Strona 1 z 5

Mazda 323F BA Z5 '98r.

PostNapisane: 14 paź 2008, 18:31
przez CHRISTOPHORUS
Chciałbym zaprezentować moją 323f, którą nabyłem pod koniec marca.
Została sprowadzona z Niemiec z przebiegiem 137000 km. Na ile prawdziwy jest ten przebieg tego nie wie nikt.

323 F 1,5 BA '98 special edition
kolor: vivid green mica metallic

Wyposażenie:
– 4 x el. szyby,
– el. regulowane i podgrzewane lusterka
– fotele obszyte skórą,
– kierownica i gałka – skóra
– wykończenia w drewnie
– ABS,
– centralny zamek z pilotem,
– klimatyzacja,
– halogeny (kiedyś były),
– radio fabryczne (zagrabione ;) ),
– stalowe 14-ki, bo alu też pewnie zagrabione
ponadto pozostałe rzeczy jak w standardzie :D

Wykonano:
– radio + głośniki,
– alu 15" + opony 195/55/R15
– alu-ramki na zegary
– malunek zacisków i bębnów na żółto – będzie poprawione na czarny – wykonane
– usunięcie pomarańczy z przednich kierunków

Modernizacje:
– białe kierunki boczne clear – wykonane
– montaż wybyłych halogenów – wykonane,
– skrzynia + wzmacniacz – wykonane,
– zaadaptowanie przednich foteli od sąsiadki "hani 5d" + obszycie skórą (jeśli znajdą się fundusze), bo moim zdaniem fabryczne są mało komfortowe :(odwołane

Plany na 2009 r.:
– remont, czyli: wymiana rozrządu, łączników stabilizatorów i sworznia prawego wahacza – przód, poduszek stabilizatora – tył – zrobione
– SWAP hamulców od 323F BP – zrobione (7.03.2009) :)
– gleba – 40 mm (MTS technik) – zrobione.(7.03.2009)
– oklejenie czerwoną folią tylnych kierunków,
– światła dzienne w reflektorach – do przemyślenia
– światło wstecznego od anglika
– dokładki progowe i chlapacze od GT
Zobaczy się czy wszystko da się zrealizować ;p

11.03.2009
Zmiana opon letnich na CONTINENTAL premium contact 195/55/R15

Tak wyglądała świeżo po zarejestrowaniu
ObrazekObrazek
A tu już po półrocznej eksploatacji
ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek
Zebrałem się wreszcie na wklejenie kolejnych fotek.
Oprócz kilku z zapowiadanych zmian doszło jeszcze piaskowanie zimowych felg stalowych i malowanie. Efekt – prawie nówki ;)

Tak wygląda w nocy (fotka niestety z telefonu):
ObrazekObrazek
Tu kilka fotek z wykonanych zmian...
Kierunki z pomarańczami Obrazek i bez Obrazek
Nowe bębny pomalowane na czarno ObrazekObrazek odnowione zimowe buty ;) Obrazek
Spot pod M! – 8.11 (widok po operacji, z halogenami przeciwmgielnymi i kierunkami bez pomarańczy)
ObrazekObrazek Obrazek
i jeszcze kilka fotek...
Obrazek ObrazekObrazek Obrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek
Z zamontowanymi clear-ami...
Obrazek

Obrazek

Nowe foty po glebie i SWAP-ie hamulców
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
SWAP hamulców od BP :) już na aucie wraz ze zprężynami -40 mm
Obrazek ... i z założonym kołem Obrazek ... z wmontowanymi LED-ami a'la Audi Obrazek podświetlenie gniazda zapalniczki :D Obrazek

PostNapisane: 14 paź 2008, 18:36
przez no_fear
uzupełnić brakujące halogenki (ktoś ukradł albo uderzona przodem) + gleba i będzie pięknie ;)

już jest ładna jak wszystkie SE <list>

PostNapisane: 14 paź 2008, 18:45
przez CHRISTOPHORUS
no_fear napisał(a):uzupełnić brakujące halogenki (ktoś ukradł albo uderzona przodem) + gleba i będzie pięknie ;)

już jest ładna jak wszystkie SE <list>


Niestety komuś dała buzi ;)
Co do gleby to bardzo się zastanawiam, bo wiadomo jakie są nasze polskie drogi :(

Dzięki za opinię

PostNapisane: 14 paź 2008, 18:47
przez AWW
Co SE to SE <list> tylko te bębny IMO troszkę nie pasują do tego ekskluzywnego stylu. Pozdrawiam i dbaj o Nią

PostNapisane: 14 paź 2008, 18:49
przez CHRISTOPHORUS
AWW napisał(a):Co SE to SE <list> tylko te bębny IMO troszkę nie pasują do tego ekskluzywnego stylu. Pozdrawiam i dbaj o Nią


Cóż. I tak lepiej po malunku niż skorodowane :)
Dbać trzeba, by świetność nie odeszła zbyt szybko

PostNapisane: 14 paź 2008, 19:00
przez mażdzica
Czy special edition bywaja też V6 145KM ?

