Mazda 323F BA Z5 97'

Po rozstaniu z moja ukochaną MX-3 K8, która była moim pierwszym własnym samochodem, przyszedł czas na kolejne autko. Przez dwa i pół tygodnia leżałem w szpitalu [ nic mi nie było a jednak ] oraz prawie trzy miesiące w domu i miałem sporo czasu na myślenie. Wiedziałem, że za nic w świecie nie zmienię marki – problemem był jedynie model. Oj marzyło mi się MX-5, ale jednak górę wzięły pobudki czystko praktyczne i zdecydowałem się na 323F BA. Madzia ma porysowane prawe drzwi przednie i trochę zdarty lakier na zderzaku z drugiej strony, dlatego negocjowałem cenę a na lato wszystko się ładnie zrobi. Oto co upolowałem:
MAZDA 323F BA 1,5 16V DOHC
Urodzona w 1997 roku wersja po lifcie
Kolor: Noblle Green
Silnik: Z5
Wyposażenie:
– wspomaganie kierownicy
– klimatyzacja
– poduszka powietrzna kierowcy
– halogeny
– centralny zamek [ dołożyłem pilota ]
– immobiliser
– el. antena
– el. szyby 4x
– el. lusterka
– podgrzewane lusterka
– el. regulowane światła
– regulowany w 3 pozycjach fotel pasażera
– dzielona tylna kanapa
– regulowana wysokość kolumny kierowniczej
– alufelgi 16’
– ori spojler tylnej klapy
– ori chlapacze tylne i przednie
Prace wykonane:
– dołożenie pilotka do centralki [ przy okazji usunięcie starego sterownika ]
– zmiana oleju na Mobil 10W40 oraz filtra – standardowo co roku
– wymiana płynu chłodniczego
– nowe amory przód i tył KYB
– używki H&R -35 czyli GLEBA
– nowe łożyska na przedniej osi
– wymiana karbowanej rury dolotu
– silnik i całość pod maską zostało dokładnie wyczyszczone
– skórzana tapicerka z anglika.
– aluramki plus wymiana żarówek zegarów
– wymiana żarówek H1 na nowe
– klubowe podkładki oraz naklejka poszła na przednią szybę ;]
– Helix Dark Blue 62.1 + wygłuszenie drzwi
– słabsze radio – lepiej spisujące się pod tym zestawem
– mieszek skórzany obszyty szara nicią
– boczne migacze clear ;]
– podkładka pod tablice rejestracyjną występująca tylko w anglikach
– odgrzybiona i napełniona klimatyzacja na sezon 2010
– nowa kierownica
– wymiana porysowanego panelu centralnego
– listwa led zamontowana w podsufitkę
Prace w planach:
– dokładnie wyczyszczenie i pomalowanie pokrywy zaworów ewentualnie polerka jak czas pozwoli
– pomalowanie zacisków
– usunięcie niedociągnięć lakierniczych czytaj: rysa na drzwiach pasażera i wgniotka na lewym błotniku + korekta błotnika
– łezki z pakietu GT


Fotki z 28 marca 2009




MAZDA 323F BA 1,5 16V DOHC
Urodzona w 1997 roku wersja po lifcie
Kolor: Noblle Green
Silnik: Z5
Wyposażenie:
– wspomaganie kierownicy
– klimatyzacja
– poduszka powietrzna kierowcy
– halogeny
– centralny zamek [ dołożyłem pilota ]
– immobiliser
– el. antena
– el. szyby 4x
– el. lusterka
– podgrzewane lusterka
– el. regulowane światła
– regulowany w 3 pozycjach fotel pasażera
– dzielona tylna kanapa
– regulowana wysokość kolumny kierowniczej
– alufelgi 16’
– ori spojler tylnej klapy
– ori chlapacze tylne i przednie
Prace wykonane:
– dołożenie pilotka do centralki [ przy okazji usunięcie starego sterownika ]
– zmiana oleju na Mobil 10W40 oraz filtra – standardowo co roku
– wymiana płynu chłodniczego
– nowe amory przód i tył KYB
– używki H&R -35 czyli GLEBA
– nowe łożyska na przedniej osi
– wymiana karbowanej rury dolotu
– silnik i całość pod maską zostało dokładnie wyczyszczone
– skórzana tapicerka z anglika.
– aluramki plus wymiana żarówek zegarów
– wymiana żarówek H1 na nowe
– klubowe podkładki oraz naklejka poszła na przednią szybę ;]
– Helix Dark Blue 62.1 + wygłuszenie drzwi
– słabsze radio – lepiej spisujące się pod tym zestawem
– mieszek skórzany obszyty szara nicią
– boczne migacze clear ;]
– podkładka pod tablice rejestracyjną występująca tylko w anglikach
– odgrzybiona i napełniona klimatyzacja na sezon 2010
– nowa kierownica
– wymiana porysowanego panelu centralnego
– listwa led zamontowana w podsufitkę
Prace w planach:
– dokładnie wyczyszczenie i pomalowanie pokrywy zaworów ewentualnie polerka jak czas pozwoli
– pomalowanie zacisków
– usunięcie niedociągnięć lakierniczych czytaj: rysa na drzwiach pasażera i wgniotka na lewym błotniku + korekta błotnika
– łezki z pakietu GT


Fotki z 28 marca 2009



