Palkerson napisał(a):damiaaansbędzie wyglądać pewnie super jak skończysz
ja jak będę już miał tenm silnik to mymyśle o jakimś PAINT REMOVE czy innym specyfiku ... bbokurde jednak by tą farbe zedrzeć to jest męka
wraz bym musial czyscic 180 bo powierzchnia nie jest idealnie gladka, tylko ma takie cos jak wzery, jak bym tego nie ztarl to by byla cala w kropkach, a tak przy okazji tarcia zciera sie farba i 20-30zl ktore bym wydal na ten specyfik zostalo w kieszeni
Lukano napisał(a):Przy świetle dziennym lepiej wygląda.
no lepiej lepiej, i nawet widac ze napis byl polerowany
EDIT: po 6 godz tarcia wygląda tak:
kurde, dużo więcej czasu niż myślalem mi to zajmie. myślałem że najwięcej roboty będzie z tymi paskami, ale nie, najwięcej czasu się traci na szlifowaniu tych wypustek na sruby. no i ciężko będzie wypolerować ten kawałek gdzie są dziury na świece.
EDIT 2:
po 9 godz tarcia wyglada tak:
myślę, że jeszcze 3-4 godz, i można będzie zacząć polerke wodnym
D (został tył i rant dookoła) a środek, tutaj gdzie są te otwory na świece chyba pomaluje w czarny mat, bo bardzo cięzko by to się szlifowalo ręcznie.