam wygłoszony i matami i piankami.


Z tym tyłem to i tak bedzie problem bo z tak małych głosników jak tam sa 5x7 to i tak bedzie ciezko cokolwiek wyciagnac . Jak musza zostac i masz cały tył wygłuszony to moze jakis mały wzmacniacz ??

Re: Mazda5 CR LF 2008 TOP 2.0 AT

PostNapisane: 21 cze 2017, 08:17
przez hrabia82
No niestety wczorajszy grad narobił nieco szkód na dachu Madzi. Na szczęście mam AC więc będzie trzeba zgłosić do ubezpieczeniaObrazek

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Re: Mazda5 CR LF 2008 TOP 2.0 AT

PostNapisane: 21 cze 2017, 10:30
przez Niron
uu to lipa straszna :|

PostNapisane: 22 cze 2017, 20:15
przez AXe_MeXx
Z gradem też miałem ostatnio przygodę, aczkolwiek nie dużą, na urlopie w CRO, cały tydzień słońce, aż tchu brakło,a w dzień przed wyjazdem 30 minutowa burza z gradem, który pozostawił na dachu 4-5 lekkich wgłębień, nie są duże, brak AC, także zostawiam to tak jak jest.

Re: Mazda5 CR LF 2008 TOP 2.0 AT

PostNapisane: 22 cze 2017, 20:43
przez hrabia82
No i mnie będzie dobrych kilkadziesiąt i sporo z nich to naprawdę widoczne. Temat już się ogarnia we środę będzie rzeczoznawca będzie liczył wgnioty ale w zaprzyjaźnionym serwisie detailingowym więc będzie spoko.

A w lutym jak przedłużałem ubezpieczenie tak sobie pomyślałem że jeszcze ten ostatni raz biorę z AC no i jak nic się przyda

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Re: Mazda5 CR LF 2008 TOP 2.0 AT

PostNapisane: 22 lip 2017, 20:15
przez hrabia82
Dziś postanowiłem pobawić się i podłączyć czujniki parkowania przednie. Przy czym z niezależnym wlacznikiem i tak zrobionym by wyglądało bardziej jak oryginał.

I tak na razie bezinwazyjnie umieściłem dla testów dwa czujniki w kratce. Zaś wyświetlacz na desce pod szybą. Zaś włącznik świateł wypatroszylem i wstawiłem zwykły włącznik 12v i spowrotem zamknalem. Zasilanie wziąłem z gniazda zapalniczki pod lewarkiem. Skrzyni biegów. Zostało jeszcze mi wcisnąć jakiegoś leda by jak włączę czujniki to zapal się symbol, który także muszę zmienić ze "świateł" na "P".


Jednak o ile na parkingu wszystko działa idealnie to w czasie testu drogowego okazało się że czujniki a właściwie ta magiczna skrzyneczka ściąga zakłócenia i każde dodawanie gazu powoduje zakłócenia. Które objawiają się tym że im wyższe obroty tym "bliżej przeszkoda na wyświetlaczu". :–(

Więc muszę coś wymyślićObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Re: Mazda5 CR LF 2008 TOP 2.0 AT

PostNapisane: 23 lip 2017, 11:13
przez Niron
A po co Ci te czujniki podczas jazdy? One chyba służą do parkowania? :P kiedy będą nowe pasy czy coś na vanie :D

Re: Mazda5 CR LF 2008 TOP 2.0 AT

PostNapisane: 24 lip 2017, 23:25
przez hrabia82
Jak zapomnę, albo moja Szanowna małżonka zapomni wyłączyć to fajnie jakby nie bzikowalo.

Co do pasów..... To już Madzia oklejona Ale intensywnie kminię gdzie i jak zrobić jej sesję by odpowiednio to przedstawić a na dodatek ostatnio brak czasu i ciągle wyjazdy, to czas leci a fotek brak :–(

Najważniejsze że dziś mojej Madzi wyciągnęli 48 wgniotów po gradobiciu.

A z racji zbliżającego się wyjazdu do Chojnic na dwa auta i kilka osób to dopracowuje plan sesji w trakcie jazdy na jakieś autostradzie lub ekspresowce. Może coś fajnego wyjdzie to oczywiście pokaże co ja namodzilem

Re: Mazda5 CR LF 2008 TOP 2.0 AT

PostNapisane: 25 lip 2017, 10:26
przez Niron
To fakt, o tym nie pomyślałem, trochę tych wgniotek było, duży koszt? Czekam na foty zatem :)

Re: Mazda5 CR LF 2008 TOP 2.0 AT

PostNapisane: 25 lip 2017, 10:32
przez hrabia82
Poszło z AC przez firmę od wyciągania. Także nawet nie wnikalem ile by wyszlo

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

PostNapisane: 11 gru 2017, 09:53
przez macvas
Albo mi się w miniony weekend zza kółka przywidziało, albo widziałem Madzię w nowym "wdzianku" <co?>

Zapodaj foty :>

Re: Mazda5 CR LF 2008 TOP 2.0 AT

PostNapisane: 25 sty 2018, 15:34
przez hrabia82
tak, madzda latem tak szybko zapier..... że zgubiła paski <rotfl>

A potem wycieczka do lasu i wyjechała jako zebra <czarodziej>

niestety totalny brak czasu był na jakąkolwiek sesję jeszcze przed zimą, a teraz mam tylko kilka takich ujęć już na zimowym setupie:
temp0.jpg

temp1.jpg

temp3.jpg

temp4.jpg