Mazda 323F BA KL-DE 94'

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez mlody1921 » 30 wrz 2014, 16:00

Moc to nie wszystko :) zależy jak kierownik ogarnia starty, opony , sprzęgło.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 00:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Majki88 » 30 wrz 2014, 16:06

wykres
Obrazek
co do kręcenia prawie do 8,5tyś to wina zagubionej odcinki, która ustawiona w Ecumasterze na 7300 więc nie ma rozbieżności między obrotami na hamowni, a na wykresie

tłumik i łącznik elastyczny oraz flansze które wpadły przed zlotem co zaskutkowało zniknięciem metalicznego brzęczenia powyżej 3tyś
Obrazek
Obrazek

pucharek za IIIcie miejsce w Car Audio
Obrazek
co do czasów to kwestia wkładki mięsnej wagi oraz jakości opon które już nie są super dobre
porównując z czasami misiaka89 i jego wściekłej to jest różnica 0.2-0.3s

tak się na zlocie prezentowała :)
Obrazek
Ostatnio edytowano 7 lut 2016, 20:41 przez Majki88, łącznie edytowano 4 razy
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 17:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez adidom » 30 wrz 2014, 16:48

Dwa zdjęcia ze zlotu. Majki gratuluję trzeciego miejsca w caraudio.
Załączniki
majki 1.jpg
majki 2.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2007, 21:02
Posty: 1275 (1/5)
Skąd: Bełchatów
Auto: Infiniti Q50S '16

Postprzez Siw-y » 30 wrz 2014, 16:50

Majki88 napisał(a):co do czasów to kwestia wkładki mięsnej wagi oraz jakości opon

A jak się wszystko naraz skumuluje to już w ogóle :P
Teraz widzę, że żeś audio zrobił a to parę kilo jest ;)
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 12:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez misiak89-89 » 30 wrz 2014, 20:10

w czaplinku w tym roku i 2012 wściekła kręciła 15.1/15.2 bez RT

BA dobrze wygląda w tych felach :)
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 17:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Adaś » 30 wrz 2014, 20:16

Siw-y napisał(a):No słabe czasy, takie czasy miałem 150KM KL'em, który ważył tyle samo co Adasiowy KF, który też miał 150KM i też takie czasy kręcił.


16,004 z całym caraudio na pokładzie, w tym 3/4 auta wyklejone matami wygłuszającymi :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 15:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Eklerek323f » 3 lis 2014, 01:33

Fotki z prób uchwycenia BA w ruchu :D Jednak bez statywu nie podchodź do aparatu w nocy :D

PB021233.JPG
Obrazek
PB021234.JPG
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 21:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez Majki88 » 21 sty 2015, 11:42

Trochę odświeżam temat zielona nadal bezproblemowo śmiga po Łódzkich drogach
spala 11-13l/100 w zależności od stylu :P

Dziś wleciały 2 mody

Rozwiercona na 65mm przepustnica + zaślepienie wlotu od ssania-bimetal i odłączenie węży wody

oraz wymiana tulei ślizgowej rozrusznika na łożysko igiełkowe + czyszczenie i smarowanie
Załączniki
IMG_7738.JPG
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 17:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez Mieczyslaw » 21 sty 2015, 17:43

a czemu to wszystko zrobiles? :D
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 15:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez JapanBA » 21 sty 2015, 19:52

Jest ZE??? :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2012, 23:57
Posty: 391 (2/8)
Skąd: Łódź-Ozorków
Auto: Mazda Lantis CBA 98r.
Mazda Xedos 9 TA KL 01r.
Lexus LS 460 08r.

Postprzez adidom » 22 sty 2015, 19:41

Widzę że dalej modzisz przy aucie <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2007, 21:02
Posty: 1275 (1/5)
Skąd: Bełchatów
Auto: Infiniti Q50S '16

Postprzez Majki88 » 25 sty 2015, 10:53

Do ZE brakuje wałków i tłoków co już nie będzie takie tanie i łatwe do kupienia
a no coś się modzi :D może przed zlotem wskoczą głowice KL31 i pełny remont
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 17:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez Gared » 29 sty 2015, 17:54

Majki a jaki jest cel rozwiercania przepustnicy? Pytam z czystej ciekawości, bo w końcu przed przepustnicą jest przepływka, która "przytyka" dolot w takim samym stopniu niezależnie od zmian średnicy reszty dolotu.
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 18:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez trzydziech » 29 sty 2015, 17:58

Majki88 napisał(a):strojenie na Ecumaster DET III w trybie FI

chyba już nie ma przepływki ;)
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 09:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez Gared » 29 sty 2015, 18:00

...
Chyba ze trzy razy czytałem pierwszą stronę, a jakoś mi to umknęło. W takim razie nie było pytania ;)
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 18:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez Majki88 » 2 lut 2015, 10:33

gdzieś są chyba zdjęcia jak wygląda dolot, a jak nie ma tak w skrócie
stożek, kolanko, rura, łącznik(harmonijka), przepustnica całość na 77mm
tak więc żadnej zwężki nie ma
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 17:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez Eklerek323f » 28 lut 2016, 23:09

Tak sobie przeglądam tematy i czytam o dolocie i mi się przypomniało :D
12788631_845019188953553_2082669227_o.jpg

#zloto #cai

Majster napisałbys co się z autem dzieje :>
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 21:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez sadek1893 » 25 kwi 2016, 19:46

Szacun i ukłony za włożoną pracę :) miałem przyjemność dzisiaj ją posłuchać jak stałem na przystanku :) po niezbyt miłej laborce na uczelni usłyszeć KL...bezcenne :D dzięki za poprawienie humoru :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2012, 18:22
Posty: 65
Skąd: Rdutów / LDZ
Auto: Mazda 626 GE 1.8 16v 1993r
V40 1.9 dCi '02
Xsara 1.4 Pb '02

Postprzez mx-3lover » 30 maja 2016, 22:36

Jaki przyrost odnotowałeś po założeniu większej przepustnicy? Mocno polepszyła się reakcja na gaz?
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 22:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez krzysek71 » 31 maja 2016, 07:18

Też kombinowałem z bimetalem i odłączniem węży od podgrzewania przepustnicy ale wróciłem do serii bo nie podobało mi się poranne odpalanie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2010, 20:52
Posty: 805 (0/6)
Skąd: DOBRZYNIEWO DUŻE koło BIAŁEGOSTOKU
Auto: MAZDA 323F BA 95r 1,5 Z5 była jest MAZDA XEDOS CA 95r był KF jest KL lpg Koltec była jest MAZDA XEDOS 9 MT 2000r + lpg KME

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy