– samochód kupiony pod koniec grudnia 2012 w Zielonej Górze od prywatnej osoby
– od 4 lat w Polsce
– wersja Exclusive, komputer pokładowy, "drewno", 7 foteli, halogeny, przyciemniane szyby i pozostałości występujące w standardzie
– samochód wyposażony dodatkowo w hak holowniczy, czujniki parkowania, radio Sony GT434U z półeczką w zamian za oryginalne radio kasetowe, koła letnie (oryginalne 15 alu) i zimowe, ukryty wyłącznik zapłony, autoalarm z pilotem otwierania marki SEO.
– stan auta zadowalający, bezwypadkowy, wygląda na oryginalny przebieg 199 000km, jedynie drzwi niezgodne kolorem, nieco korozji na masce, jedno nadkole też minimalnie
– stan niewymagający nagłych napraw, wszystko funkcjonuje jak należy
Mazda kupiona głównie do wykorzystywania jej przestrzeni, 5 tylnych foteli wyciągnięcie i narazie byłem 3 razy w Niemczech po kola samochodowe, przywiozła ich najwięcej 24 sztuki (17cali z oponami)
Zrobione przeze mnie:
– montaż instalacji LPG Stag4 + AC01 + Hana Green + butla 630/220 – dziękuje za pomoc użytkownikowi bananmin za porady w doborze instalacji
– wymiana radia na Alpine IDA X300 ze względu na pasujący zielony kolor podświetlenia, lecz planuje zmianę na inny model, bo niestety ten nie ma nawet podstawowych gotowych ustawień Equalizera
– LED'y w tylnej lampce – polecam, fajny efekt niskim kosztem, czekam jeszcze na żarówki na przód
– wymiana żarówek przednich na OSRAM Night Breaker Limited Gold Edition
– wymiana rurek do tylnego ogrzewania + izolacje. Całość pracuje teraz idealnie
– zmienione położenie przycisku komputera pokładowego wymiennie z włącznikiem przeciwmgielnych dla wygody
Do zrobienia :
– kupno 16 calowych felg lub nawet 15stek oryginalnych Mazda
– wymiana głośnikow przednich drzwi – oryginalne 6x8 cali mi nie odpowiadają
– montaż CB Radia na stałe
– usprawnienie tylnego zawieszenia – wzmocnienie, o tym niżej
– obszycie kierownicy
– montaż małego wzmacniacza i subwoofera








Prośba o porady....
Na daną chwilę jedynie męczy mnie strasznie mala ilość schowków, ale poza tym jest kilka rzeczy które chcialbym się dowiedzieć:
1. Czy jest mozliwość zakupu wzmacnianych sprężyn tylnych lub inna opcja wzmocnienia tyłu ? Jeżdżę często załadowany i tyl niestety "siedzi"
2. Korozja na masce. Jest szansa znalezienia idealnej, czy pozostaje cięcie i formowanie nowej części przedniej ?
3. Glośniki przednie, wie ktoś czy można dostać dystanse redukcyjne na inny typowy rozmiar ? 6x8 to jakiś dziwny wymysł techniki ...
4. Mocowanie, uchwyt "patyka" przednie maski – czy wiecie ile to "coś" kosztuje w ASO lub gdzie można to niedrogo kupić?
5. Czy występowały, badź dorabiał ktoś tylną ściankę, kratkę oddzielającą fotel kierowcy i pasażera od tylnej części ?
Na razie tyle, z czasem mam nadzieję będę pytał Was o kolejne porady i przedstawiał modyfikacje.
3.