PostNapisane: 14 paź 2008, 19:02
przez BratCukierka
mażdzica napisał(a):Czy special edition bywaja też V6 145KM ?


Nie. Przynajmniej jeśli chodzi o wersję na europę z kierą po właściwej stronie... ale występowały takie na Wyspach :)

PostNapisane: 14 paź 2008, 19:05
przez mażdzica
BratCukierka napisał(a):
mażdzica napisał(a):Czy special edition bywaja też V6 145KM ?


Nie. Przynajmniej jeśli chodzi o wersję na europę z kierą po właściwej stronie... ale występowały takie na Wyspach :)


A 1.8?

PostNapisane: 14 paź 2008, 19:52
przez Cukierek
mażdzica napisał(a):1.8

Limited Edition kontynentalne były z tego co się orientuję tylko z 1.5, wersje z kierą po prawej stronie miały 1.5 i 2.0V6. Idealnym byłaby 2.0 V6 w wersji LE :D

Ale i tak Twoja jest bardzo ładna. Szkoda że nie masz oryginalnych felg.

PostNapisane: 14 paź 2008, 19:58
przez CHRISTOPHORUS
Ale i tak Twoja jest bardzo ładna. Szkoda że nie masz oryginalnych felg.


No szkoda, bo rozglądałem się za 2,0 V6 GT. Jednak i tak nie oparłem się SE ;)

PostNapisane: 14 paź 2008, 20:54
przez MariuS
Cukierek napisał(a):Idealnym byłaby 2.0 V6 w wersji LE


Ideałem to bylaby 323F BA 2,5 V6 SE


CHRISTOPHORUS_REX– piekna madzia. Widizłąem na żywo, ja nad glebą powaznie bym sie zastanowił- naprawde optycznie duzo lepiej się prezentuje, fakt uważać trzbe abardziej – to wiem po sobie

PostNapisane: 15 paź 2008, 00:32
przez Siwus
CHRISTOPHORUS_REX napisał(a):Chciałbym zaprezentować moją 323f, którą nabyłem pod koniec marca

to długo zwlekałeś z pokazaniem autka. Fajne wnętrze, ale urok psuje ta harmonijka na lewarku skrzyni biegów rodem z Poloneza. [jaka?] lotka oraz małe obniżenie autka i jest OK. Autko samo w sobie ładne. Pozdrawiam

PostNapisane: 15 paź 2008, 09:55
przez CHRISTOPHORUS
Siwus7 napisał(a):
CHRISTOPHORUS_REX napisał(a):Chciałbym zaprezentować moją 323f, którą nabyłem pod koniec marca

to długo zwlekałeś z pokazaniem autka. Fajne wnętrze, ale urok psuje ta harmonijka na lewarku skrzyni biegów rodem z Poloneza. [jaka?] lotka oraz małe obniżenie autka i jest OK.


Trochę czasu minęło, to fakt. Tak jakoś wyszło... :D
Harmonijka nie jest piękna. Może trzeba będzie pomyśleć o mieszku skórzanym?
Co do niższego zawiasu to już wspominałem, że jestem sceptyczny z kilku względów. Po pierwsze mam daleko do pracy i czasem się spieszę, a gleba narzucałaby większą ostrożność w trosce o miskę olejową, poza tym nasze drogi...
Faktem jest, że z fabrycznym zawiasem prześwit jak u traktora. Gleba dodaje uroku, ale cóż... Może kiedyś? :P

PostNapisane: 15 paź 2008, 10:17
przez Badyl
bębny to na czarno pomalować, może nie będą tak przykuwały uwagi...

PostNapisane: 15 paź 2008, 10:20
przez CHRISTOPHORUS
Badyl napisał(a):bębny to na czarno pomalować, może nie będą tak przykuwały uwagi...


Hmm... Myślisz, że tak będzie lepiej? Pomyślę, bo niedługo zakładam nowe...

PostNapisane: 15 paź 2008, 10:29
przez Badyl
wiesz, bęben to żadne powód do dumy, lepiej tego nie wyróżniać... zresztą Twoja mazda ma szlachetny angielski kolor, wyszukaną jasną skórę – niech to się samo broni, bez takich tanich akcentów

PostNapisane: 15 paź 2008, 10:42
przez Rafał
CHRISTOPHORUS_REX, też ją widiałem na żywca.... następnym razem wpuść mnie do środka :D
Ja Ciebie wpuszcze do mojego i zobaczysz jaką gałkę z mieszkiem masz kupić :P

PostNapisane: 15 paź 2008, 10:49
przez CHRISTOPHORUS
metha, czyli widzimy się w Pile, jeśli wypali ? :)

PostNapisane: 16 paź 2008, 20:30
przez konrad278
a tych ,,starych" foteli nie będziesz chciał sprzedać??

PostNapisane: 16 paź 2008, 21:01
przez Kogi
CHRISTOPHORUS_REX napisał(a): Jednak i tak nie oparłem się SE ;)

nie dziwię się, wygląda super :) gratuluję pięknego auta !! Co do bębnów to się zgodzę z przedmówcami, że żółty bęben do angielskiej zieleni nie pasuje za bardzo...
ogólnie autko naprawdę super <spoko>