MAZDASPEED Protegé BJ FS-DET '03

A więc po przygodzie z 323 BG Hb, 323f BG GT, 626 GW i 6 GG1:








Przyszedł czas na realizację marzenia. Miła być GTR ale rocznik wziął górę i jest co przedstawię poniżej. Mazdaspeed Protege pierwsza seria której wyprodukowano 1750 szt, 600 w kolorze Spicy Orange oraz 1150 w kolorze czarnym. Moja posiada numer 201/1150, wyprodukowana 3.03.2003r importowana do polski w 2005r. Mechanicznie jest seryjna niestety z wnętrza brakuje nagłośnienia Kenwood'a i gałki zmiany biegów Sparco ale to z czasem nadrobię. Dane techniczne przedstawiają się następująco:
Engine Code: FS-DET
Engine capacity: 1991 cm3
Number of valves: 16 DOHC
Supercharging: Garrett T25R Turbo + Intercooler
Max Power: 125 kW (JIS) 6000 rpm
Max torque: 217 Nm (rpm) 3500 rpm
Edit 06.08.2009
Wykresik, zmiany wydech przelot od j-pipe do końcowego tłumika 2.5", dolot short-ram z filtrem gąbkowym ITG, orurowanie 2.5". Boost seryjny, czekamy na strojenie.

Trochę fotek poglądowych zrobionych na szybko po zakupie.



























Przyszedł czas na realizację marzenia. Miła być GTR ale rocznik wziął górę i jest co przedstawię poniżej. Mazdaspeed Protege pierwsza seria której wyprodukowano 1750 szt, 600 w kolorze Spicy Orange oraz 1150 w kolorze czarnym. Moja posiada numer 201/1150, wyprodukowana 3.03.2003r importowana do polski w 2005r. Mechanicznie jest seryjna niestety z wnętrza brakuje nagłośnienia Kenwood'a i gałki zmiany biegów Sparco ale to z czasem nadrobię. Dane techniczne przedstawiają się następująco:
Engine Code: FS-DET
Engine capacity: 1991 cm3
Number of valves: 16 DOHC
Supercharging: Garrett T25R Turbo + Intercooler
Max Power: 125 kW (JIS) 6000 rpm
Max torque: 217 Nm (rpm) 3500 rpm
Edit 06.08.2009
Wykresik, zmiany wydech przelot od j-pipe do końcowego tłumika 2.5", dolot short-ram z filtrem gąbkowym ITG, orurowanie 2.5". Boost seryjny, czekamy na strojenie.

Trochę fotek poglądowych zrobionych na szybko po zakupie.


















