Mazda 323F BJ FP 1998
Napisane: 10 kwi 2007, 22:16
To i ja zaprezentuje swoje auto, posiadam je od września 2006:
Mazda 323F BJ GT
Do teraz autko przejechało 10kkm, spalanie średnio 8,5 – 9,5 l/100km, Vmax jak na razie 195 kmph, a można więcej tylko nie ma gdzie
Silnik: 1840 ccm 16V DOHC o mocy 114KM (84kW)
Wyprodukowano: XII 1998 – Japonia
Przebieg: 149 kkm
Kolor: Czarny metalik
Wyposażenie
Elektryczne szyby (x4);
Elektryczne lusterka + podgrzewanie;
Poduszka powietrzna (x4);
Klimatyzacja (manualna);
ABS + TCS;
Centralny zamek;
Immobilizer;
Alarm;
Wspomaganie kierownicy (skórzana + sterowanie radiem, zmieniarką);
Radio + Kaseta (seryjne + wyjście na zmieniarkę CD);
Halogeny;
Aluminiowe felgi (Mazda seryjne 15");
Chromowana końcówka wydechu (seryjnie);
Składany w stolik fotel pasażera;
W planach
Zmieniarka CD – zastąpiona już xCarLink'iem;
Lekkie przyciemnienie tylnych szyb;
Pomalowanie zacisków hamulcowych –> foto str. 3 – 27/08/2007;
Odrestaurowanie felg;
Wentylowane tarcze hamulcowe;
Kierunki typu 'clear' –> foto str. 2 – 03/07/2007
aluminiowe ramki zegarów –> foto str. 3 – 01/11/2007 | foto str. 3 – 04/11/2007
Chromowane klamki wewnętrzne – foto str. 6 – 27/12/2008 | foto str. 7 – 13/04/2009
Białe podświetlenie zegarów – foto str. 7 – 13/04/2009
Photo Update
z 13/08/2007...
z 20/06/2009...
A jak BJ jedzie: 0-100? | 01/05/2008
A jak BJ jedzie: 0-100? | 17/05/2009
Licznik vs GPS – porównanie | 18/05/2009
Wynik pomiaru na hamowni obciążeniowej – 31/01/2009
Pozdrawiam
Norbert
________________
Chromowane klamki
Białe podświetlenie zegarów
Wynik pomiaru z hamowni obciążeniowej – 31/01/2009
Mazda 323F BJ GT
Do teraz autko przejechało 10kkm, spalanie średnio 8,5 – 9,5 l/100km, Vmax jak na razie 195 kmph, a można więcej tylko nie ma gdzie
Silnik: 1840 ccm 16V DOHC o mocy 114KM (84kW)
Wyprodukowano: XII 1998 – Japonia
Przebieg: 149 kkm
Kolor: Czarny metalik
Wyposażenie
Elektryczne szyby (x4);
Elektryczne lusterka + podgrzewanie;
Poduszka powietrzna (x4);
Klimatyzacja (manualna);
ABS + TCS;
Centralny zamek;
Immobilizer;
Alarm;
Wspomaganie kierownicy (skórzana + sterowanie radiem, zmieniarką);
Radio + Kaseta (seryjne + wyjście na zmieniarkę CD);
Halogeny;
Aluminiowe felgi (Mazda seryjne 15");
Chromowana końcówka wydechu (seryjnie);
Składany w stolik fotel pasażera;
W planach
Zmieniarka CD – zastąpiona już xCarLink'iem;
Lekkie przyciemnienie tylnych szyb;
Pomalowanie zacisków hamulcowych –> foto str. 3 – 27/08/2007;
Odrestaurowanie felg;
Wentylowane tarcze hamulcowe;
Kierunki typu 'clear' –> foto str. 2 – 03/07/2007
aluminiowe ramki zegarów –> foto str. 3 – 01/11/2007 | foto str. 3 – 04/11/2007
Chromowane klamki wewnętrzne – foto str. 6 – 27/12/2008 | foto str. 7 – 13/04/2009
Białe podświetlenie zegarów – foto str. 7 – 13/04/2009
Photo Update
z 13/08/2007...
z 20/06/2009...
A jak BJ jedzie: 0-100? | 01/05/2008
A jak BJ jedzie: 0-100? | 17/05/2009
Licznik vs GPS – porównanie | 18/05/2009
Wynik pomiaru na hamowni obciążeniowej – 31/01/2009
Pozdrawiam
Norbert
________________
Chromowane klamki
Białe podświetlenie zegarów
Wynik pomiaru z hamowni obciążeniowej – 31/01/2009