Mazda Premacy CP RF '01 2.0 DiTD – "Blackbird SR-71"
McMan napisał(a):johnny_ napisał(a):nie, nie, totalnie nie mój gust
No widzę, że celujesz raczej w proste "sportowe" wzory![]()
pzdr
nie lubię fikuśnych wzorów i mega futurystycznych felg, jestem raczej minimalistą(a tak mi sie przynajmniej wydaje),
EDIT:
Po konsultacjach została podjęta [rzeze mnie decyzja o wrzuceniu do mazdy felg 18" czarnych szerokie 8" i naciągnięciu na nich węższych opon by jednocześnie uzyskać niższy profil w granicy nawet 35!!!!!!!!!!
Jeśli nie znajdę zadowalającego mnie wzoru w tym rozmiarze ostatecznie zostaną założone 17"również na 8" szerokie. Mazda pójdzie w glebę minimum 4cm i dostanie poszerzenie nadkoli.....narazie tyle z info.
Tak wiem odbija mi


PS: przyjdzie felga w tym wzorze

A na tym da się jeżdzić hyhyhy – Premka jest wysoka i bez obniżania duże koła wyglądają dziwnie tak jak czerwona McMana na zdjęciu u góry ( może to wina zdjęcia ? ). Aż ciekawy jestem efektu wizualnego ? 
Domelek napisał(a):A na tym da się jeżdzić hyhyhy – Premka jest wysoka i bez obniżania duże koła wyglądają dziwnie tak jak czerwona McMana na zdjęciu u góry ( może to wina zdjęcia ? ). Aż ciekawy jestem efektu wizualnego ?
Gleba wydała mi się oczywista wiec nie wspominałem o niej
EDIT:
Słuchajta może mi ktoś potwierdzić coś....czy prawda jest że gwint do 323 może pasować do PREMACY? Doszły mnie takie słuchy, ze podobno bezproblemowo można wpasować....ktoś może słyszał coś podobnego sprawdzał?
Pamietam kiedyś Crenshaw wspominał ze w swoim xedzie ma zawieszenie gwint od astry, a znów on słyszał ze xedy i premy są na jednej płycie podłogowej i tez może to pasować, niestety nie było okazji sprawdzić i przełożyć od niego do mnie. Proszę by ktokolwiek kto coś wie lub słyszał wypowiedział się.
Szukam oszczędności bo znalazłem dedykowany gwint do Premy od BC racing ale to 4tysie ponad!!! a szukam wiadomo taniej
Wybrana felga 17" szerok 8", opona 195/40/...będzie naciąg

tymczasem przez weekend wpadło kilka zakupów i czekamy na paczuszki! 
Dorzucam aktualną modzona tabelkę

Dorzucam aktualną modzona tabelkę
Zakupy!
Trochę przyjechało paczuszkę do tatusia
Wpadły felgi, dokładki na tył, białe kierunki, reperaturki nadkoli tył, rozpórka od mx-3,niedługo foty szczegółowe i kolejny bonus

Trochę przyjechało paczuszkę do tatusia

Wpadły felgi, dokładki na tył, białe kierunki, reperaturki nadkoli tył, rozpórka od mx-3,niedługo foty szczegółowe i kolejny bonus

