BF'ka jest niepozornym klasykiem, ostatnio kierowca 320d 2002r.150km bardzo się zdziwił że takie coś starego może tak jechać i wyszło 3:0 dla GTX'a.
Auto za krótki czas (2 tygodnie)będzie wystawione na sprzedaż, ale mam nadzieję że trafi w dobre ręce.
Mazda 323 GTX BF B6T '88
Cukierek napisał(a):BF'ka jest niepozornym klasykiem, ostatnio kierowca 320d 2002r.150km bardzo się zdziwił że takie coś starego może tak jechać i wyszło 3:0 dla GTX'a.
Auto za krótki czas (2 tygodnie)będzie wystawione na sprzedaż, ale mam nadzieję że trafi w dobre ręce.
nie rób tego.... nie mam teraz chajsu żeby ją od Ciebie kupić
Tylko żeby ktoś z sercem ją kupił
Mazda jest wystawiona na sprzedaż, więc jest okazja.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Mazda sprzedana, proszę moda o zamknięcie tematu.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Cukierek napisał(a):proszę moda o zamknięcie tematu.
sam jestes modem w swoim dziale
Kupil ktos z klubu??
Mazda będzie śmigać w Opolu, zostaje w klubie.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
U mnie żadnej Mazdy już niema zostały tylko miłe wspomnienia tego co przeżyłem z tym autem, ile spędziłem z/w/pod nim godzin przy odbudowie no i setki zdjęć. Jak patrzyłem się po raz ostatni to aż serce mnie bolało, mam nadzieję że będę miał jeszcze możliwość obejrzeć ją na zlocie. W akcie rozpaczy i żałoby musiałem wczoraj zalać robaka i to tak że boję się jak wróci kobieta bo będzie gadane.
W garażu mamy jeszcze seicento vana i firmową pandę 2010, brat ma GE KL i lawetę VW T4 a tata Fabię II i seicento vana. Mam nadzieję że po weselu znowu zagości w moim posiadaniu Mazda i to ta najbardziej pożądana chyba że zdradzę markę dla innej ikony japońskiej motoryzacji. Na pewno dalej chcę iść w 4x4 z turbo.
W garażu mamy jeszcze seicento vana i firmową pandę 2010, brat ma GE KL i lawetę VW T4 a tata Fabię II i seicento vana. Mam nadzieję że po weselu znowu zagości w moim posiadaniu Mazda i to ta najbardziej pożądana chyba że zdradzę markę dla innej ikony japońskiej motoryzacji. Na pewno dalej chcę iść w 4x4 z turbo.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
- Od: 9 mar 2006, 17:09
- Posty: 118
- Skąd: Opole
- Auto: Mazda 323 BF GTX 4WD 1988r,
Mazda 323 BF GT Turbo Sedan 1989,
Mazda 6 GY 2003r
Daihatsu YRV Gtti 2005
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości