Mazda 323 GTX BF B6T '88
Jak na swoje lata to piękne auto, no i jeszcze ten silnik :D
Gratuluje Cukierek
Gratuluje Cukierek
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow
- Od: 13 maja 2008, 16:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
jacobs napisał(a):Cukierek napisał:
Droga powrotna to ciągłe patrzenie ludzi na auto
jeleń
na jacobsa błotnik też się wszyscy patrzą
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
BratCukierka napisał(a):na jacobsa błotnik też się wszyscy patrzą
Właśnie o to chodzi Auto fajne ze względu na silnik i możliwości. Ale jeżeli ktoś się za nim oglądał to raczej myślał: "Coraz gorszy złom z niemiec ciągną" Przeciętny zjadacz chleba nie wie co to za samochód.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
ravo napisał(a):psyyyttt
Kocham ten dźwięk!!
Dzięki wszystkim, ale to dopiero początek, teraz długa droga przed nami!
Części będę chciał jak najszybciej skompletować i działać. Najpierw muszę pomóc wujkowi przy Patrolu GR, którego musi skończyć bo klient czeka. Po nim czas na GTX'a.
Dobrze że ludzie nie wiedzą co to za auto, a może z ciekawości się dowiedzą!
Ostatnio edytowano 7 wrz 2008, 21:44 przez Cukierek, łącznie edytowano 1 raz
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
jacobs napisał(a):"Coraz gorszy złom z niemiec ciągną"
Z Niemiec na polskich blachach i ze wschodniej części Polski
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Gratuluje fajnego i niepozornego samochodu .
Potrzebujesz sprzedać samochód lub cokolwiek innego?
Nie masz czasu lub możliwości zająć się ogłoszeniem?
Zajrzyj tutaj: http://www.sprzedajdobrze.pl
Nie masz czasu lub możliwości zająć się ogłoszeniem?
Zajrzyj tutaj: http://www.sprzedajdobrze.pl
- Od: 2 cze 2008, 00:37
- Posty: 23
- Skąd: Poznań/Gdynia
- Auto: Seat Ibiza GT TDi ~150KM
zarąbisty quiet kiler. udanego latania
- Od: 1 maja 2007, 00:19
- Posty: 98
- Skąd: Mstów k.Częstochowy
- Auto: Mx-3 (EC) KL-ZE, Seat Exo 1.8T, VW UP!
A mnie się nie podoba i nie zamieniłbym 323F BG na 323 BF... wg mnie lepszym posunięciem byłoby wsadzić do Twojej eFki silnik z GT....
...ale to Tobie ma się podobać
...ale to Tobie ma się podobać
http://superslub.blogspot.com/
http://koryszko.blogspot.com/
http://koryszko.blogspot.com/
- Od: 11 lis 2007, 01:23
- Posty: 449
- Skąd: Lublin
- Auto: Civic EJ9 D16Z6+
Fajny silniczek. Osobiscie zastanawiam sie nad kupnem takiego auta i przelozenia bebechow do mojego MX-3. Problem jednak tkwi w tym, ze nie znam zadnej kompetetnej osoby ktora pomoglaby mi w zakupie i wymianie podzespolow. Chetnie poznalbym kogos kto by mi w tym pomogl.
Co do pssssssyyytt to juz Ci zazdroszcze
Co do pssssssyyytt to juz Ci zazdroszcze
- Od: 8 kwi 2008, 09:00
- Posty: 237
- Skąd: Pleszew
- Auto: BMW X3 E83 3.0 i
TomK eFka miała swój styl, brakowało jej tylko silnika z GT lub z "psssst". A swap do eFki BP to nie tylko silnik, ale w sumie cały przód. F BG po takim czasie znudziła mi się i szukałem czegoś innego bardziej unikalnego.
Jak sprzedawałem 323F to się zastanawiałem czy dobrze robię, ale nie było sensu trzymać auta, gdy klient czekał na decyzję. Kiedyś postanowiłem sprzedać poprzednią Mazdę nie pierwszemu właścicielowi zaś drugiemu i w porównaniu z pierwszym byłem ponad 2 tyś. w plecy w ciągu 1 miesiąca.
GTX czy to BF czy BG to już unikaty, jest ich mało i jeśli są to cena też jest zaporowa. Moim marzeniem był GTX, nie ważne czy BF czy BG. A marzenia trzeba spełniać!
