Bardzo pozytywne, teraz jakoś lepiej 1. i wsteczny wskakują. Na początku wydaje się, że więcej trzeba siły przyłożyć, ale podczas jazdy zapomina się o tym i jest bardzo, jakby to ująć sportowo, aż prowokuje do zmiany biegów
Ja spędziłem przy tym prawie 2 godziny, ale wystarczy godzina roboty jak nikt głowy nie zawraca. Tylko, że ja wyjąłem całkowicie fotel kierowcy, a pasażera odkręciłem dla lepszego dostępu do śrub trzymających tunel.
Dopisano 30 maja 2014, 22:48:
A przy okazji wyjętego tunelu i foteli odkurzyłem zakamary
U siebie też zrobiłem short shifter – wczoraj W MX-3 też kiedyś miałem short shifter. Pamiętam, że wtedy łatwiej poszło przesunięcie kulki, w Premacy musiałem się trochę namęczyć młotkiem Przesunąłem kulkę o 15 mm. Chciałem więcej, ale gdy było 20mm to lewarek obcierał o osłonę termiczną tłumika.
Podpowiedzcie jaki fotel można zamontować zamiast seryjnego stołka kierowcy? Pierwsza myśl – RX-8 Ważne dla mnie jest, żeby boczna poduszka była podłączona i w razie co zadziałała. Ma ktoś fotki fotela od RX-8 zrobione od dołu?
fajna fotka ja u siebie też pewnie zrobię tę modyfikację tylko jeszcze chciałbym zmienić gałkę. Czy to taki gwint jak w japońcach czyli często M15 wiesz może ?