Felgi chiński noname? 
Rozpórka pasuję? Bo MX3 zupełnie inna bajka pod maską.
Premacy to prawie to samo pod spodem co BJ, a nie Xedos, więc gwint nie pasuję. Ponoć od BJ też nie pasuję, inne zawieszenie z tyłu. Zostaje BC Racing, albo robić airride. Na 195/40/17 będzie komicznie wyglądać trochę bez gwintu.
Rozpórka pasuję? Bo MX3 zupełnie inna bajka pod maską.
Premacy to prawie to samo pod spodem co BJ, a nie Xedos, więc gwint nie pasuję. Ponoć od BJ też nie pasuję, inne zawieszenie z tyłu. Zostaje BC Racing, albo robić airride. Na 195/40/17 będzie komicznie wyglądać trochę bez gwintu.
Bartg napisał(a):Felgi chiński noname?
Rozpórka pasuję? Bo MX3 zupełnie inna bajka pod maską.
Premacy to prawie to samo pod spodem co BJ, a nie Xedos, więc gwint nie pasuję. Ponoć od BJ też nie pasuję, inne zawieszenie z tyłu. Zostaje BC Racing, albo robić airride. Na 195/40/17 będzie komicznie wyglądać trochę bez gwintu.
Rozpórka wymaga drobnych modyfikacji i wejdzie
Dzięki za rozwianie wątpliwości co do gwintu, mało pocieszne info niestety ;(
A co do zawieszenia jeśli nie gwint to na pewno wlecą sprężyny najprawdopodobniej MTS a gwint jak się zaoszczędzi trochę kasy
Felgi to repliki Vossen, a może oryginały
A poniżej kolejny bonus
Tak wiec prace nad Perełką rozpoczęte, zderzaki zdjęte gotowe do naprawy. Przy okazji światło dziennie ujrzało kilka innych drobniejszych uszkodzeń między innymi pęknięte mocowanie lewego halogena, oraz zbierająca się woda w tylnej części nadkola(fota poniżej) a winny temu jest sparciały wywietrznik pod tylnym zderzakiem przez który od jego górnej części wpadała ta niepożądana ciecz
ma ktoś jakiś pomysł gdzie mogę dostać taka gumę? Niestety nie zrobiłem zdjęcia ale myśle ze wiecie o czym mowa.
Z nowości jeszcze listwa chromowana z frontu idzie w kolor, tylna klapa zostaje tylko ze znakiem marki malowany w kolor zielony neon, na przodzie również. Kilka drobnych prac jest przewidziane na obecne wolne dni;)
Aha! Byłbym zapomniał chyba najważniejszego! Dzięki pomocy Crenshaw w końcu znalazłem tańsze rozwiązanie gwintu do Mazdy, pasujący gwint to Opel Astra G
potrzebuje zakupić dwa zestawy na przód gdyż rozstawy śrub są takie same;) poduszka górna zostanie fabryczna resztę się dopasuje. Na oku obecnie jest gwint od TA Technics
To chyba tyle jak narazie;)
Jest jeszcze jeden plan niespodzianka ale to zależy czy wyrobimy się w czasie
niedługo więcej info!
Z nowości jeszcze listwa chromowana z frontu idzie w kolor, tylna klapa zostaje tylko ze znakiem marki malowany w kolor zielony neon, na przodzie również. Kilka drobnych prac jest przewidziane na obecne wolne dni;)
Aha! Byłbym zapomniał chyba najważniejszego! Dzięki pomocy Crenshaw w końcu znalazłem tańsze rozwiązanie gwintu do Mazdy, pasujący gwint to Opel Astra G
To chyba tyle jak narazie;)
Jest jeszcze jeden plan niespodzianka ale to zależy czy wyrobimy się w czasie

Jak zapłaciłeś za felgi ok 10.000zł to oryginał Vossen
Gwint od Astry ok fajnie, ale ja bym nie włożył gwintu z przodu do tyłu... Zupełnie inny rozkład masy i charakterystyka, to już lepiej sprężyny uciąć, będzie bezpieczniej.
Bartg napisał(a):Jak zapłaciłeś za felgi ok 10.000zł to oryginał VossenGwint od Astry ok fajnie, ale ja bym nie włożył gwintu z przodu do tyłu... Zupełnie inny rozkład masy i charakterystyka, to już lepiej sprężyny uciąć, będzie bezpieczniej.
Napisałem ze to replika tych felg
Może w przyszłości uda się wstawić jakieś "firmówki".
Będzie dobrze, to auto nie będzie do jazdy na co dzień, a na pewno nie do tego żeby ładować z tylu zakupy z IKEa

to nie jest tak kolego, pasuje tylko kompletna kolumna mcphersona i to musi być gwint, żeby średnica sprężyny była mniejsza, inne elementy nie będą pasować.
Co do felg, ja tam się bardzo cieszę, że są takie repliki, dzięki temu praktycznie każdy może sobie pozwolić na ładne koła, nie trzeba mieć milionów, żeby takie kupić i jeśli komuś nie zależy na "metce" to niech śmiało kupuje.
Co do felg, ja tam się bardzo cieszę, że są takie repliki, dzięki temu praktycznie każdy może sobie pozwolić na ładne koła, nie trzeba mieć milionów, żeby takie kupić i jeśli komuś nie zależy na "metce" to niech śmiało kupuje.

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Małe OT i prośba do Was. Kto może i ma chęć proszę o zagłosowanie na mnie w poniższej ankiecie
czas na głosowanie jest do dnia 20 maja do godziny 20. Z góry wielkie dzięki!
https://www.facebook.com/events/1869836873235706/permalink/1934667886752604/
A niedługo więcej info odnośnie autka. Póki co wszystko się robi, niestety poza moim zasięgiem jeszcze bo nie mam czasu skontrolować. Ale jak tylko będzie chwila, cyknę foty i powiem na jakim etapie stoimy.

https://www.facebook.com/events/1869836873235706/permalink/1934667886752604/
A niedługo więcej info odnośnie autka. Póki co wszystko się robi, niestety poza moim zasięgiem jeszcze bo nie mam czasu skontrolować. Ale jak tylko będzie chwila, cyknę foty i powiem na jakim etapie stoimy.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość