




– 4x elektrycznie opuszczane szyby
– podgrzewane i elektrycznie regulowane lusterka
– przyciemniane piecowo tylna i boczne szyby (w tym bolesna dla portfela wymiana tylnej szyby)
– owiewki Heko z przodu
– cyfrowa zmieniarka sDMC –> zmieniona na aftermarketowe 2din JVC z twardym dyskiem 640GB
– tweetery Clarion SRE211H
– wzmacniacz JBL cs60.4 (moc 320W, 4/3/2 kanałowy)
– skrzynia Compression Cabinet JBL CS 1204 250RMS, szczytowa 1000W )
– głośniki nisko i średniotonowe Hertz HSK 165 ze zwrotnicami
– zestaw kabli HW Energetic 20mm2/80A/600W –>
– składane/wyjmowane/z regulowanym kątem oparcia 3 fotele z tyłu
– system isofix
– założona kratka
– ABS
– 4xAirbag
– welurowa tapicerka czarny/niebieski
– halogeny z żarówkami rally gold 110W oklejone żółtą folią
– autoalarm z modułem domykania szyb
– climatronic – zmiana podświetlenia panelu na LED czerwone
– aluringi zegarów Dido
– alufelgi Enkei 16" z 323f BA GT, po renowacji, przetoczeniu rantów, pomalowane na czarny chrom w półmacie (Profil) + niebieskie długie nakrętki imbusowe na oponach Avon Z3 205/50; na zimę alufelgi 16" OZ Racing z parą Kumho/Bridgestone 205/50 (UWAGA – 205/55 nie wejdą na Premacy!) i mała zmiana – 15" Rota Slipstream 7,5" ET 40 – Continental Winter Contact TS770 205/50/15
– boczne białe kierunki MTuning
– chromowana końcówka wydechu Ulter
– dołożony kompletny pakiet ospojlerowania z wersji Sportive
– zegary Indiglo by Moman – seledyn
– pomalowane plastiki wnętrza na czarny ze srebrną perłą (panel środkowy, osłona zegarów, plastiki w drzwiach)
– podgrzewacz paliwa Stanadyne
– oryginalne nakładki progów z kwasiaka
– osłona silnika oklejona w stylu StickerBomb
– zmiana gałki biegów na skórzaną z Accorda
– przeszczepienie manetki wycieraczek z 6-tki, na taką z płynną regulacją tempa pracy wycieraczek
– gumowy dywanik bagażnika tzw. korytko
– wymiana żarówek wstecznego na mocne diody SMD (takie same diody w podsufitce)
– przebieg przy zakupie 128 tys. km (i dlatego auto kosztowało spoooro więcej niż reszta na rynku)
– zrobiony kompletny rozrząd z pompą wody
– nowy akumulator Panasonic 105D31L
– regularnie na oleju Dexelia 5w30 i Knechtowskim filtrze
– swap na przednie zaciski i tarcze z Mazdy 6 na przewodach TRW, pomalowane VHT Real Orange, wymiana tylnych tarcz na Zauber'y, płyn hamulcowy Ferodo Racing Dot 5.1 + nowe ori zaciski na tył
– Turbo Timer Apexi
– RedBox by V-tech – 128KM i 271Nm






