Jak sprzedawałem 323F to się zastanawiałem czy dobrze robię, ale nie było sensu trzymać auta, gdy klient czekał na decyzję. Kiedyś postanowiłem sprzedać poprzednią Mazdę nie pierwszemu właścicielowi zaś drugiemu i w porównaniu z pierwszym byłem ponad 2 tyś. w plecy w ciągu 1 miesiąca.
GTX czy to BF czy BG to już unikaty, jest ich mało i jeśli są to cena też jest zaporowa. Moim marzeniem był GTX, nie ważne czy BF czy BG. A marzenia trzeba spełniać!
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Cukierek napisał(a):GTX czy to BF czy BG to już unikaty, jest ich mało i jeśli są to cena też jest zaporowa. Moim marzeniem był GTX, nie ważne czy BF czy BG. A marzenia trzeba spełniać!
co prawda to prawda..GTXa można kupić ale ceny są szalone – znalazłem dwie oferty:
Merk: MazdaModel: 323 Bouwjaar: 1991 Carrosserie: Hatchback 3-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 1175 kg Kleur: Rood Vermogen: 122kW Cylinderinhoud: 1840cc tekoop snelle leuke mazda met twr spoiler pakket motorisch/technisch goed vaste prijs 3000 zonder apk met apk 3500.
oraz
kolejną za 5 koła..ale szyszunia, porobione wsio..ledwo 4000 km najechane po remoncie. Super fele itd...
Tekoop aan geboden:
Mazda 323 1940cc TURBO 4000km gelopen is recentelijk gereviseerd bij Zomer in Holten.
Model:
Mazda 323 HB BG 1991
Specificaties:
Cilinderinhoud:1940 cc 16v Turbo – 225,1pk op 334,3Nm koppel
Exterieur:
Clear Headlights en knipperlichten – VW Passat 35i RS voorbumper – VW Corrado M3 sideskirts – VW Golf III F-Style achterbumper
Interieur:
Mazda 323 GT interieur – Sportstuur
Motor:
Motorblok van een Mazda 323 GTX 2.0 16v – Compleet gereviseerd motorblok nu ongeveer 3000 km op de teller (laten reviseren bij Zomer in Holten http://www.zomermotorentechniek.nl/revisie.php) – Opgeboord naar 2.0 liter met handgesmede zuigers – Custommade Fuelrail met injectoren van een Mazda RX-7 – GT versnellingsbak – GT remmen voor en GT aandrijfassen – Spec Clutch stage 3+ > http://www.specclutch.com/csproductinfo ... stage3plus – en vele andere High Performance parts
Uitlaat:
Dubbele Powerful einddemper – Tenzo open luchtfilter
Ophanging:
MCPherson schokbrekers – AutoStyle verlagingveren -4cm voor -en achter
Velgen en banden:
King – 17" – banden Kumho Ecsta Supra – voor 215/40/zr17 – achter 215/40/zr17
ICE (optioneel):
Zenec ZE-160DVD DVD/MP3/WMA/CD Tuner 4x50 watt – Voordeur en achterpaneel 17 cm Axton 80 watt RMS – Eyebrid Amplifier Y2A4Y80 4 Ohm 4x80 watt RMS / 2 Ohm 4x120 watt RMS – Emphaser (ECX710S3) 7x10" hoedenplank speakers 2x250 watt RMS – Subwoofer MacAudio Icecube 225 2x250 watt RMS – Zenec 7" TFT LCD Widescreen
Powodzenia w bajerowaniu auta...
- Od: 8 sie 2008, 16:48
- Posty: 118
- Skąd: Myślibórz
- Auto: Była – Mazda 626 GW 1,8 (90KM) 1998 r.
Jest – Mazda Premacy 2,0 (130KM) 2002 r.
KiMCIO napisał(a):co prawda to prawda..GTXa można kupić ale ceny są szalone
Mam nadzieję że będzie dobrą lokatą kapitału oraz będzie idealny do jazdy na weekendy i wieczory
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Badyl napisał(a):Lokatą? Chyba skarbonką bez dna
Nie większą niż V6 a przyjemność z jazdy większa
Ostatnio edytowano 8 wrz 2008, 09:27 przez BratCukierka, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Wszystko w swoim czasie Pośpiech jest nie wskazany
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Kurcze gratuluje zakupu z klasą , ludzie kupując takie auta daja swiadectwo tego że naprawdę kochają motoryzację a szpan jest jakby na drugim miejscu. Gratulacje , ja tu widzę super bazę z wielkim potencjałem.
- Od: 26 gru 2007, 21:36
- Posty: 526
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości