Mazda 323F GT BA KL/KL-ZE '95

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez D@m$on » 6 gru 2010, 23:39

Adaś napisał byś mi na pw albo na gg byśmy się zgadali co potrzeba do tego swapu hebli :D
Mazda 323F (BA) V6 GT !
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2009, 23:05
Posty: 836 (1/2)
Skąd: Radom
Auto: 323F (BA) GT 2.0 V6 KF!

Postprzez V6 sound » 9 gru 2010, 16:03

Adaś napisał(a):Kolejny weekend na działce nie obszedł się bezczynnością :)

Obrazek


Mam pytanie odnośnie umiejscowienia stożka, czy w takiej konfiguracji nie zachlapie się albo co najgorsze nie zassie wody do silnika? Sam mam zamiar tak zamontować dolot tylko trochę się obawiam konsekwencji :]
Ostatnio edytowano 9 gru 2010, 16:22 przez V6 sound, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2010, 17:00
Posty: 72

Postprzez H4n50n » 9 gru 2010, 16:19

V6 sound napisał(a):Mam pytanie odnośnie umiejscowienia stożka, czy w takiej konfiguracji nie zachlapie się albo co najgorsze nie zassie wody do silnika?


Spokojnie :) Nic złego się nie stanie. Filtr nie ma prawa przepuścić niczego do silnika. Ja mam podobnie umiejscowiony (nawet trochę gorzej,bo przy samej glebie prawie) i jedyne co to się brudzi jak jakąś wodę zalicze.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2009, 11:05
Posty: 289
Skąd: Łódź
Auto: Było: BG BP-DOHC, BA GT
,jest: W124 300CE

Postprzez V6 sound » 9 gru 2010, 16:24

H4n50n napisał(a):
V6 sound napisał(a):Mam pytanie odnośnie umiejscowienia stożka, czy w takiej konfiguracji nie zachlapie się albo co najgorsze nie zassie wody do silnika?


Spokojnie :) Nic złego się nie stanie. Filtr nie ma prawa przepuścić niczego do silnika. Ja mam podobnie umiejscowiony (nawet trochę gorzej,bo przy samej glebie prawie) i jedyne co to się brudzi jak jakąś wodę zalicze.



A jak często czyścisz stożek i nasączasz go olejem?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2010, 17:00
Posty: 72

Postprzez H4n50n » 10 gru 2010, 22:25

V6 sound napisał(a):A jak często czyścisz stożek?


To zbyt intymne pytanie hahaha <glupek2>
Napisz pw nie będziemy robić OT ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2009, 11:05
Posty: 289
Skąd: Łódź
Auto: Było: BG BP-DOHC, BA GT
,jest: W124 300CE

Postprzez Adaś » 11 gru 2010, 11:47

ja nie czyszczę, kupuje nowe – tak stożek 30-40zł kosztuje :)

nie ma obawy zassania wody przez stożek dopóki nie wjedzie się w aż tak głęboką kałużę, żeby jej poziom był nad stożkiem, przecież od spodu jest plastikowa osłona :)

co do SWAPu hebli to potrzebne są zaciski od M6 i nowe tarcze i klocki.
M6 ma dwie szerokości tarcz, ja mam te większe <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez @tomek@ » 11 gru 2010, 14:07

Adaś a do tyłu już założyłeś?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 12:33
Posty: 2144 (0/5)
Skąd: 20km od Rzeszowa:)
Auto: Jest:
Mazda mx 5 2.0NC 3rd generation
Mazda 121 DB 1.3 KAT:p
Było:
Mazda 323F BA 2.0 V6 KF
Mazda Mx5 NB 10th anniversary
Mazda 323F BA 1.5 Z5
Fiat cinquecento 700+gasss:)

Postprzez Adaś » 12 gru 2010, 21:37

chwilowo brak funduszy :)
Ostatnio edytowano 31 gru 2010, 13:55 przez Adaś, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez andrzej-w » 12 gru 2010, 23:05

tez tak zamontowalem stozek u mnie w cetce /z5/, ale na razie wykorzystalem fabryczne elementy ;P
pytanie jak naoliwic taki filter, wudekiem? czy wylac na niego wiadro oleju ? <lol>
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 maja 2007, 15:02
Posty: 787
Skąd: Nowy Dwor Maz.
Auto: Mazda MX-3 white V6

Postprzez hopek » 13 gru 2010, 02:31

andrzej-w napisał(a):pytanie jak naoliwic taki filter, wudekiem? czy wylac na niego wiadro oleju ? <lol>

jak naoliwić czy czym naoliwić ??
kupujesz zestaw czyszczący np K&N i masz wszystko potrzebne, i instrukcje
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez rabin » 1 mar 2011, 12:48

Piękna <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 maja 2010, 11:09
Posty: 274
Skąd: Chełm
Auto: Była...323f BA KF GT

Postprzez Adaś » 24 mar 2011, 22:48

szykuję się do wymiany przedniej szyby bo mi pękła od kamyka :/ cholera szkoda zlotowych naklejek :/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Beny » 24 mar 2011, 22:55

ooo ta mazda jeszcze żyje :D
Daj ogłoszenie że szukasz naklejek na pewno ktoś jakieś luźne ma.

Jakieś mody na wiosnę, felgi jakieś kupiłeś bo przy pakiecie MS ori felga słabo wygląda :P
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Siw-y » 24 mar 2011, 23:01

Adaś napisał(a):cholera szkoda zlotowych naklejek :/

Przekładają "urzędowe" to może i te dadzą radę :P
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Adaś » 24 mar 2011, 23:03

z modów to niebawem zmiana serducha na nieco większe planuję, ale raczej z musu niż chęci podniesienia mocy ;) mam jeszcze kilka pierdół do wymiany typu tylne łożysko z piastą (i wcześniej wspomniana szyba czołowa) więc o innych modach na razie muszę zapomnieć :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Beny » 24 mar 2011, 23:18

Adaś napisał(a): ale raczej z musu niż chęci podniesienia mocy
Jak to z musu? serducho po remoncie coś mu dolega?
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Adaś » 24 mar 2011, 23:38

6 lat i 110000km – ma prawo :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez hopek » 26 mar 2011, 22:36

yyy po remoncie na orginalnych japońskich częściach silnik wytrzymuje tylko 110000 km <co?> a masz pewność że kupiony KL będzie igła ?? <oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez Adaś » 27 mar 2011, 02:48

Oryginalny nowy silnik wytrzymał ledwo 140000, więc nie rozumiem skąd to zdziwienie :) pewności nie ma nigdy, ale ie wydam kolejnych 5tyś zł na drugi remont silnika :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez @tomek@ » 27 mar 2011, 08:19

Adaś napisał(a):Oryginalny nowy silnik wytrzymał ledwo 140000, więc nie rozumiem skąd to zdziwienie :) pewności nie ma nigdy, ale ie wydam kolejnych 5tyś zł na drugi remont silnika :)

I słusznie mi jak by zaczął siorpać oliwę to zrobił bym tak samo swapa na 2.5 i po ptokach.To kiedy zabierasz się za zmianę? :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 12:33
Posty: 2144 (0/5)
Skąd: 20km od Rzeszowa:)
Auto: Jest:
Mazda mx 5 2.0NC 3rd generation
Mazda 121 DB 1.3 KAT:p
Było:
Mazda 323F BA 2.0 V6 KF
Mazda Mx5 NB 10th anniversary
Mazda 323F BA 1.5 Z5
Fiat cinquecento 700+gasss:)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy