Blade napisał(a):Pełna monopolizacja rynku
Jak szaleć to szaleć. Skrzyni i części nigdy za mało. Poprzednimi autami często ruszałem z piskiem, ale mnie to nie bawi. Po paru jazdach mazdami z turbo-benzynami i napędem 4x4 doszedłem do wniosku że jak mam jeździć tym autem w czasie wolnym to czemu nie spróbować.
Wlot będzie usunięty bo jakiś
przykręcił go na śruby o gwincie ok.15mm.
Co do zmiany F BG na BF to moja decyzja i wiedziałem że wielu osobom będzie on sie nie podobał, ale to mój wybór. Dla mnie najważniejsze było serce auta a że do tego karoseria jest w dobrym stanie to tylko świadczy na plus. Poza tym każdy robi to co lubi i na co go stać. Wiem że aby przywrócić wszystko do jak najlepszego stanu włożę parę tysięcy, ale w tej chwili stać mnie na to. Najważniejsze że czas mnie nie goni aby zarobić auto w ciągu tygodnia, mam na to dużo czasu.
Twój jest B6 sohc, a mój jest B6 turbo dohc.
Jak bym poszukał to chyba mam głowicę od B6T z kolektorem ssącym i wtryskami, no i kolektor wydechowy z turbiną i sondą. Brakuje mi tylko dołu silnika, aby złożyć drugi B6T.