BJFast napisał(a):Jak zwykle malkontenci ze Zduńskiej Woli, co wy jesteście bracia Mrok
wszystkowiedzący
Lukasz_zdw napisał(a):kupic GTX w budzie BG bo nie sa takie trogie za 7 – 8 tyś sie kupi
Jeśli chodzi o zakup GTX'a to masz bardzo małe pojęcie. Za takie pieniądze można znaleźć, ale wpakujesz w niego drugie tyle na dzień dobry. Poza tym kupno GTX'a BG to wydatek przynajmniej 2,500 euro za egzemplarze które są w stanie w miarę dobrym. A za 1500 znalazłem sam silnik, więc to mnie nie bawi.
Jak nie masz pojęcia to spytaj się osób które mają GTX'y i spytaj się kolegów na www.gtrproject.pl za ile kupili swoje auta i ile w nie włożyli, aby doprowadzić do stanu obecnego.
Dobrym przykładem jest Przemek323h, który kupił auta za podobną sumę co Ty proponujesz i włożył drugie tyle, a są ludzie którzy wkładają więcej.
GTX BF wystawiane są w Niemczech za ceny od 2.000 do nawet ponad 3.000 euro, wiec nawet jak wpakuję w nią dużo kasy to będę miał auto pewne i doinwestowane.
Moim celem był zakup auta z 4x4 i turbo pod maską, wiedziałem że jest to zakup kontrowersyjny. Mazda ma być nie pozorna, ale za to odpowiednio mocna i przytrzeć nosa nowszym autom. Głównym kierunkiem odbudowy i modyfikacji jest aby była to cichociemna Mazda, nic nie zmieniać z zewnątrz, ale pod maską. Silnik jest bardziej rozwojowy od V'ek.
Poza tym autem nie będę jeździł na co dzień bo mam inne auto/a w domu, a GTX będzie służył dojazdy w czasie wolnym.
Z każdym dniem jak przyjeżdżam do wujka gdzie stoi GTX, co raz bardziej mi się podoba. Nawet koledzy z pracy, którzy mówią że trzeba być odważnym aby kupić takie auto.
Jeśli chodzi o mechanikę to wszystkim zajmie sie wujek Janek, który już parę aut przerobił (w tym Przemka GTX'a BG-orurowanie do IC'ka), więc o robotę i jej dokładność się nie boję. Dlatego dzięki niemu mogę duuużo zaoszczędzić na kosztach, bez Niego to bym zostawiał walizki kasy w warsztatach.