Mazda 323 BG BP '91

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Erastotenes » 24 lip 2012, 11:11

Oops <nie powiem> pomyliłem się – miało być Roverek <lol> <lol> Powiedz mi jaka jest płatność za wjazd na tor w Biłgoraju? Jak tam dojechać?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2009, 20:04
Posty: 1844
Skąd: Warszawa
Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL

Postprzez .:MarciN:. » 25 lip 2012, 13:40

Płatność za wjazd nie jest mi znana :]

Tor znajduje się tutaj:
https://mapy.google.pl/maps?q=50.519416 ... 16&iwloc=A
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 21:06
Posty: 384 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez rafał88 » 26 lip 2012, 08:12

Nie wiedzialem ze jest tor w bilgoraju:D a mieszkam +– 50km od bilgoraja:D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Paweł » 26 lip 2012, 09:58

Fajnie zrobiony film. <spoko>
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 14:13
Posty: 11057 (564/887)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez .:MarciN:. » 27 lip 2012, 02:08

arafal21 napisał(a):Nie wiedzialem ze jest tor w bilgoraju:D a mieszkam +– 50km od bilgoraja:D


A do tego jest równy, bardzo kręty i przyczepny :]

Paweł napisał(a):Fajnie zrobiony film.


Dziękuję w imieniu całego LemonadeStudio i zapraszam po więcej na http://www.facebook.com/lemonadestudio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 21:06
Posty: 384 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez Piotr89 » 30 lip 2012, 20:46

Bardzo ładnie Marcinie prezentuje się twoja BaGietka. Przyjechałbyś kiedyś do Lbn na cyklicznego to już dwie w hatchbacku by były :D powodzenia w modach i bezawaryjnej jazdy życzę :)
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2011, 23:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez rafał88 » 31 lip 2012, 13:10

Ciekawe ile wjazd, Skoczylby zoabczyc czy ta moja rupla cos warta:) tylko musze sobie kapcie skolowac na tyl i wlac beznyny bo na gazie szkoda mi ja meczyc(choc daje rade).
A i wymienic sprezyne z tylu ktora pekla:D
A co do tematu to z silnikiem nadal bedzie 1.3 czy sa plany na cos wiekszego?? moze cos jak capazo:D??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Sadek_PL » 31 lip 2012, 22:22

powiem szczerze jeszcze ani razu nie widziałem twojej mazdy w LKR mam nadzieję że jak bedziesz dasz znać, z chęcią bym zobaczył Twoje autko <ok>
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2010, 13:33
Posty: 136
Skąd: Kraśnik/ Warszawa
Auto: Mazda 626 GF 97r 2.0 pb + lpg – 115KM

Postprzez .:MarciN:. » 8 sie 2012, 20:14

Jak będę jechał do Kraśnika to się zaanonsuję :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 21:06
Posty: 384 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez .:MarciN:. » 9 gru 2012, 19:49

K.A.W. PlusKit 60/45
Golf III oem front lip

przebieg w tym momencie – blisko 270kkm, resztę postaram się uaktualnić niebawem

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 21:06
Posty: 384 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez Boris86 » 10 gru 2012, 12:52

no ładnie, ładnie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2004, 23:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez .:MarciN:. » 12 gru 2012, 00:45

Wypada tutaj trochę uporządkować... uaktualnić fotki itd. Z rzeczy ciekawszych jeszcze pojawi się parę fotek z konserwacji podwozia oraz w końcu wrzucę zdjęcia CA. Doleciał również nowy wydech – cały 2,25 + środkowy RM01 + końcowy RM 8 XXL + silencer – wiem, że wielu uzna to za przesadę dla 1.3 (bo za luźny itd.) i zgodzę się z tym, ale to pierwszy kroczek dalszej drogi, którą mam nadzieję, że będę miał czas, siłę i $ kontynuować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 21:06
Posty: 384 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez benny88 » 12 gru 2012, 08:18

To jak BP zawita pod maską ??
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2010, 23:19
Posty: 684 (3/0)

Postprzez seba323f » 13 gru 2012, 00:20

benny88 napisał(a):To jak BP zawita pod maską ??

Chyba tylko tego brakuje tej BG :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:24
Posty: 1234 (0/2)
Skąd: Piaseczno
Auto: 323F BJ Sportive FS-DE '01
323F BG GT BP '92
MS Protege FS-DET '03

Postprzez Boris86 » 13 gru 2012, 08:20

KL'a jej od razu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2004, 23:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez .:MarciN:. » 16 gru 2012, 14:58

Boris KL'a chyba bym nie chciał. Mazda prowadzi się teraz znakomicie, zwłaszcza po wymianie zawieszenia na kompletny zestaw K.A.W. PlusKit. Jest inaczej niż na H&R + Kayaba (chociaż wtedy nie narzekałem – było sztywniej, ale nieco ping-pongowo oraz tył z racji takiej, a nie innej charakterystyki sprężyn, stał sporo wyżej niż przód – na ulicy bez obciążenia jeździło się trochę gorzej, na torze bardzo dobrze). Zmierzam jednak do tego, że chciałbym aby serce Mazdy pozostało lekkie, jednak nie marzy mi się żadna z wymienionych przez Was opcji. Wyśniłem sobie BP Supercharged :). Plan jest na razie jedynie na kartce :], więc zobaczymy co przyniesie przyszłość. Nie chce teraz prognozować. Autem jeżdżę nadal każdego dnia, w każdą pogodę i o każdej porze. Wiek, mimo dbałości, daje o sobie znać – zima, sól, wilgoć itd. jej nie sprzyjają. Chodzi oczywiście tylko o podwozie. Prawda jest taka, że aby było ono zrobione na tip-top trzeba je rozłożyć na części i wypiaskować, bo usuwaniem ręcznym rdzy i odnawianiem konserwacji ten proces przyszłościowego gnicia można tylko opóźnić. Miałem to zrobić na jej 25-lecie, ale być może trzeba będzie na ten krok zdecydować się wcześniej. Poza tym jest miód – w dalszym ciągu niezawodna i nieśmiertelna, mimo intensywnej eksploatacji.

Nadrabiam zaległości. Pierwszy post jest w miarę uporządkowany (starych części nie wyrzucałem, żeby zachować historię auta). Naprawa podwozia i poprawki lakiernicze z 08.2011 poniżej:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Poniżej kilka dodatkowych, aktualnych zdjęć Mazdy sprzed zmiany opon (11.2012):

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 21:06
Posty: 384 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez rafał88 » 16 gru 2012, 22:02

Kur..amac rdza to najgorsze co moze byc w samochodzie:/ ale jak sie dba i sie mysli przyszlosciowo jak kolega to beje dobre:)) autko sliczne, na zywca jeszcze ladniejsze :) slinilem sie jak male dziecko widzac na postoju to malenstwo :D koledzy wiadome stare male blabla..., se mysle głąby golfami jezdza nie znaja sie :) pokaz ja w zimowym klimacie:)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Eklerek323f » 16 gru 2012, 22:05

Sporo tego rudzielca było <oczy> Ale za to jak teraz wygląda ta BG... ciężko wyjść z podziwu <serduszka> Gratuluje autka w takim stanie :)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 21:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez sylwo » 17 gru 2012, 14:55

Widuję je czasami w LKR i srebrnego xeda również ;)
Widać na pierwszy rzut okiem, że zadbany egzemplarz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 10:45
Posty: 4283 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Mynio 86 » 19 gru 2012, 21:44

Prześledziłem dzisiaj cały wątek o Twojej Madzi i jest co czytać. Widzę, że trafiła w dobre ręce i jest z Tobą już parę dobrych lat, a Ty dalej ją dopieszczasz i nie żałujesz na nią grosza. Oby dalej Ci służyła bezproblemowo jak do tej pory, oprócz tego małego zdarzenia pod Tesco. Acha oglądałem na Youtube Twój Drift i powiem, że slizgałeś się jakbyś miał tylnio napędówkę, albo opony letnie na tylnej osi.
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2011, 19:25
Posty: 58 (1/1)
Skąd: Jadowniki
Auto: JEST
MAZDA 323F BJ ZM 2002 r.
BYŁY
MAZDA 323F BA Z5 LPG 1998 r.
MAZDA 323F BA BP 1995 r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 14 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy