Mazda 323F BG BP 91r 1.8 DOHC

Witam. Już jakiś czas jestem na tym forum, postanowiłem w końcu pochwalić się swoja mazdą
Przygoda z nią zaczęła się 09.04.2006 kiedy to nabyłem ją drogą kupna
Przyszła na świat w 1991r, jako zwykły golas ze wspomaganiem i centralnym zamkiem. Wtedy jej serduszkiem był silnik 1.6 8v (kupiona była jako 16v, ale wtedy jeszcze się nie znalem i nie odróżniałem...
). Długo jeździłem nią, nic przy niej nie zmieniając, zaczęło się od nakładek na progi, które kupiłem od kolegi po okazyjnej cenie. Dalsze zmiany opiszę niżej.
KIEDYŚ:
Silnik: 1.6 8v + LPG
Wyposażenie: wspomaganie kierownicy, centralny zamek, regulacja pasów, regulacja kierownicy
Zmiany: brak


TERAZ:
Silnik: 1.8 DOHC (po zmianie z 1.8 SOHC)
Wyposażenie: wspomaganie kierownicy, centralny zamek, regulacja pasów, regulacja kierownicy, 4 x elektryczne szyby, elektryczne lusterka
Zmiany:
– przedni zderzak z dokładką firmy Focha zespolone na gładko
– tylny zderzak POSTERT
– nakładki progowe
– tylne lampy modułowe własnego wykonania
– lusterka od wersji GT
– owiewki na szybach
– felgi 17" RONAL, opony dunlop SP SPORT 9000 205/45/17
– sprężyny obniżające -35mm
– nakładki na pedały
– montaż siłowników maski
– short shifter
– filtr stożkowy K&N + dolot zimnego powietrza od zderzaka
– wycięcie katalizatora
– usunięcie instalacji LPG
(pewnie więcej tego było, jak sobie przypomnę to dopiszę)
PLANY:
– zrobienie drzwi na gładko bez listew
– zamontowanie spoilera firmy ZENDER na klapę
– zrobienie soczewkowych lamp przednich
– założenie jakiejś ładnej nakładki na tłumik
– poprawienie wszystkich niedoskonałości (wgniecenia, rysy, itp), oraz polakierowanie całej madzi
– jeszcze jest ich duuużo, nie chce mi się wszystkich wymieniać
UWAGA!! NAKLEJKI NA PRZEDNIEJ SZYBIE JUZ NIE MA













NOWE FOTKI:





14.03.2009



Aktualnie wygląda tak (sezon 2012)









Najmowsze



Zapraszam do komentowania![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Przygoda z nią zaczęła się 09.04.2006 kiedy to nabyłem ją drogą kupna
KIEDYŚ:
Silnik: 1.6 8v + LPG
Wyposażenie: wspomaganie kierownicy, centralny zamek, regulacja pasów, regulacja kierownicy
Zmiany: brak


TERAZ:
Silnik: 1.8 DOHC (po zmianie z 1.8 SOHC)
Wyposażenie: wspomaganie kierownicy, centralny zamek, regulacja pasów, regulacja kierownicy, 4 x elektryczne szyby, elektryczne lusterka
Zmiany:
– przedni zderzak z dokładką firmy Focha zespolone na gładko
– tylny zderzak POSTERT
– nakładki progowe
– tylne lampy modułowe własnego wykonania
– lusterka od wersji GT
– owiewki na szybach
– felgi 17" RONAL, opony dunlop SP SPORT 9000 205/45/17
– sprężyny obniżające -35mm
– nakładki na pedały
– montaż siłowników maski
– short shifter
– filtr stożkowy K&N + dolot zimnego powietrza od zderzaka
– wycięcie katalizatora
– usunięcie instalacji LPG
(pewnie więcej tego było, jak sobie przypomnę to dopiszę)
PLANY:
– zrobienie drzwi na gładko bez listew
– zamontowanie spoilera firmy ZENDER na klapę
– zrobienie soczewkowych lamp przednich
– założenie jakiejś ładnej nakładki na tłumik
– poprawienie wszystkich niedoskonałości (wgniecenia, rysy, itp), oraz polakierowanie całej madzi
– jeszcze jest ich duuużo, nie chce mi się wszystkich wymieniać
UWAGA!! NAKLEJKI NA PRZEDNIEJ SZYBIE JUZ NIE MA













NOWE FOTKI:





14.03.2009



Aktualnie wygląda tak (sezon 2012)









Najmowsze



Zapraszam do komentowania
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)