Strona 2 z 5

Re: Mazda Premacy CP Exclusive 1840ccm 114KM 2000r

PostNapisane: 15 lis 2011, 21:59
przez say
Jeśli mam być szczery...znacznie lepiej wygląda ze srebrnymi – mazdowskimi.

Re: Mazda Premacy CP Exclusive 1840ccm 114KM 2000r

PostNapisane: 17 lis 2011, 18:52
przez damage.inc
say napisał(a):Jeśli mam być szczery...znacznie lepiej wygląda ze srebrnymi – mazdowskimi.


a mnie te mazdowskie przypominaja stare kołpaki od poloneza :)

gdybym miał kasę, to bym zamienił aluminiowe też na czarne

Re: Mazda Premacy CP Exclusive 1840ccm 114KM 2000r

PostNapisane: 17 sty 2012, 21:29
przez damage.inc
Zmieniłem dzisiaj opony zimowe z GT Radial CHAMPIRO WT na Continental ContiWinterContact TS 800 195/65/14.
Teraz czuć że mazda trzyma się drogi, dotychczas trzeba było mocno natrudzić się żeby utrzymywała właściwy tor jazdy, szczególnie na dziurawych drogach lub koleinach.

Na montaż czeka jeszcze zestaw czujników cofania Bosch Parkpilot dedykowanych do Premacy.

Obrazek

Cena katalogowa tego zestawu to 489 euro. Dostałem je za około 15% tej ceny, więc chyba było warto.

PostNapisane: 17 sty 2012, 23:54
przez sokoli_majster
damage.inc napisał(a):Cena katalogowa tego zestawu to 489 euro. Dostałem je za około 15% tej ceny, więc chyba było warto.

to się okaże jak zamontujesz Obrazek

oby wszystko poszło dobrze!

PostNapisane: 19 sty 2012, 16:55
przez damage.inc
sokoli_majster napisał(a):
damage.inc napisał(a):Cena katalogowa tego zestawu to 489 euro. Dostałem je za około 15% tej ceny, więc chyba było warto.

to się okaże jak zamontujesz Obrazek

oby wszystko poszło dobrze!


Montaż czujników to nie "rocket science" .

Czujniki polakierowane, czekają na bardziej sprzyjającą aurę.

Obrazek

Re: Mazda Premacy CP Exclusive 1840ccm 114KM 2000r

PostNapisane: 13 lut 2012, 17:52
przez damage.inc
Szukając rozwiązania problemu spryskiwaczy (nie pokrywały płynem całej szyby dolnej strony od kierowcy, szczególnie przy większych prędkościach i wycieraczka chodziła na sucho) znalazłem na forum odwiedź na ta drobną niedoskonałość :)

Zamontowałem dysze spryskiwaczy od Mazda Tribute & Mazda Miata – NOZZLE, WASHER-F.WIND (EC01-67-50YA)
W zasadzie to produkt Forda, Mazda tylko swoją nalepkę przykleja.

Obrazek

Pasują idealnie, nie trzeba nic przerabiać. Koszt 22zł za sztukę.

Re: Mazda Premacy CP Exclusive 1840ccm 114KM 2000r

PostNapisane: 14 lut 2012, 21:32
przez Łukasz
Napisz jak sie sprawują.Czy leją punktowo jak te stare czy dają "mgiełkę" po całej szybie jak np.w passatach itp. ??

Re: Mazda Premacy CP Exclusive 1840ccm 114KM 2000r

PostNapisane: 14 lut 2012, 21:47
przez damage.inc
Spryskują w postaci jak poniżej:



filmik nie mój, ale tak właśnie działają.

Re: Mazda Premacy CP Exclusive 1840ccm 114KM 2000r

PostNapisane: 3 mar 2012, 20:42
przez Darekkkk
Cześć jestem nowym użytkownikiem, ale moim zdaniem te czarne są brzydkie mnie od razu zraziły a te następne zdjęcia pięknie myślałem ze tez zmieniłeś zdanie. Ale to twoja sprawa to jest moje zdanie ciekawe co inni, Ale ta skórka coś pięknego i ten bagażnik ooo ooooooo <ok> .

PostNapisane: 3 mar 2012, 20:44
przez Darekkkk
sorki nie doczytałem drugiej strony

PostNapisane: 4 mar 2012, 22:03
przez linisko
damage.inc napisał(a):Pasują idealnie, nie trzeba nic przerabiać. Koszt 22zł za sztukę.

Gdzie kupiłeś? Do mojej chcą 65 zł za jedną. Może znasz jakąś stronkę, to bym coś dopasował.

Re: Mazda Premacy CP Exclusive 1840ccm 114KM 2000r

PostNapisane: 4 mar 2012, 23:14
przez damage.inc
na zdjęciu, na żółtej nalepce jest adres :)

PostNapisane: 6 mar 2012, 18:21
przez laminator
damage.inc napisał(a):na zdjęciu, na żółtej nalepce jest adres

Ja kupilem w carspeed.pl za 19 zl sztuka.Ale teraz mysle czy bedzie pasowal do mojej
<faja> ;P hahaha

Re: Mazda Premacy CP Exclusive 1840ccm 114KM 2000r

PostNapisane: 7 mar 2012, 21:29
przez damage.inc
No i wreszcie czujniki zamontowane:

Obrazek

a do tego nowa gałka zmiany biegów i nowy skórzany mieszek, bardziej pasujący pod kolor foteli:

Obrazek

Więcej zdjęć na pierwszej stronie.

Re: Mazda Premacy CP Exclusive 1840ccm 114KM 2000r

PostNapisane: 18 mar 2012, 13:49
przez damage.inc
Małe sprzątanie pod maską :)

Obrazek

PostNapisane: 21 mar 2012, 03:04
przez Erastotenes
Pięknie się wszystko prezentuje :D Wg mnie kolorystkę obszycia gałki zmieniłbym pod kolor mieszka – znacznie lepiej komponowałoby się to.

Re: Mazda Premacy CP Exclusive 1840ccm 114KM 2000r

PostNapisane: 21 mar 2012, 21:31
przez damage.inc
Gdyby taki kolor tej gałki mazda produkowała, to taka by pewnie była :)

Gałka ta jest dużo cięższa od starej i przez to praca lewarkiem jest łatwiejsza.

Re: Mazda Premacy CP Exclusive 1840ccm 114KM 2000r

PostNapisane: 18 sie 2012, 13:11
przez damage.inc
Zainspirowany tym postem:
viewtopic.php?f=121&t=77651

kupiłem przełącznik z INT, montaż prosty i bezproblemowy.
Obrazek

Mała rzecz a cieszy.

W ostatnim czasie padł mi siłownik zamka w drzwiach kierowcy, wyjęcie piezoelektrycznego badziewia z silniczka siłownika okazało się lekarstwem na cały problem.

Wczoraj musiałem nabić klimę, po półtorej roku od ostatniego nabicia przestała chłodzić, nieszczelności nie było, więc mam nadzieję, że posłuży trochę dłużej, zważywszy na to iż przedostatnio nabijali około 1h, a wczoraj 2h trwała cała procedura, więc jest podejrzenie, że wcześniej nie była nabita do końca.

Re: Mazda Premacy CP Exclusive 1840ccm 114KM 2000r

PostNapisane: 18 sie 2012, 15:22
przez Lucky Luke
Bardzo ładna i zadbana Premcia powodzenia i szerokości zycze.
Gratuluje!!
Te "papy" we wnętrzu pierwsza liga rzadko spotykane

PostNapisane: 10 wrz 2012, 22:09
przez damage.inc
Lucky Luke napisał(a):Bardzo ładna i zadbana Premcia powodzenia i szerokości zycze.
Gratuluje!!
Te "papy" we wnętrzu pierwsza liga rzadko spotykane


Dzięki :)

Dzisiaj dotarła przesyłka z naszego forumowego sklepu z tulejkami i śrubami do lewarka i wybieraka,
a dodatkowo zamówiłem nalepkę na szybę i ramki mazdaspeed :)


Obrazek

Tulejki i śruby też wymienione. Stare były suche, zero smaru.
Nowe dostały smar używany przez fabryki Bosch do smarowania prowadnic zacisków hamulcowych.
Biegi wchodzą lepiej, szczególnie jedynka, dwójka i wsteczny.
Co ciekawe tulejki lewarka były jak nowe, ale śruba była wytarta.
Więc tylko śrubę zamontowałem nową.
Tulejki i śruba wybieraka wymienione w komplecie.
Wymiana prosta i przyjemna, raz już wymieniałem w MX-3, więc niespodzianek nie było.

Przy okazji mazda dostała nową ładowarkę USB do zapalniczki, bo stara do nawigacji skończyła się, więc kupiłem uniwersalną i chyba nawet lepiej wyglądającą niż taka wystająca na 15 cm.

Obrazek